نویسنده دفاع مقدسی مهمان «سروش صحت» شد


حمید داودآبادی نویسنده کتاب های دفاع مقدس امشب در مقابل سروش صحت می نشیند و در برنامه «کتاب‌باز» از یک اتفاق مشترک با وی می گوید.

خبرگزاری مهر: به گزارش روابط عمومی برنامه، برنامه «کتاب باز» امشب چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۲۰ میزبان حمید داودآبادی است و وی در برنامه از نگارش خاطرات دفاع مقدسی خود سخن می گوید و اینکه چگونه با یک فنجان چای نسبت به ادبیات مقاومت متعهد شده است.

حمید داودآبادی حدود ۳۰ سال است که مشغول خاطره نویسی در حوزه دفاع مقدس است. وی در این برنامه شوخی هایی هم با سروش صحت درباره جبهه و دفاع مقدس دارد و از افرادی می گوید که وقتی با او عکس گرفته اند شهید شده اند.
نویسنده دفاع مقدسی مهمان «سروش صحت» شد
دومین فصل از برنامه «کتاب باز» با اجرای سروش صحت و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان روزهای زوج ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه نسیم می رود و افشین صادقی زاده سردبیری آن را بر عهده دارد.

در قسمت های پیشین این برنامه جمشید مشایخی، کوروش تهامی، لیندا کیانی، رضا کیانیان، مسعود ده نمکی، علیرضا خمسه و... حضور یافتند و از کتاب های مورد علاقه، قصه های کودکی و خاطره های خود با کتاب سخن گفتند.

«کتاب باز» از بخش های گفتگو با مهمان و آیتم تشکیل شده است که در بخش پایانی برنامه مهمانان در یک مسابقه شرکت کرده و برای مخاطبان قصه می‌ گویند. قرار است برنامه حال خوبی را برای کتاب‌ دوستان ایجاد کند و مهمانانی را دعوت می ‌کند که به ‌نوعی کتاب‌باز هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی