نعمتی مدال خود را به خانواده شهید حججی تقدیم کرد


نعمتی مدال خود را به خانواده شهید حججی تقدیم کرد

بانک ورزش - بانوی کماندار پرافتخار کشورمان در بازگشت از رقابت‌های قهرمانی جهان مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید حججی تقدیم کرد. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت...

بانک ورزش - بانوی کماندار پرافتخار کشورمان در بازگشت از رقابت‌های قهرمانی جهان مدال خود را به خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید حججی تقدیم کرد.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، زهرا نعمتی بانوی کماندار پر افتخار کشورمان در بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان، مدالش را به خانواده ی شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد. وی در صحبت‌های خود اظهار داشت: امنیتی که امروز در کشور ما حکم فرماست، مدیون از خودگذشتی شهدا و خانواده های آنهاست و می خواستم با این اقدام از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده های گرامی آنها قدردانی کنم.

نعمتی تصریح کرد: به همین خاطر مدال مسابقات قهرمانی جهان را به خانواده ی شهدای مدافع حرم به ویژه خانواده شهید محسن حججی تقدیم می کنم.

زهرا نعمتی در جریان رقابت های قهرمانی جهان تیر وکمان که به میزبانی چین برگزار شد، به یک نشان طلا در ریکرو انفرادی زنان و یک نشان برنز در رقابت های میکس تیمی دست یافت.

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با کسب 5 نشان رنگارنگ، بامداد امروز، سه شنبه، به میهن بازگشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تیراندازی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی