لزوم توسعه‌یافتگی استان حذف مفاسد در برخی ادارات است


لزوم توسعه‌یافتگی استان حذف مفاسد در برخی ادارات است

کرج - نماینده ولی فقیه در استان البرز ابراز امیدواری کرد برخی مفاسد موجود در ادارات استان با حضور استاندار جدید از بین برود و شاخص‌های توسعه‌یافتگی تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در جلسه شورای اداری استان که عصر شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و امام راحل، اظهار کرد: در ایام سوگ و عزای حسینی قرار داریم که با سالگرد مجاهدت‌ها و مبارزات فرزندان غیور این آب و خاک متقارن شده است.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی پر خیروبرکت برای مجموعه آموزش‌وپرورش باشد، افزود: فضای آموزشی استان البرز کم بوده و در شرایط نامساعدی به سر می‌برد به همین سبب ورود خیرین برای برون‌رفت از این مشکلات حائز اهمیت است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز ضمن آرزوی توفیق برای استاندار جدید، خاطرنشان کرد: امید است بیش از گذشته شاهد رشد اقتصادی استان البرز باشیم.

وی بابیان اینکه اگر همواره خدا را ناظر و آگاه بر اعمال خود بدانیم به مقام عصمت نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: نباید در عالم که محضر خداست گناه کرد بدون شک نمی‌توان از دست تقدیر الهی گریخت.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه نباید از دستورات دینی غافل بود، ادامه داد: نباید جلساتی نظیر شورای اداری تنها به گزارش دهی ختم شود، در این قبیل از جلسات باید به بررسی مسائل و تجارب آرا پرداخته شود.

امام‌جمعه کرج بابیان اینکه امیدواریم برخی مفاسد موجود در برخی ادارات استان با حضور استاندار جدید از بین رفته و شاخص‌های توسعه‌یافتگی تقویت شود، افزود: طرح‌ها باید با پیوست فرهنگی همراه باشد.

وی با اشاره به اینکه تحقق اقتصادی مقاومتی به بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی، منابع طبیعی، استفاده صحیح از موقعیت جغرافیایی و زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بازمی‌گردد، گفت: ترویج و حمایت از تولید و سرمایه داخلی الزامی است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز با اشاره به بخشی از سند ابلاغی اقتصادی، افزود: تأمین شرایط و فعال‌سازی همه امکانات، منابع مالی، سرمایه‌های انسانی و علمی برای توسعه کارآفرینی ضروری است.

وی بر بهره‌مندی از ظرفیت‌های بومی در استان تأکید کرد و خاطرنشان کرد: برخی ایرادات در دستگاه‌های اجرایی به‌صورت قانونی نسبت به اقدامات اقتصادی گرفته می‌شود که بلامانع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا