نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند


نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند

بوشهر - نخستین گروه از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دانش‌آموخته شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح شنبه در جشن دانش‌آموختگی اولین گروه از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: شما اولین گروه فارغ‌التحصیلان دندانپزشکی این دانشگاه هستید که به همت والا و تلاش اساتید بزرگواری همچون دکتر حیدری، دکتر رئیسی، دکتر بصری و نیز اساتید گروه دندانپزشکی و اساتید علوم پایه امروز پا به عرصه کار و تلاش می‌گذارید.

سعید کشمیری افزود: در این روز باشکوه فارغ‌التحصیلی، با چند جمله کوتاه شما را بدرقه می‌کنم و توجه شما را به سه‌ نکته کلیدی مسئولیت‌پذیری، پیشرفت، و احترام به ارزش‌ها جلب می‌کنم.

وی تصریح کرد: امروز متأسفانه اعتماد و اعتقاد به کار و ارزش‌های معنوی کاهش پیداکرده که نیاز به بازنگری و اصلاح دارد و شما به‌عنوان گروه فرهیخته جامعه، بخشی از مسئولیت‌ احیای این اعتماد را بر عهده‌دارید که ایجاد این اعتماد نیز فقط از طریق خدمت صادقانه و خالصانه به دست می‌آید.

نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند

احترام مد نظر همه باشد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تمام ارزش‌ها صرفاً مادی نیست، چه بسیارند دانشمندانی که مفید نیستند و چه‌بسا جامع را به ورطه نابودی می‌کشانند.

سعید کشمیری افزود: اگر قصد دارید یک زندگی شاد و لذت‌بخش داشته باشید بلندپرواز باشید، به فکر ترقی و پیشرفت باشید که در این صورت می‌توانید ریسک‌پذیر بوده و تغییرات اساسی در مسیر زندگی خود و سایر افراد جامعه ایجاد کنید.

وی بیان داشت: از شما می‌خواهم سومین عامل حیاتی یعنی احترام را مد نظر قرار دهید زیرا اغلب از شما به‌عنوان یک فرد فرهیخته بیشتر از انتظارتان تعریف و تمجید می‌شود؛ بنابراین سعی کنید این تحسین را با تمام کسانی که در دستیابی شما به موفقیت سهم داشته‌اند تقسیم کنید.

نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند

لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط پزشکان

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز با تشکر از اساتید، پیشکسوتان، همکاران و دانشجویانی که در راه اعتلای دانشکده دندانپزشکی تلاش کردند گفت: در عرصه علم‌آموزی، فارغ‌التحصیلی وجود ندارد و انسان‌ها در طول زمان حیات، همواره نیازمند تحقیق، پژوهش و مطالعه هستند.

سید سجاد اقبالی افزود: ازآنجایی‌که حوزه سلامت در جامعه نقش و جایگاه خاصی دارد و چشم بیماران به دستان پزشک است، بنابراین پزشکان باید با اخلاق حرفه‌ای و نیت خالصانه خود بهترین خدمات را به جامعه ارایه دهند.

نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند

شرایط اقتصادی مراجعین را لحاظ کنید

سرپرست دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشکده دندانپزشکی گفت: شما باید جزو بهترین‌ها در ارایه خدمات در رشته تخصصی خودتان در جهان باشید.

سید عمار بصری افزود: پیشرفت در دانشکده دندانپزشکی مرهون همکاری تمامی اساتید زحمتکش و صبور دانشکده دندانپزشکی است.

وی بابیان اینکه احترام و حفظ حرمت بیماران را باید در هر حالت مدنظر قرارداد گفت: شرایط زندگی و اقتصادی مراجعین برای درمان را همیشه مدنظر داشته باشید و مبادا به خاطر عدم توانایی مالی بیماران از ارایه خدمات به آنان کوتاهی کنید.

نخستین گروه دانشجویان دندانپزشکی بوشهر فارغ‌التحصیل شدند

در این آیین که با حضور پرنشاط دانشجویان، خانواده‌های آنان، هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی، مسئولین و تعدادی از اساتید برگزار شد، پس از قرائت سوگندنامه توسط دانشجویان، از دانشجویان دانش‌آموخته تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید