معرفی بازی موبایل استراتژیک تفنگداران آهنی | فیلم


معرفی بازی موبایل استراتژیک تفنگداران آهنی | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

معرفی بازی موبایل استراتژیک تفنگداران آهنی | فیلم

بازی "گیاهان و زامبی های 2" رونمایی و در اختی...

معرفی بازی موبایل استراتژیک تفنگداران آهنی | فیلم

بازی موبایل ماهیگیری خنده دار | فیلم...

معرفی بازی موبایل استراتژیک تفنگداران آهنی | فیلم

بازی موبایل سیرتکاملی پرنده های عصبانی رسما م...

بازی روایتگر داستانی قدیمی و حمله بیگانگان است، ولی این‌بار به سیاره‌های مختلف که منابع انسانی در داخل آن‌ها قرار دارد و حال شما در نقش سربازان Iron Marines، باید جلوی بیگانگان را بگیرید و آن‌ها را از سیاره‌های بازی دور کنید. در ابتدا تنها دو سیاره در دسترس است که هرکدام از این سیاره‌ها شامل چند مرحله اصلی و مراحلی فرعی به نام Spec Ops است که در واقع، مراحل فرعی بازی حکم حالت Survival را دارد که شما در جریان Waveهای مختلف باید از پایگاه خود در برابر حمله‌های بیگانه‌ها محافظت کنید. به عبارتی بازی آفلاین اندروید و آیفون Iron Marines، تنها حاوی یک بخش داستانی است که در جریان مراحل اصلی و فرعی مختلف ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. ظاهرا جدای از دو سیاره ابتدایی بازی که در دسترس مخاطب قرار گرفته، بازی دارای سیاره‌های دیگری است که به مرور زمان در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

اما مهم‌ترین بخشی که بازی استراتژی اندروید و آیفون Iron Marines را تبدیل به یک اثر ناب و سرگرم‌کننده کرده است، گیم‌پلی بازی است که این روزها این دسته از بازی‌های موبایل از مخاطبین زیادی برخوردار هستند. با شروع هر مرحله، شما یک پایگاه در اختیار دارید و از طریق آن می‌توانید سربازان مختلفی را ظاهر کنید و با اکتشاف محیط، به منطقه‌ای که هدف بازی در آن قرار دارد خواهید رسید. به عبارتی در هر مرحله شما وظایفی خاص را بر عهده دارید که با انجام آن‌ها، مرحله مورد نظر به اتمام می‌رسد.

در آخر، بازی موبایل Iron Marines یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و پرمحتوا در سبک استراتژی برای پلتفرم موبایل است که شاید در ظاهر فکر کنید با یک بازی داستانی و کوتاه همراه هستید، ولی چالش‌های بازی و درجات سختی مراحل به شکلی است که حسابی شما را در خود غرق خواهد کرد و بعضی از مراحل را شاید بعد از چند بار شکست خوردن، بتوانید پشت سر بگذارید.

(۵)

دسته بندی : بازی
برچسب ها : بازی استراتژیک, بازی اندروید و آیفون, بازی موبایل, بازی موبایل Iron Marines, بازی موبایل تفنگداران دریایی

5
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟