انجام 5 هزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سمنان


به گزارش شاتا، اسودی با اعلام این خبر افزود : از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 299 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است. وی ارزش ریالی این تعداد پرونده...

انجام 5 هزار و 600 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی سمنان


به گزارش شاتا، اسودی با اعلام این خبر افزود : از این تعداد بازرسی صورت گرفته ، 299 فقره پرونده تخلف با عناوین کم فروشی ، عرضه خارج از شبکه آرد ، عدم رعایت ساعات کاری و غیره تشکیل شده است.
وی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بالغ بر 295 میلیون ریال عنوان کرد و گفت ، این پرونده ها جهت بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه اظهار داشت این بازرسی ها با هدف نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی در استان توسط 12 بازرس و کارشناس واحد آرد و نان این سازمان انجام میگیرد و با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی نمایند و نان های بی کیفیت به مردم عرضه می نمایند به شدت برخورد می شود.
اسودی ضمن تقدیر از زحمات دستگاههای اجرایی عضو کارگروه آرد و نان خاطر نشان کرد هم استانیها می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف ، موارد را از طریق سامانه تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت