پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم


پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم

کشتی تفریحی با قابلیت های ویژه و خارق العاده ...

پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم

پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم...

پنگوئن؛ اولین نیمه زیردریایی جهان | فیلم

ساخت بزرگترین کشتی مسافربری جهان با گنجایش 9 ...

شرکتی امریکایی نوعی قایق را تولید و عرضه کرده است که می توان به صورت همزمان به عنوان قایق و زیر دریایی از ان استفاده کرده و از مناظر رو وزیر اب در کنار هم استفاده کرد. که در تلاش بود جهان حمل و نقل را با دو چرخ های الکتریکی خود متحول کند. Segway درست مانند نقلیه های دوچرخ خود تلاشی مشابه را در زیر اب به ازمایش بگذارد.EGO نیز تلاش کرده است با قایق Raonhaje شرکتی به نام اولین نیمه زیردریایی یک پارچه ی جهان است که برای استفاده از ان به دوره های اموزشی پیچیده ویزه راندن یک GEO زیر دریایی نیازی نخواهد بود.

این نیمه قایق نیمه زیر دریایی کاملا الکتریکی بوده و عملکردی مشابه با خودرو دارد و همین عملکرد می تواند شباهت ظاهر ان را به خودروهای الکتریکی توضیح دهد. موادی که در ساخت این قایق به کار گرفته شده است غالبا از مواد سازنده اکواریوم است تا قایق در برابر فشار اب مقاومت نشان داده ونور خورشید را از خود عبور دهد.سرعت این قایق-زیر دریایی ۴ گره در ساعت بوده و با یک بار شارز می تواند ۶ تا ۱۰ ساعت روشن باقی بماند.

دو بانده و عمق سنج VHF سیستم کنترل باتری و رادیوی ,LCD از دیگر تجهیزات موجود در این قایق می توان به سیستم کنترلی دیجیتال و قطب نما و ساعت اشاره کرد.

(۱۰)

دسته بندی : فناوری
برچسب ها : زیر دریایی, قایق Raonhaje, قایق بادی, قایق پنگوئن, کشتی تفریحی

10
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس