چگونه مشکل تایم اوت مودم Z6000 اینترنت نسل چهار ثابت ایرانسل را رفع کنیم؟


چگونه مشکل تایم اوت مودم Z6000 اینترنت نسل چهار ثابت ایرانسل را رفع کنیم؟

اگر شما هم یکی از دارندگان مودم های اینترنت نسل چهار ثابت TD-LTE به خصوص مودم Z6000 هستید، ممکن است به این مشکل برخورد کرده باشید. زمانی که چند ساعت از مودم استفاده‌ای نکرده اید و قصد کانکت شدن از طریق وای فای را دارید، می بایست حتما یک بار مودم را خاموش روشن کنید تا بتوانید وصل شوید. ما برای رفع این مشکل آموزشی آماده کرده ایم که می توان...

اگر شما هم یکی از دارندگان مودم های اینترنت نسل چهار ثابت TD-LTE به خصوص مودم Z6000 هستید، ممکن است به این مشکل برخورد کرده باشید. زمانی که چند ساعت از مودم استفاده‌ای نکرده اید و قصد کانکت شدن از طریق وای فای را دارید، می بایست حتما یک بار مودم را خاموش روشن کنید تا بتوانید وصل شوید. ما برای رفع این مشکل آموزشی آماده کرده ایم که می توان این مورد آزار دهنده را برطرف کرد. با ما همراه باشید.

حل مشکل تایم اوت مودم Z6000

در اول کار می بایست مودم را با کابل LAN به یک سیستم کامپیوتر یا از طریق وای فای به دستگاهی متصل کرد و آدرس ای پی ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ را در مرورگر اینترنتی خود وارد کنید و پس از ظاهر شدن قسمت ورود تنظیمات با یوزر و پسورد administrator (یا admin) وارد شوید.

سپس از منوی System در قسمت web setting وارد شوید و در منوی session timeout بالاترین عدد یعنی ۱۴۴۰ را وارد نمایید و تنظیمات را ذخیره کرده و مودم را خاموش روشن کنید. با انجام این کار مشکلات برطرف می گردد.

همچنین بخوانید: ۱۲ ترفند برای عیب یابی اتصال مودم به اینترنت و رفع آن‌ها

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش کاپیتان استقلال به توهین زشت به پلیس