شمارجانباختگان حادثه تونل چری کوهرنگ به 3 نفر رسید


شمارجانباختگان حادثه تونل چری کوهرنگ به 3 نفر رسید

شهرکرد- ایرنا- مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری گفت: با یافتن فرد مفقود در تونل تخریب شده چری، جست وجو در این زمینه به پایان رسید و شمار جانباختگان این حادثه به 3 نفر رسید.

محسن ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: حادثه ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ که عصر سه شنبه به وقوع پیوست، 3 فوتی و 5 مصدوم برجا گذاشت.
وی ادامه داد: چهار نفر از مصدومان توسط اورژانس 115 به بیمارستان سیدالشهدای فارسان اعزام شدند و یک نفر دیگر نیز به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ نیز با اشاره به اتمام عملیات خاکبرداری برای جست و جوی فرد مفقود اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد سنگ و خاک، عملیات به سختی انجام گرفت و در نهایت با استفاده از 9 دستگاه خاکبرداری، 5 بیل مکانیکی و 5 کامیون، پیکر سومین جانباخته نیز در بامداد روز چهارشنبه پیدا شد.
به گزارش ایرنا، عصر سه شنبه بر اثر ریزش تونل گردنه چری شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری، کارگران مشغول به کار در این تونل دچار حادثه شدند که در لحظه حادثه 2 کشته و 5 تن مصدوم شدند.
به گفته مسئولان، جانباختگان این حادثه بومی منطقه بودند.
عملیات حفاری، علت ریزش سقف تونل گردنه چری اعلام شده است.
همچنین فرماندار کوهرنگ گفت: به علت نبود ایمنی لازم تونل تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و هم اکنون هیچ کارگری در محل کار حضور ندارد.
مرتضی زمانپور گفت: ایمنی کارگران تامین نشده بود.
در این حادثه هویت جانباختگان بشرح زیر اعلام شد؛ غلامعباس کریمی بعنوان کارگر از روستای مالک آباد صمصمامی، حبیب و وحید قاسمی از شهر جونقان.
احداث گردنه چری حد فاصل منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ یکی از خواسته های اصلی مردم منطقه بوده است، زیرا این گردنه در 120کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری در زمستان ها به دلیل بارش برف دچار مشکلات رفت و آمد می شود و مردم منطقه به سختی از این محور عبور می کند و احداث گردنه یکی از ضروریات نقاط حادثه خیز در استان است.
شهرستان کوهرنگ در 90 کیلومتری مرکز استان قرار گرفته است و بخش عمده ای از عشایر این استان از این محور برای تردد به استان خوزستان استفاده می کنند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/2097/6021

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!