لیست بیمارستانهای خصوصی مشهد


لیست بیمارستانهای خصوصی مشهد

تعرفه های درمانی در بیمارستانهای خصوصی بالاتر از بیمارستانهای دولتی است، اما وجود این بیمارستانها اعتبار پزشکی شهرها را بالا می برد.

نی‌نی‌بان: همیشه بیمارستانهای خصوصی کنار بیمارستانهای دولتی ، بار خدمات درمانی یک شهر را به دوش می کشند. درست است تعرفه های درمانی در بیمارستانهای خصوصی بالاتراز بیمارستانهای دولتی است، اما وجود این بیمارستانها اعتبار پزشکی شهرها را بالا می برد. از طرفی هم تعداد بالای بیمارستان دولتی و خصوصی یک شهر باعث می شود خیال شهروندانش هم راحت تر باشد. به خصوص زنانی که قصد بارداری دارند یا باردار هستند. هر چه تعداد بیمارستانهایی که زایشگاه مجهز و پیشرفته دارند دریک شهر بیشتر باشد، خیال زنان باردار هم راحت تر است. پس اگر اهل مشهد پایتخت معنوی ایران هستید با ما همراه باشید. نی نی بان در این مطلب بیمارستانهای خصوصی شهر مشهد را معرفی کرده است که خدمات زنان و زایمان ارائه می کنند. البته نی نی بان در مطلب جداگانه ای بیمارستانهای دولتی این شهر بزرگ را معرفی کرده است که اینجا می توانید ببینید. لیست پزشکان متخصص زنان و زایمان مشهد هم اینجاست. اگر دنبال آزمایشگاه می گردید می توانید لیست آزمایشگاههای شهر مشهد را هم اینجا ببینید. برای مشاهده لیست مراکز درمان ناباروری مشهد می توانید اینجا را کلیک کنید.

ردیف نام بیمارستان نوع بیمارستان آدرس تلفن
1 مهر خصوصی خیابان کوهسنگی- میدان الندشت 38427011
2 سینا خصوصی رازی شرقی- بیمارستان و زایشگاه سینا 38515450
3 آریا خصوصی خیابان شهید چمران-گلستان شرقی.گلستان پنجم 32229094
4 بنت الهدی خصوصی خیابان بهار 38590051
5 پاستور خصوصی خیابان احمد آباد – خیابان پاستور نو – بین پاستور ششم و هشتم 38410245
6 رضوی خصوصی بزرگراه آزادی- بعد از پل قائم- بیمارستان رضوی 36668888

این لیست ممکن است نقایصی داشته باشد و کامل نباشد. اگر در شهر مشهد بیمارستانی می شناسید که خدمات خصوصی ارائه می کند و جایش دراین لیست خالی است، لطفا با گذاشتن نظر به تکمیل شدن این فهرست کمک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج