650 وسیله حمل و نقل عمومی مسافران تشییع شهید حججی را جابجا می کند


650 وسیله حمل و نقل عمومی مسافران تشییع شهید حججی را جابجا می کند

اصفهان – شهردار نجف آباد گفت: امروز و فردا و از ورودی‌های پنج‌گانه شهر نجف‌آباد بیش از 650 وسیله حمل و نقل عمومی شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع شهید حججی را در سطح شهر نجف آباد جابجا می‌کنند.

مسعود منتظری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شهر نجف‌آیاد منتظر تشیع پیکر شهید حججی است، اظهار داشت: همه یگان‌های امدادی، ایمنی، امنیتی و خدماتی آماده برگزاری این مراسم هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری نجف آباد نیز در کنار فضاسازی شهر و ایجاد فضاهای مناسب برای حضور مردم ایران در نجف‌آباد برای برگزاری این مراسم، تصریح کرد: سیستم حمل و نقل عمومی این شهر نیز امروز و فردا به به صورت رایگان فعالیت خواهند داشت.

شهردار نجف‌آباد با اشاره به اینکه در پنج ورودی شهر نجف‌آباد پارکینگ‌هایی برای پارک خودروهای شخصی و کاهش تردد در شهر تعبیه شده است، ابراز داشت: همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران نیز بیش از ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۵۰ مینی‌بوس و حدود ۳۰۰ تاکسی به صورت کاملا رایگان انتقال شرکت کنندگان به محدوده میدان بسیج را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه برای تامین خودروی عمومی مورد نیاز برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهید حججی شهرداری‌های اصفهان و خمینی شهر نیز همکاری لازم را داشته‌اند، تصریح کرد: حدود ۵۰ اتوبوس توسط این شهرداری‌ها برای انتقال مردم به شهر نجف‌آباد انتقال یافته است.

منتطری همچنین از شهروندان نجف آباد خواست تا طی امروز و فردا از آوردن وسایل نقلیه شخصی به سطح شهر خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است