شمارفوتیهای تصادف کامیون باپژودرجیرفت به10نفررسید


شمارفوتیهای تصادف کامیون باپژودرجیرفت به10نفررسید

جیرفت - ایرنا - معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی جیرفت گفت: شمار فوتی های تصادف شب گذشته یک دستگاه کامیون با یک دستگاه سواری پژو 405 حامل افاغنه در محور جیرفت به کرمان به 10 نفر رسید.

اصغر ساسان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که شب گذشته رخ داد، راننده و هفت تبعه بیگانه در دم جان خود را از دست دادند و هفت نفر نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت انتقال داده شدند.
وی تصریح کرد: صبح امروز 2 نفر دیگر از این اتباع بیگانه به علت شدت جراحت در بیمارستان جان دادند و دیگر مصدومان این حادثه در حال مداوا هستند.
وی عنوان کرد: انحراف به چپ و ناتوانی راننده در کنترل خودروی 405 سبب ایجاد این حادثه شد.
ساسان بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و افزود: پایین بودن استانداردهای ایمنی در برخی محورهای جنوب استان، بی احتیاطی، رانندگی درحالت خواب آلودگی و سرعت بالا و غیرمجاز همواره حادثه ساز بوده و در صورت بروز حادثه، توام با خسارات جبران ناپذیر مالی و جانی است که باید شهروندان هنگام رانندگی بیشتر مراقب باشند.
در استان کرمان به دلیل مرز مشترک با استان های شرقی کشور، قاچاق افاغنه از شرق استان به سمت مرکز کشور به صورت مستمر انجام می گیرد.
شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
خبرنگار : روح الله صائب ** انتشار ک بهنام احمدی*
6003/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟