اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه اهر قابل تقدیر است


اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه اهر قابل تقدیر است

اهر - معاون فرماندار اهر گفت: احداث مسکن مددجویی در روستاهای محروم و اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه اهر قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مدد سمندری عصر شنبه در آیین افتتاح خانه محروم در روستای ساری سولی شهرستان اهر، اظهار کرد: دورافتاده ترین روستا و مناطق محروم بایستی از خدمات و ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت بهره مند شوند چراکه توجه به قشر محروم و کم درآمد جامعه از اهداف نظام و انقلاب اسلامی است.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه خانواده هایی هنوز هستند که به مساعدت های ارگان های خدمات رسان و دولت نیاز دارند، افزود: یکی از نهادهایی که یادگاران امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بوده و بیشتر با قشر محروم و فقیر جامعه سر و کار دارد کمیته امداد است که تمامی ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی برای ارائه خدمات مطلوب با این نهاد همکاری دارند.

وی ادامه داد: بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس سپری می شود که با رشادت و ازخوذگشتگی شهدا و رزمندگان امنیت و آرامش را در کشور به ارمغان آوردند و اکنون زمان آن است که بیشتر از گذشته به توسعه و آبادانی کشور علی الخصوص مناطق محروم توجه شود.

اجرای طرح های محرومیت زدایی توسط سپاه ناحیه اهر قابل تقدیر است

سمندری اضافه کرد: اکنون که می بینیم سپاه پاسداران علاوه بر وظیفه ذاتی خود در حوزه هایی من جمله احداث مسکن، تامین نیازهای زندگی اقشار محروم و اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی توجه ویژه ای دارد به وجود آن افتخار می کنیم و در کنار فعالیت خود بیشتر توجهات را به رسیدگی به امور محرومین و اقشار کم درآمد معطوف کرده است.

معاون فرماندار اهر بابیان اینکه ایجاد رفاه و آسایش برای قشر محروم جامعه از جمله اهداف دولت جمهوری اسلامی است، تاکید کرد: خدمات دولتی کم و بیش در روستاها وجود دارد و حتی برخی از روستاها نیازی به پروژه های عمرانی ندارد که باید با گذر از دوران ها اکنون به مسائل فرهنگی و اقتصادی روستائیان نیز توجه شود.

وی یادآور شد: زمانی دوران دفاع مقدس یادآور جنگ و مقاومت در برابر دشمن بود ولی اکنون که در هفته دفاع مقدس هستیم عمران و آبادانی روسها را مشاهده می کنیم در واقع هفته دفاع مقدس در زمان کنونی در عرصه محرومیت زدایی و ارائه خدمت به مردم است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!