موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور)


موتوراسپورت ایران – در سری چهارم از سری مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» به سراغ رقابت‌های رالی کراس جهانی، نسکار ایکس‌فینیتی، نسکار کاپ و ایندی کار می‌رویم. با F1iran همراه باشید. رالی کراس: یوهان کریستوفرسن روی نوار پیروزی! از نروژ تا لتونی، تنها یک نفر روی سکوی نخست هر مسابقه قرار گرفت؛ او کسی نیست جز...

موتوراسپورت ایران – در سری چهارم از سری مطالب «موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت» به سراغ رقابت‌های رالی کراس جهانی، نسکار ایکس‌فینیتی، نسکار کاپ و ایندی کار می‌رویم. با F1iran همراه باشید.

رالی کراس: یوهان کریستوفرسن روی نوار پیروزی!

از نروژ تا لتونی، تنها یک نفر روی سکوی نخست هر مسابقه قرار گرفت؛ او کسی نیست جز کریستوفرسن سوئدی که در مسابقه دیروز با کسب زمان 5 دقیقه و 6.673 ثانیه جلوتر از ماتیاس اکستروم از خط پایان گذشت. سباستین لوب، آندراس بکراد، جانیس بائومانیس و نیکو مولر به ترتیب سوم تا ششم شدند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور) یوهان کریستوفرسن

نسکار ایکس‌فینیتی: اریک جونز ناکام مسابقه شیکاگو لند

جاستین آلگایر و کایل لارسن تا انتهای مسابقه نبرد نزدیکی با یکدیگر داشتند، اما آلگایر در شرایطی پیروز می‌شود که به جز 15 دور پایانی، به هیچ عنوان رهبر مسابقه نبوده. الیوت سدلر، دنیل همریک، آستین دیلون، مت تیفت، کول کاستر، تای دیلون، بلیک کوچ و دارل والاس جونیور مقام‌های سوم تا دهم را کسب کردند. در این میان اما اریک جونز را می‌توان راننده‌ای ناکام دانست چراکه او در اوایل مسابقه تا دور 47 و همچنین در دورهای 183 تا 185 رهبری مسابقه را برعهده داشت، اما در نهایت در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور) رقابت آلگایر با تیفت

نسکار کاپ: مارتین تروکس؛ هر شکست مقدمه پیروزی!

گویا بعد از مسابقه ریچموند 2 که مارتین تروکس به مقام بیستم قناعت کرد، در شیکاگو لند دوباره اوج گرفت و به عنوان پیروز از خط مسابقه گذشت. چیس الیوت، کوین هارویک، دنی هملین، کایل لارسن، برد کسلوفسکی، جوی لوگانو، جیمی جانسون، مت کنست و جیمی مک مورای در رده‌های دوم تا دهم قرار گرفتند.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور) مارتین تروکس

ایندی کار: نیوگاردن قهرمان فصل 2017، سوناما در دستان پاگنارد

سیمون پاگنارد با طی 85 دور، 4 پیت استاپ و زمان 1 ساعت و 55 دقیقه و 52.68 ثانیه از سوم به جایگاه اول رسید. جوزف نیوگاردن، ویل پاور، اسکات دیکسون، هلیو کاسترونوس، گراهام راهال، مارکو آندرتی، رایان هانتر ری، سباستین بوردایس و کانار دالی به ترتیب در جایگاه‌های دوم تا دهم قرار گرفتند.‌ در مسابقه سوناما، نیوگاردن بود که توانست قهرمانی خود را مسجل کند و با کسب 4 پیروزی و یک پول پوزیشن، جام مهم‌تری از پاگنارد نصیبش شد.

موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور)موتوراسپورت در هفته‌ای که گذشت (27 شهریور) سیمون پاگنارد
این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی