مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در دانشگاه رازی برگزار شد


مراسم گرامیداشت شهدای دفاع مقدس در دانشگاه رازی برگزار شد

کرمانشاه- مراسم گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس امروز در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم به همت بسیج کارمندی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در هفته دفاع مقدس برگزار گردید.

در این مراسم، سردار ویسی، حجت السلام قلندری مسول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه رازی و سایر مسئولان پردیس حضور داشتند.

همچنین مراسمِ «با عاشورائیان» نیز به مناسبت فرارسیدن شهادت سرور و سالار شهیدان أبا عبدالله الحسین (ع) و تاسوعا و عاشورای حسینی، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی، با حضور اساتید و کارکنان دانشگاه، همراه با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

مسئولان دانشگاه رازی به مناسبت هفته دفاع مقدس، با خانواده های جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز دیدار کردند.

علی اکبر محسنی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به همراه دکتر امجد ملکی مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر، دکتر دادفر مدیر حراست و حسین عزیزی فرمانده حوزه سه بسیج کارمندی در دانشگاه های شهرستان کرمانشاه، با خانواده شهید مصطفی یزدانبخش و جانباز بهروز زینی دیدار کرد.

محسنی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی ضمن گرامیداشت سالروز هشت سال دفاع مقدس و همچنین ایام محرم، گفت: «رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، درس ایستادگی و شهادت را به ما آموخت و انقلاب اسلامی را با راه و نام امام راحل (ره) به دنیا معرفی کرد.»

محسنی، هفته دفاع مقدس را به عنوان نماد مقاومت و ایثار دانست و اظهار کرد: جانفشانی و رشادت های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را بیمه کرد و اقتداری که امروز ایران اسلامی در منطقه و جهان دارد به برکت خون شهدا و ایثارگران است.

وی تاکید کرد: «باید با منویات مقام معظم رهبری حرکت رو به رشد خود را دنبال کرده و در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم».

در پایان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اهدا لوح تقدیر از کامران یزدانبخش فرزند شهید یزدانبخش و زهرا زینی فرزند جانباز بهروز زینی تقدیر به عمل آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی