دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2


دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2

بازی موبایل Framed 2 با ترکیب المان‌های موفق گذشته و برخی نوآوری‌ها، تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده را برای مخاطبین قدیم و جدید به ارمغان آورده است. با معرفی این عنوان همراه گیم‌شات باشید. شاید اعضای استودیو «لاوشک» (Loveshak) خودشان نیز تصور نمی‌کردند که پروژه‌ ساده‌شان، به چنین موفقیت عظیمی دست پیدا...

بازی موبایل Framed 2 با ترکیب المان‌های موفق گذشته و برخی نوآوری‌ها، تجربه‌ای جذاب و فوق‌العاده را برای مخاطبین قدیم و جدید به ارمغان آورده است. با معرفی این عنوان همراه گیم‌شات باشید.

شاید اعضای استودیو «لاوشک» (Loveshak) خودشان نیز تصور نمی‌کردند که پروژه‌ ساده‌شان، به چنین موفقیت عظیمی دست پیدا کند. کسب انبوه جوایز در زمان عرضه یعنی سال 2014، علاقه شدید «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) به این بازی، همچنین فروش بسیار بالا و ایجاد تغییراتی وافر در مارکت‌های موبایل از لحاظ خرید یا دانلودهای رایگان، تنها بخشی از جنجال‌های بازی تحسین‌ شده Framed بود. خلق ایده‌ای بدیع و بسیار جذاب در این عنوان، باعث درک بیشتر سازندگان و مخاطبین از موضوعی به نام هنر شد تا باری دیگر ثابت شود اگر تمام عناصر در جایگاه خود قرار گیرند، نیازی به موشن‌کپچرینگ‌های پیشرفته و بودجه‌های چند میلیونی برای موفقیت نیست.

دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2

بازی موبایل Framed 2 دقیقا راه قسمت پیشین را ادامه می‌دهد و در واقع به عنوان دنباله‌ داستان نسخه قبل خودنمایی می‌کند. کماکان وظیفه دارید تا با تعقیب و گریزهای مرد مرموز ماجرا همراه شوید و محموله نامعلوم وی را حفظ کنید. تیم سازنده پس از درک عمده ایرادات قسمت اول در زمینه مفهوم و داستان‌پردازی، محتویات بیشتری را برای Framed 2 ترتیب داده که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش میان‌پرده‌ها، اضافه ‌شدن شخصیت‌های اصلی و فرعی بیشتر و رنگ بخشیدن به تم نوآر قصه اشاره کرد.

اما اصلی‌ترین رکنی که مجموعه Framed را از دیگر آثار مستقل موبایلی جدا می‌کند، وجود یک گیم‌پلی روان با عناصری خلاقانه و بسیار جذاب است که لحظه به لحظه، مخاطب را شگفت‌زده می‌سازد. تمامی مراحل و اتفاقات، در چهارچوب پلان‌هایی متحرک رخ می‌دهند و وظیفه اصلی بازیکن نیز در سنجیدن چگونگی رخدادها برای عبور سالم شخصیت اصلی از هر بخش خلاصه می‌شود. اگر بخواهیم با ذکر مثالی موارد فوق را توضیح دهیم، می‌بایست به سراغ شرح وقایع بازی برویم تا کسانی که آشنایی چندانی با این مجموعه ندارند، راحت‌تر به تجربه بازی موبایل Framed 2 بپردازند.

در کشاکش گریزهای بی‌وقفه شخصیت ناشناس داستان، بارها نیروهای ویژه پلیس از راه رسیده و با سد کردن مسیرهای فرار، قصد دستگیری‌تان را دارند. مراحل در واقع همین پلان‌هایی هستند که باید با چیدنشان، موجب عبوری بی‌دردسر برای کاراکتر شوید. هنگامی که میان‌پرده‌های کوتاه به اتمام می‌رسند، محتویات و چگونگی جریانات هر مرحله به شکل پلان‌مانند و زنجیروار نمایش داده می‌شوند. تصاویر پخش شده مسیرهایی اشتباه را نشان می‌دهند که نهایتا، موجب دستگیری شخصیت اصلی می‌شود.

دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2

حال نقش مخاطب در بطن گیم‌پلی آغاز شده و این وظایف چیزی نیستند به غیر از تغییر و جابه‌جایی پلان‌ها برای رهایی از پلیس یا افراد شرور داستان. طراحان مراحل بازی موبایل Framed 2، روند پیچیده‌تری را نسبت به شماره اول تدارک دیده‌اند تا از یک طرف چاشنی چالش افزایش یابد و از سویی دیگر، نقش بازیکن در جریان مرحله‌ها پررنگ‌تر شود. به عنوان مثال تغییر لحظه‌ای هر پلان، یکی از بخش‌هایی است که علاوه‌بر ایجاد چالش و محک زدن قدرت تمرکز مخاطبین، بازیکنان را بیش از پیش در بازی سهیم می‌دارد. در حقیقت مفهوم کسب تجربه و آزمون و خطا، مهم‌ترین مطلبی است که سازندگان بازی بر آن تأکید دارند. هنگامی که مجبور باشید برای یافتن مسیری امن چندین و چند راه را امتحان کنید، این موضوع را بیش از پیش درک خواهید کرد!

دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2

گرافیک بازی تفاوت چندانی با نسخه پیشین ندارد اما وجود برخی ریزه‌کاری‌ها در خلق جلوه‌های بصری، محیط‌هایی متفاوت و زیباتر را پدید آورده است. انیمیشن‌های پویا و نرم شخصیت‌ها و طراحی خاص‌شان، کماکان تصاویری جذاب یا در واقع نوآرگونه را رقم می‌زنند که با تم اصلی قصه همخوانی بسیاری دارند. قطعات موسیقی استفاده شده در مراحل نیز جذاب هستند که در واقع ترکیبی از لحظات هیحان‌انگیز و مرموز را، با تلفیق سازهایی چون پیانو، ترومپت، درامز و… به ارمغان می‌آورند.

با وجود حفره‌های موجود در داستان و پتانسیل برای ادامه ماجرا، احتمال ساخت سومین نسخه از این مجموعه محتمل است. مجموعا باید گفت که بازی موبایل Framed 2 با عدم تغییرات کلی در زمینه ساختار و احترام به علایق مخاطبین، دنباله بسیار خوبی محسوب می‌شود. این عنوان را می‌توان با رتبه بالایی در فهرست بهترین عناوین موبایلی سال 2017 قرار داد که با پرورش ایده‌های بدیع و پازل‌هایی مهیج، بازیکنان قدیمی و جدید را به یک اندازه مجذوب می‌سازد.

دانلود برای اندروید

دانلود از اپ استور

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
دانلود و معرفی بازی موبایل Framed 2

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان