سیاست‌های راهبردی با بهره‌گیری از روحیه انقلابی پیگیری شود


سیاست‌های راهبردی با بهره‌گیری از روحیه انقلابی پیگیری شود

خمین- نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش توان تولید، بایستی سیاست های راهبردی و مدیریتی در فضای انقلابی و جهادی دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم رضایی پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان خمین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آنچه بعد از انقلاب اسلامی تاکنون، کشور را تهدید می کند ضعف در سیستم مدیریتی و عدم مسئولیت پذیری در سازمان های اداری است که یک تهدید داخلی محسوب می شود.

وی بیان کرد: دشمنان بعد از انقلاب اسلامی مهمترین راهکار در براندازی نظام جمهوری اسلامی را ایجاد سستی و بی مسئولیتی در سیستم اداری می دانستند و امروز شاهد هستیم که این سیستم در انجام فعالیت ها و اجرای امور وضعیت نگران کننده ای دارد، به طوری که مورد رضایت مردم نیست.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنچه باعث شکست دشمنان نظام در رسیدن به اهداف خود می شود داشتن روحیه جهادی و انقلابی در اجرای سیاست های دولت و نظام است.

رضایی عنوان کرد: اولویت فعالیت های دولت باید ایجاد اشتغالزایی و طرح های توسعه اقتصای باشد و مسئولان با اتحاد و انسجام در انجام امور و رسیدن به این هدف نقش تاثیرگذار ایفا کنند.

وی با اشاره به افزایش ۶۷درصدی اعتبارات سال جاری شهرستان خمین اظهار کرد: باید از ظرفیت های اشتغالزایی در شهرستان بهترین بهره را گرفت به طوری که شهروندان آثار اجرای طرح های توسعه و اشتغالزایی در سطح شهرستان را مشاهده کنند.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه تسهیلات اشتغالزایی به مناطق روستایی بیان داشت: در راستای جذب سرمایه گذاران و ایجاد طرح های اشتغال روستایی بانک های عامل همکاری و مساعدت لازم را با کارآفرینان به منظور رفع موانع تولید داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد