حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 4کشته برجای گذاشت


حوادث رانندگی در شرق استان سمنان 4کشته برجای گذاشت

شاهرود - معاون اورژانس شاهرود با بیان اینکه حوادث رانندگی در شرق استان سمنان چهار کشته بر جای گذاشت، گفت: در این حوادث 28 نفر مجروح شدند.

ناصر سلمانپور در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه حوادث رانندگی شرق استان سمنان در چهار روز گذشته ۲۸ نفر را به اورژانس شاهرود کشاند، ابراز داشت: عصر یک شنبه واژگونی ۲۰۶در محدوده پلیس راه محور میامی به شاهرود پنج مجروح برجای گذاشت که مجروحان به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۵روز شنبه نیز واژگونی پراید در ورودی شهر میامی مصدومیت شش هموطن را رقم زد و همچنین ساعت ۸:۱۷همان روز نیز واژگونی سمند در روستای سوداغلن دو مصدوم بر جای گذاشت که مجروحان این دو حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون اورژانس شاهرود با اشاره به حوادث منجر به فوت رانندگی در شرق استان سمنان نیز ابراز داشت: واژگونی وانت در محور بیارجمند-زمان آباد مرگ دختر هشت ساله و مجروحیت شش نفر را رقم زد که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سلمانپور در ادامه تصریح کرد: روز جمعه ساعت ۱۸:۵۴ راکب موتور سوار با سواری مقابل شهرک صنعتی میامی برخورد کرد که این حادثه نیز مرگ در دم راکب را به دنبال داشت.

وی افزود: ساعت ۱۹:۴۸ روز پنج شنبه حوالی سه راهی کلاته خیج نیز در اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید در محور شاهرود – آزادشهر مرگ دو هموطن و مصدومیت پنج نفر را رقم زد و همچنین در همین روز بروز تصادف زنجیروار دو خودرو پراید، یک پژو پارس و یک دستگاه لیفان مصدومیت چهار نفر را به دنبال داشت که به مراکز درمانی شاهرود منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!