جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 اعلام شد


جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 اعلام شد

2K Sports جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 را اعلام کرد که شامل چندین کشتی‌ گیر، حرکات جدید و غیره می‌شود. پنچ بسته الحاقی برای این بازی در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 منتشر خواهد شد. این بسته‌های الحاقی‌ کشتی گیران قدیمی و جدیدی به بازی اضافه می‌کنند. بسته الحاقی The Enduring Icons...

2K Sports جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 را اعلام کرد که شامل چندین کشتی‌ گیر، حرکات جدید و غیره می‌شود.

پنچ بسته الحاقی برای این بازی در اواخر سال 2017 و اوایل سال 2018 منتشر خواهد شد. این بسته‌های الحاقی‌ کشتی گیران قدیمی و جدیدی به بازی اضافه می‌کنند. بسته الحاقی The Enduring Icons Pack اسطوره‌های کشتی کج «جف هاردی» (Jeff Hardy)، «مت هاردی» (Matt Hardy)، «بث فنیکس» (Beth Phoenix) و گروه «راک ان رول اکسپرس» (Rock ‘n’ Roll Express) را به بازی اضافه می‌کنند. بسته الحاقی NXT Generation Pack کشتی‌ گیران جدیدی همانند «آلستر بلک» (Aleister Black)، «درو مک‌اینتایر» (Drew McIntyre)، «الیاس» (Elias) و چندین کشتی‌ گیر دیگر را به این بازی اضافه خواهد کرد. قیمت و جزئیات این بسته‌ها را در تصویر زیر که توسط 2K منتشر شده مشاهده می‌کنید.

جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 اعلام شد

بسته الحاقی Accelerator Pack – قیمت 5 دلار

بازیکنان به تمامی کشتی گیران و حرکت‌هایی که در بازی قفل هستند دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین می‌توانید امتیاز کشتی گیران را تغییر دهید.

بسته الحاقی Enduring Icons Pack – قیمت 10 دلار

برادران هاردی، بث فنیکس و گروه راک ان رول اکسپرس به بازی اضافه می‌شوند.

بسته الحاقی MyPlayer Kick Start Pack – قیمت 10 دلار

بازیکنان می‌توانند از ابتدای بازی در بخش MyCareer بازیکن ساختگی خود (MyPlayer) را قوی‌تر کنند و امتیاز وی را بالا ببرند. همچنین لباس‌هایی که در امتیاز MyPlayer تاثیر می‌گذارند از ابتدا در دسترس بازیکن قرار می‌گیرند.

بسته الحاقی New Moves Pack – قیمت 4 دلار

حرکات جدیدی همانند Tie Breaker ،Crash Landing ،Pumphandle Death Valley Driver و Swinging Sleeper Slam به بازی اضافه می‌شوند.

بسته الحاقی NXT Generation Pack – قیمت 10 دلار

آلستر بلک، درو مک‌اینتایر، الیاس، لارس سالیوان و روبی رایت به بازی اضافه می‌شوند.

همچنین 2K برای این بازی Season Pass نیز در نظر گرفته که قیمت آن 30 دلار خواهد بود و تمامی بسته الحاقی‌ها را به هنگام انتشار آن‌ها در اختیار شما خواهد گذاشت.

بازی WWE 2k18 در تاریخ 17 اکتبر (۲۵ مهر) برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. 2K اعلام کرد که نسخه پی‌سی بازی نیز همزمان با نسخه‌های کنسولی عرضه خواهد شد اما نسخه نینتندو سوئیچ این بازی با تاخیر منتشر خواهد شد. اگر بازی را پیش‌خرید کنید کشتی‌ گیر معروف «کرت انگل» (Kurt Angle) به بازی شما اضافه خواهد شد. کسانی که نسخه Deluxe Edition را خریداری کرده باشند، چهار روز زودتر در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) می‌توانند این بازی را تجربه کنند.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیات بسته الحاقی‌های بازی WWE 2K18 اعلام شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک