رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم


در 30 ثانیه، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ شاید اسمِ چند خودروی محبوبتان را بگویید یا متن یک موزیک را بخوانید. اما بوگاتی شیرون در 30 ثانیه کارهای جالب توجه‌تری ارائه می‌دهد؛ مثلا رسیدن به سرعت 400 کیلومتر بر ساعت!این ابرخودروی فرانسوی – آلمانی، در حالت رانندگی استاندارد، به حداکثر سرعت 381 کیلومتر بر ساعت محدود شده است؛ اما با استفاده از...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم

غرش شیرمانند بوگاتی شیرون ٢٠١٦...

رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم

رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم...

رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم

آنباکس فوق العاده ى اولین بوگاتى شیرون تحویل ...

در ۳۰ ثانیه، چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ شاید اسمِ چند خودروی محبوبتان را بگویید یا متن یک موزیک را بخوانید. اما بوگاتی شیرون در ۳۰ ثانیه کارهای جالب توجه‌تری ارائه می‌دهد؛ مثلا رسیدن به سرعت ۴۰۰ کیلومتر بر ساعت!این ابرخودروی فرانسوی – آلمانی، در حالت رانندگی استاندارد، به حداکثر سرعت ۳۸۱ کیلومتر بر ساعت محدود شده است؛ اما با استفاده از کلید مخصوص کنار درب، تمام توان شیرون آزاد و رسیدن به سرعت ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت امکان پذیر می‌شود که پنج کیلومتر بر ساعت از بوگاتی ویرون سوپراسپرت WRE بیشتر است.

رکورد شکنی جدید بوگاتی با شِیرون | فیلم

شیرون | تگ

با این وجود، شتاب شیرون بیش از هر چیزی جلب توجه می‌کند. شیرون در ۲.۴ ثانیه به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت و در ۶.۵ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. حداکثر سرعت شیرون با داشتن لاستیک‌های مناسب، حدود ۴۶۳ کیلومتر بر ساعت است.جالب این است که این ابرخودرو، با داشتن فضای مورد نیاز برای تلفن همراه، عینک، بطری آب و یک کیف با سایز متوسط، شاید بتواند به‌عنوان یک خودروی روزمره هم استفاده شود.

(6)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : 0 تا 400 بوگاتی شیرون, بررسی بوگاتی شیرون, بوگاتی شیرون, بوگاتی شیرون ٢٠١٦, خودروی بوگاتی

6
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین اظهارنظر جنجالی بن گویر درباره زندانیان فلسطینی