گیم پلی تمامی سوپر فینیش های سوپرمن در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم


گیم پلی تمامی سوپر فینیش های سوپرمن در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های سوپرمن در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های "شلیک مرگ" در با...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های سوپرمن در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

بازی "گت اوور هیر" برای پلی استیشن 4 منتشر شد...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های سوپرمن در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

دموی زیبای بازی تمدن | فیلم...

سوپرمن در بازی injustice

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به کاراکترهای بازی Injustice 2 بپردازیم و معرفی از داستان زندگی، نحوه خلق این چهره‌ها و قدرت‌ها و سرنوشتشان داشته باشیم

در قسمت اول این بازی یعنی در عنوان Injustice: Gods Among Us، دیدیم که موضوع اصلی بازی، تقابل بین سوپرمن و بتمن است. جوکر شخصیت منفی فیلم بتمن، در مترو پلیس بمب کار گذاشت و سوپرمن، دیگر شخصیت این بازی را مسموم کرد که این مسمومیت باعث شد سوپرمن، Lois Lane و پسرش را به قتل برساند. در همین راستا سوپرمن تصمیم بر برقراری دیکتاتوری خود گرفته است.

حال در سری دوم دشمنان بیشتری برای ابرقهرمانانی همچون سوپرمن و بتمن ظاهر شده‌اند و هریک در جناحی باید به مقابله با آن‌ها بپردازد.

بگذارید معرفی را از ابرقهرمانان بازی شروع کنیم؛ یعنی سوپرمن و بتمن.

سوپرمن (Superman)

او در سیاره کریپتون بدنیا آمد، اما وقتی او بسیار کوچک بود سیاره‌اش در حال نابودی بود. پدر و مادرش او را با سفینه‌ای به زمین فرستادند تا در اینجا که خورشید زرد است قدرت‌هایی بدست آورده و به قهرمان تبدیل شود. سفینه او در مزرعه‌ای فرود آمد.

این خانواده او را به فرزندی خود قبول می‌کنند. در زمان بزرگسالی، او به کلان‌شهر متروپلیس (Metropolis)، عزیمت و به عنوان خبرنگار میدانی در روزنامه دیلی پلنت (Daily Planet) مشغول به کار می‌شود، او لقب سوپرمن را برای خود انتخاب می‌کند. همین باعث شد تا او در متن تمامی وقایع این شهر قرار گیرد و عرصه برای نمایش قدرت‌هایش کم کم برای کمک به مردم آماده می‌شود.

او قادر است تا پرواز کند و بالاتر از هر چیزی بر فراز ابرها درآید. او می‌تواند از چشمان خود نوری را ساطع کند که با آن هرچیزی را ذوب کند. Brainiac، Darkseid ،Atlas و Atomic Skull از دشمنان سرسخت سوپرمن هستند.

بتمن (Batman)

در کودکی پدر و مادرش را در جلوی چشمانش به قتل رسانده‌اند. او با دیدن این لحظات، بر سر قبر پدر و مادرش قسم می‌خورد تا با جرم و جنایت مبارزه کند. او شروع به مسافرت در سرتاسر جهان می‌کند تا تجربه کسب کند و برای مبارزه با دشمنانش مهارت کسب کند. اما چیزی جز مهارت باید به کمک او بیاید. لباس و چهره‌ای خشن که رعب و وحشت را به دل جنایتکاران بیندازد، در همین حال خفاشی به پنجره او برخورد می‌کند و او را می‌ترساند و این شروع راه ابر قهرمانی بنام بتمن است.

بتمن توانایی فرا انسانی ندارد. برای جبران این ضعف، او از مهارت‌های علمی، مهارت‌های کارآگاهی، قابلیت‌های فیزیکی، هنرهای رزمی، تکنولوژی، ثروت، و ترس و ارعاب خلافکاران، استفاده می‌کند. او استاد تغییر چهره است و برای جمع‌آوری اطلاعات، از هویت جعلی «ماچز مالون» یک خلافکار بدنام، استفاده می‌کند. او همچنین لباس‌های مختلفی با قابلیت‌های مختلف دارد.

منبع : gam3r

(۳)

دسته بندی : بازی
برچسب ها : Superman, Superman در بازی ها, بازی Injustice 2, بازی Xbox, بازی اینجاستس, بازی پلی استیشن, سوپر فینیش بازی اینجاستیس, سوپرمن

3
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان