درخواست رکابزنان ملی پوش پس از کسب مدال طلا : نیاز به پیست چوبی داریم


درخواست رکابزنان ملی پوش پس از کسب مدال طلا : نیاز به پیست چوبی داریم

رکابزنان ملی پوش ایران پس از کسب مدال طلا بازی ها عنوان کردند با وجود نبود پیست چوبی در ایران دلسوزانه کار کردند و خوشحال هستند موفق به کسب مدال طلا شدند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به ترکمنستان، گفتگو با قهرمانان دوچرخه سواری ایران در ماده تیم اسپرینت را در ادامه می خوانید:

دانشور: باقدرت بدنی، کم و کاستی ها را در مسابقه جبران می کنیم
محمد دانشور در مورد عملکرد تیم در بازی های داخل سالن آسیا بیان کرد: ما از نظر سخت افزاری عقب هستیم چون در پیست سیمانی تمرین می کنیم و در پیست چوبی مسابقه می دهیم و از نظر تکنیکی این دو نوع پیست متفاوت است اما با کمک خداوند و قدرت بدنی که داریم ، کم و کاستی ها را جبران می کنیم. حتی دوچرخه های ما قدیمی هستند که اگر به روز شوند خیلی به ما کمک می کند.
او ادامه داد: باید از کادرفنی و رییس هیات خراسان رضوی تشکر کنم که در اردوها خیلی به ما کمک کردند.
علی عسگری: به کسب مدال در تیم اسپرینت امیدوار بودیم

علی علی عسگری دیگر رکابزن سرعتی ایران در مورد کسب مدال طلای باز های ترکمنستان گفت: ما شش ماه در پیست سیمانی تمرین کردیم و با توجه به کسب نایب قهرمانی در قهرمانی آسیا به کسب مدال در بازی ها هم امیدوار بودیم.
او ادامه داد: پیست ترکمنستان خیلی سریع بود و ما توانستیم خودمان را با شرایط وفق دهیم و زمان خوبی هم ثبت کردیم. البته در فینال می توانستیم بهتر کار کنیم با این حال خوشحالم توانستیم مدال طلا بگیریم و برای این مدال همه تلاش کردند و دلسوزانه کار کردند تا این مدال به دست آید.
خادمی: باید بهتر از این رکاب می زدیم
احسان خادمی پس از قهرمانی در بازی های داخل سالن آسیا گفت: رقابت خوبی با قزاقستان داشتیم. در نظر داشتیم زمان 44 ثانیه را ثبت کنیم اما جو مسابقه به گونه ای شد که دیگر نتوانستیم این زمان را ثبت کنیم. درست است اول شدیم اما باید بهتر از این رکاب می زدیم با این حال واقعا باید از کادرفنی تشکر کرد که به ما کمک کردند.
او ادامه داد: تیم قزاقستان خوب رکاب زد چون در پیست چوبی تمرین دارند اما ما در پیست سیمانی تمرین می کنیم و این دو پیست خیلی با هم تفاوت دارند. اگر بتوانیم در پیست ترکمنستان اردو داشته باشیم خیلی خوب است و واقعا زمان زیادی هم برای بازی های جاکارتا نداریم و باید خیلی زود برای بازی ها آماده شویم.

پراش: مسئولان باید به فکر ساخت پیست چوبی در ایران باشند
محمود پراش هم در مورد شروع کار دوچرخه سواری با کسب مدال طلا تاکید کرد: خودم تصادف و آسیب دیدگی شدیدی را پشت سر گذاشتم و در دور اول تلاش کردم به تیم کمک کنم اما در مراحل بعدی کار ملی‌پوشان فوق العاده بود.
او در مورد نبود پیست چوبی در ایران گفت: واقعا ترکمنستان پیست فوق العاده ای دارد و مسئولان باید به فکر باشند. نباید همیشه فقط از ورزشکاران انتظار داشت و به هر حال باید زیر ساختها فراهم شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم