عکس ؛ وقتی حامد لک سجده شکر می کند


حامد لک در پایان فصل 96-95 به دلیل نمایش خوبی که در صبای قم و به ویژه سایپا داشت و توانست 15 کلین‌شیت ثبت کند، بعد از دو سال و نیم مجددا به تیم ملی دعوت شد و در اردوی اتریش و دیدار مرحله انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان هم در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور داشت. این دروازه‌بان بلند قامت به دلیل ادامه روند درخشان در فولاد خوزستان، در دو...

سجده شکر لک بعد از کلین شیت ملی

عکس ؛ وقتی حامد لک سجده شکر می کند

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۵۰
عکس ؛ وقتی حامد لک سجده شکر می کند

دروازه‌بان تیم ملی با عملکردی خوب برابر توگو کلین شیت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حامد لک در پایان فصل ۹۶-۹۵ به دلیل نمایش خوبی که در صبای قم و به ویژه سایپا داشت و توانست ۱۵ کلین‌شیت ثبت کند، بعد از دو سال و نیم مجددا به تیم ملی دعوت شد و در اردوی اتریش و دیدار مرحله انتخابی جام جهانی مقابل ازبکستان هم در جمع شاگردان کارلوس کی‌روش حضور داشت.

این دروازه‌بان بلند قامت به دلیل ادامه روند درخشان در فولاد خوزستان، در دو بازی پایانی ایران در راه جام جهانی برابر تیم‌های کره جنوبی و سوریه نیز جزو ملی پوشان بود و روی نیمکت نشست اما نمایش او در تیم باشگاهی موجب شد کی‌روش علاوه بر لیست، در بازی ملی هم او را مورد ارزیابی قرار دهد.

حامد لک امشب در دیدار تدارکاتی ایران مقابل توگو دروازه‌بان ایران بود و با خروج‌های موفق، جمع کردن شوت بازیکنان تیم آفریقایی و شروع مجددهای بدون نقص نشان داد در بهترین فرم آمادگی به سر می‌برد و کی‌روش بی‌دلیل او را در ترکیب ایران نگذاشته است.

این دروازه‌بان ملی‌پوش پس از پایان این دیدار و دومین کلین‌شیتی که در سومین بازی با پیراهن تیم ایران داشت در زمین مسابقه سجده شکر به جای آورد.

عکس ؛ وقتی حامد لک سجده شکر می کند

دسته بندی ها : اخبار داغ , چند رسانه ای , فوتبال ملی , گالری عکس
برچسب ها : حامد لک, دروازه‌بان تیم ملی مقابل توگو, دیدار ایران و توگو, سرمربی تیم ملی فوتبال, کارلوس کی‌روش

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان