معرفی بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 9


معرفی بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 9

اگر به دنبال یک عرشه یا دک قدرتمند هستید که با استفاده از آن بتوانید در آرنای 9 بازی کلش رویال Clash Royale موفق عمل کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 نمونه از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای 9 بپردازیم. با ما همراه باشید. پشت سر گذاشتن آرنای 9 در بازی کلش رویال Clash...

اگر به دنبال یک عرشه یا دک قدرتمند هستید که با استفاده از آن بتوانید در آرنای ۹ بازی کلش رویال Clash Royale موفق عمل کنید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به معرفی ۱۰ نمونه از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ بپردازیم. با ما همراه باشید.

پشت سر گذاشتن آرنای ۹ در بازی کلش رویال Clash Royale از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای رسیدن به این آرنا باید بیش از ۲۶۰۰ کاپ داشته باشید و برای پشت سر گذاشتن آن و ورود به آرنای ۱۰ می‌بایست تعداد کاپ های خود را از مرز ۳۰۰۰ عبور دهید. طبیعی است که در این مرحله از بازی، بتل ها یا رقابت ها به شدت دشوار می‌شوند، بنابراین دک یا عرشه ای که از آن استفاده می‌کنید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک اول

اولین دکی که در لیست بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ قرار گرفته از کارت هایی تشکیل شده که میانگین مصرف اکسیر ۳٫۴ را به همراه دارند. کارت های این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر است:

کارت پکا P.E.K.K.A: پکا در این عرشه سرباز تنک و با دمیج بسیار بالای شماست که باید به هر شکل ممکن آن را به تاور دشمن برسانید تا با هر اتک خود دمیج سنگینی به تاور وارد کند. برای حمایت از پکا می‌توانید کارت های پشتیبان عرشه مثل زپ Zap و پویزن Poison را مورد استفاده قرار دهید. همچنین ترکیب استفاده پکا و هوگ رایدر Hog Rider هم یک استراتژی عالی محسوب می‌شود. فراموش نکنید که پکا به دلیل دمیج بسیار بالا می‌تواند نقش یک سرباز دفاعی قدرتمند در برابر پیاده نظام دشمن را هم ایفاء کند.

کارت هوگ رایدر Hog Rider: هوگ رایدر سرباز هجومی شماست و باید از آن با استفاده از اسپل هایی همچون زپ Zap حمایت کنید. ترکیب استفاده از هوگ رایدر و پکا یک استراتژی خوب است.

کارت پویزن Poison: از این اسپل می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. همچنین اسپل پویزن گزینه خوبی برای پشتیبانی از سرباز های خودی و حتی آسیب زدن مستقیم به تاور دشمن هم محسوب می‌شود.

کارت زپ Zap: زپ موثرترین اسپلی است که برای پشتیبانی ز هوگ رایدر Hog Rider و پکا P.E.K.K.A در اختیار دارید. در شرایط دیگر می‌توان از زپ برای تقویت قوای دفاعی و آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن و حتی خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince هم استفاده کرد.

کارت خفاش ها Bats: خفاش ها در این عرشه بیشتر نقش سرباز های دفاعی را بر عهده دارند، اما در برخی شرایط می‌توان از آن ها در حمله و پشت سر پکا یا هوگ رایدر هم استفاده کرد.

کارت گوبلین ها Goblins: گوبلین ها سرباز های دفاعی و مخرب عرشه هستند. سعی کنید از گوبلین ها برای خنثی کردن شارژ و منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی مثل پرنس Prince استفاده کنید.

کارت آیس گولم Ice Golem: آیس گولم در این عرشه نقش سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند که شاید در برخی شرایط بتوانید از آن به عنوان یک سرباز پشتیبان هم استفاده کنید.

کارت الکترو ویزارد Electro Wizard: الکترو ویزارد در این عرشه نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند. با این حال می‌توان از آن در شرایط خاص برای تقویت فشار در حمله هم استفاده کرد.

بنابراین با اوین کاندید کسب عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۹ آشنا شدید. نظر شما در رابطه با این عرشه قدرتمند چگونه است؟

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک دوم

دکی که در این قسمت به عنوان یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ خدمت شما معرفی می‌کنیم، میانگین مصرف اکسیر ۳٫۲ را به همراه دارد. در این دک دو کارت لجندری Legendary وجود دارد. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه آن ها به شرح زیر هستند:

کارت راکت Rocket: راکت اسپل قدرتمند و البته پرهزینه دک شماست که می‌تواند با اهداف متفاوتی مورد استفاده قرار گیرد. از بین بردن دشمنان تقویت قوای دفاعی و آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن اصلی‌ترین کاربردهای راکت محسوب می‌شوند. سعی کنید در فرصت های مناسب از راکت برای آسیب زدن همزمان به تاور و سربازهای موجود در کنار تاور دشمن استفاده کنید و یک تیر و دو نشان بزنید.

کارت شوالیه Knight: شوالیه نقش سرباز دفاعی و مخرب عرشه را ایفاء می‌کند، اما در برخی شرایط ممکن است عضوی از حمله هم باشد. لول آپ بودن شوالیه در این مرحله از بازی کلش رویال از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارت پرنسس Princess: از پرنسس می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی خود و همچنین آسیب زدن تدریجی به تاور های دشمن استفاده کنید.

کارت بشکه گوبلین ها Goblin Barrel: بشکه گوبلین ها را باید در شرایط مناسب برای آسیب زدن به تاور های دشمن مورد استفاده قرار دهید. در برخی شرایط از این کارت می‌توان به عنوان کارت منحرف کننده مسیر حرکت سرباز های دشمن و مخرب هم استفاده کرد.

کارت گوبلین گنگ Goblin Gang: کارت گوبلین گنگ می‌تواند برای تقویت قوای دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرد. فراموش نکنید که گوبلین گنگ در برابر اسپل هایی مثل ارو Arrow ضعف دارد.بهتر است آن ها را در پشت شوالیه یا بعد از بکارگیری بشکه گوبلین ها استفاده کنید.

کارت آیس اسپری Ice Spirit: از این کارت بیشتر برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.

کارت لوگ The Log: لوگ در این عرشه می‌تواند با هدف دفاع از تاور، پشتیبانی از سرباز های دیگر و حتی آسیب زدن جزئی به تاور دشمن مورد استفاده قرار گیرد.

کارت اینفرنو تاور Inferno Tower: اینفرنو تاور کارت برای تقویت قوای دفاعی شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. ضمنا از این کارت می‌توانید برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی مثل بالون Balloon، هوگ رایدر Hog Rider و غیره هم استفاده کنید.

شاید در نگاه اول فکر کنید که دک بالا نمی‌تواند یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ باشد، اما در عمل اینطور نیست. دک نام برده شده به ویژه در شرایطی که کارت هایش به خوبی لول آپ شده باشند، بسیار موثر عمل می‌کند.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک سوم

سومین دک مد نظرمان میانگین مصرف اکسیر بسیار بالایی دارد! میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با ۴٫۴ است، اما با این حال در صورتی که به درستی از آن استفاده کنید، می‌توانید با یک حرکت دشمن را نابود سازید. کارت های موجود در این عرشه و وظایف آن ها به شرح زیر است:

کارت گولم Golem: گولم سرباز تنک و اصلی ترین امید شما برای هجوم به سمت تاور های دشمن است. بنابراین باید سعی کنید به بهترین شکل ممکن از آن حمایت نمایید. بدین منظور از بی بی دراگون Baby Dragon به عنوان سرباز پشتیبان استفاده کنید و سپس پشت سر آن ها نایت ویچ Night Witch را پیاده کنید و یک حمله گسترده را شکل دهید.

کارت نایت ویچ Night Witch: این کارت بیشتر برای پشتیبانی از گولم و تقویت فشار حمله با حرکت در پشت سر گولم در عرشه قرار داده شده است. اگر به این کارت دسترسی ندارید، می‌توانید ویچ Witch را جایگزین آن کنید.

کارت بی بی دراگون Baby Dragon: وظیفه اصلی بی بی دراگون در حمایت از گولم خلاصه می‌شود، اما در شرایط دیگر می‌توان از آن برای تقویت قوای دفاعی هم استفاده کرد.

کارت مگا مینیون Mega Minion: مگا مینیون در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند.

کارت گوبلین ها Goblins: وظیفه اصلی گوبلین ها تقویت قوای دفاعی شما است. از این کارت برای منحرف کردن مسیر حرکت و خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince استفاده کنید. ضمنا در شرایطی که گولم به تاور دشمن رسیده باشد، می‌توانید از گوبلین ها برای تقویت فشار در حمله هم استفاده کنید.

کارت زپ Zap: از اسپل زپ با توجه به شرایط می‌توانید برای حمایت از گولم، تقویت قوای دفاعی، خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince یا حتی آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن استفاده کنید.

کارت راکت Rocket: راکت در این عرشه می‌تواند برای تقویت قوای دفاعی و هجومی مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که گولم شما به تاور دشمن می‌رسد، احتمالا دشمن سرباز های زیادی را در نزدیکی تاور برای دفاع در برابر گولم پیاده خواهد کرد. در این شرایط راکت می‌تواند فوق‌العاده خوب عمل کند و علاوه بر آسیب زدن به تاور دشمن، سرباز های دفاعی او را هم از بین ببرد و مسیر را برای پیشروی گولم هموارتر سازد.

کارت الکسیر کالکتور Elixir Collector: از آنجای یکه مصر اکسیر کارت های این عرشه بالاست، شما برای عقب نماندن از دشمن نیاز به الکسیر کالکتور و تقویت سرعت بازیابی اکسیر دارید. بنابراین از هر فرصتی برای پیاده کردن این ساختمان استفاده کنید.

اگر به درستی از کارت های عرشه ای که در این بخش معرفی کردیم استفاده کنید، مطمئن باشید که یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ را در اختیار خواهید داشت. دقت کنید که لول آپ بودن گولم در این عرشه از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک چهارم

به دنبال بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۹ هستید؟ دکی که در این بخش معرفی می‌کنیم را از دست ندهید. این دک با میانگین مصرف اکسیر ۳٫۴ به واقع یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ است. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه هر یک از آن ها به شرح زیر است:

کارت آرچر ها Archers: آرچر ها در این عرشه بیشتر در کنار بولر و به عنوان نیروی پشتیبان مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما بکارگیری آن ها در حمله و دفاع هم امکانپذیر است.

کارت کنون Cannon: کنون نیروی دفاعی شما را در برابر پیاده نظام های دشمن تقویت می‌کند. ضمنا این کارت نقش یک ساختمان انحرافی را هم ایفاء خواهد کرد و در شرایط خاص می‌توان از آن برای منحرف کردن مسیر حرکت سرباز هایی مثل بالون Balloon، پرنس Prince و غیره استفاده به عمل آورد.

کارت فریز Freeze: از اسپل فریز می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی و همچنین تقویت قوای هجومی خود در شرایط خاص استفاده کنید. به صورت کلی فریز اسپلی است که موقعیت بکارگیری آن بستگی به شرایط خاص بتل دارد.

کارت زپ Zap: از زپ برای تقویت قوای دفاعی خود، آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن، پشتیبانی از سرباز های خودی و خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince استفاده کنید.

کارت قبرستان Graveyard: سعی کنید از کارت قبرستان در شرایط مناسب برای آسیب زدن به تاور دشمن استفاده کنید. برای مثال زمانی که بولر به محدوده آسیب زدن به تاور رسیده، کارت قبرستان را در زیر تاور پیاده کنید.

کارت مگا مینیون Mega Minion: مگا مینیون سرباز دفاعی عرشه است و باید از تاور هایتان دفاع کند.

کارت آیس گولم Ice Golem: از آیس گولم می‌توان به توجه به شرایط برای تقویت قوای دفاعی یا پشتیبانی از سرباز های خودی استفاده کرد.

کارت بولر Bowler: بولر سرباز هجومی عرشه است که باید سعی کنید آن را به تاور دشمن برسانید. بولر در شرایط خاص می‌تواند یک سرباز دفاعی خوب هم باشد.

بنابراین با چهارمین دکی که از نظر ما یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ است آشنا شدید. نظر شما در رابطه با این عرشه چیست؟

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک پنجم

این بار نوبت به عرشه ای با میانگین مصرف اکسیر ۳٫۸ می‌رسد. برای افزایش ضریب بازده این عرشه لازم است که کارت هایی مثل پکا P.E.K.K.A، بالون Balloon و فایربال Fireball شما لول آپ شده باشند. در این شرایط شک نکنید که یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ را در اختیار دارید. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه هر یک از آن ها به شرح زیر است:

کارت فایربال Fireball: فایربال اسپلی است که در این عرشه بسیار موثر عمل می‌کند و با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از این اسپل می‌توانید در شرایطی که دشمنان در محدوده خاصی تجمع دارند استفاده کنید و به همه آن ها آسیب بزنید چرا که فایربال دمیج ناحیه‌ای دارد. از فایربال می‌توانید برای پشتیبانی از سرباز های خودی و همچنین آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن هم استفاده کنید. بهترین شرایط استفاده از فایربال مربوط به زمانی که می‌شود که بتوانید یک تیر و دو نشان بزنید. برای مثال زمانی که پکا به تاور دشمن رسیده و دشمن سربازهایش را در کنار تاور برای مقابله با پکا پیاده کرده است، فایربال را به سمت تاور روانه کنید تا علاوه بر از بین بردن سربازهای دفاعی دشمن و هموار کردن مسیر حرکت پکا، دمیجی را هم به خود تاور وارد کند.

کارت بالون Balloon: بالون سرباز هجومی شماست و باید سعی کنید از آن حمایت به عمل آورید و او را به تاور دشمن برسانید. استفاده ترکیبی از بالون در کنار دو کارت پکا P.E.K.K.A یا ماینر Miner یک استراتژی خوب است.

کارت پکا P.E.K.K.A: پکا سرباز هجومی و تنک شماست که باید سعی کنید آن را به تاور دشمن برسانید. برای انجام این کار با اسپل های مختلف مثل زپ Zap، فایربال Fireball و آیس اسپریت Ice Spirit از آن حمایت کنید و مادامی که تاور و دشمن درگیر اتک دادن به او هستند، سربازهایی مثل بالون Balloon را برای تقویت قوای هجومی خود بکار ببرید. استفاده ترکیبی از پکا و ماینر Miner هم می‌تواند در شرایط خاص استراتژی خوبی باشد.ضمنا پکا به دلیل دمیج و جان زیادی که دارد می‌تواند برای دفاع در برابر پیاده نظام های دشمن هم استفاده شود و سپس یک ضد حمله را آغاز کند.

کارت زپ Zap: از زپ برای پشتیبانی از پکا P.E.K.K.A یا ماینر Miner استفاده کنید. این کارت می‌تواند به منظور تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن مستقیم به تاور و ساختمان های دشمن یا خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince هم مورد استفاده قرار گیرد.

کارت ماینر Miner: بکارگیری درست ماینر در بهترین شرایط ممکن نقش بسیار مهمی در این دک ایفاء می‌کند. ماینر را در شرایطی استفاده کنید که دشمن غافلگیر شود و با اسپل زپ Zap از آن حمایت کنید. استفاده ترکیبی از ماینر به پکا P.E.K.K.A یا ماینر با بالون Balloon در این عرشه از اهمیت زیادی برخوردار است.

کارت مگا مینیون Mega Minion: مگا مینیون سربازی است که باید از آن برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.

کارت آیس گولم Ice Golem: آیس از آیس گولم بیشتر برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید، اما در برخی شرایط می‌توان از آن برای پشتیبانی از سرباز خودی هم استفاده کرد.

کارت الکترو ویزارد Electro Wizard: الکترو ویزارد در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی را ایفاء می‌کند.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ آشنا شدید. فراموش نکنید که لول آپ بودن پکا P.E.K.K.A، فایربال Fireball و بالون Balloon در این عرشه از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک ششم

باز هم نوبت به دکی می‌رسد که میانگین مصر اکسیر بسیار بالا و برابر با ۴٫۵ اکسیر را ارائه می‌کند. لول آپ بدن دو کارت گولم Golem و بی بی دراگون Baby Dragon در این عرشه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کارت های موجود در این دک و وظیفه آن ها به شرح زیر است:

کارت بی بی دراگون Baby Dragon: بی بی دراگون سربازی است که باید از آن برای پشتیبانی از گولم Golem استفاده کنید. در برخی شرایط هم می‌توان از آن برای تقویت قوای دفاعی استفاده کرد.

کارت لایتنینگ Lightening: لایتنینگ را در شرایطی استفاده کنید که گولم به تاور دشمن رسیده و آن را تحت فشار قرار داده است. در این شرایط علاوه بر آسیب زدن جدی به تاور دشمن، سربازهایی که در آن محدوده برای مقابله با گولم پیاده شده‌اند هم از بین می‌روند.

کارت الکسیر کالکتور Elixir Collector: کارت الکسیر کالکتور را در هر فرصتی که برایتان ایجاد شده مورد استفاده قرار دهید و به این صورت سرعت بازیابی اکسیر را در عرشه خود افزایش دهید.

کارت گولم Golem: گولم سرباز تنک و امید اصلی شما برای از بین بردن تاور های دشمن محسوب می‌شود. بنابراین با چنگ و دندان از گولم پشتیبانی کنید.

کارت لامبرجک Lumberjack: لامبرجک را در کنار گولم مورد استفاده قرار دهید تا به محض از بین رفتنش شاهد افزایش سرعت حرکت و اتک های گولیم باشید. در برخی شرایط می‌توانید از این کارت به عنوان یک کارت دفاعی هم استفاده نمایید.

کارت مگا مینیون Mega Minion: مگا مینیون سرباز دفاعی عرشه شماست و از آن برای دفاع در برابر دشمن استفاده کنید.

کارت الکترو ویزارد Electro Wizard: الکترو ویزارد در این عرشه بیشتر نقش یک سرباز دفاعی و موثر در برابر سرباز هایی مثل بالون Balloon، پرنس Prince، اسپارکی Sparky و غیره را ایفاء می‌کند.

کارت خفاش ها Bats: از کارت خفاش ها بیشتر برای دفاع در برابر سرباز های دشمن استفاده می‌شود، اما می‌توانید از این کارت در کنار گولم هم استفاده کنید و فشار حمله را افزایش دهید.

نظر شما در رابط با عرشه ای که در این بخش به عنوان یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ معرفی شد چگونه است؟

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک هفتم

همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید هفتمین دکی که به عنوان یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ خدمت شما معرفی می‌شود از کارت هایی با میانگین مصرف اکسیر ۳٫۱ تشکیل شده است. کارت های موجود در این عرشه و وظیفه هر یک به شرح زیر خواهد بود:

کارت مینی پکا Mini P.E.K.K.A: مینی پکا سرباز هجومی عرشه شماست و باید سعی کنید که آن را به تاور دشمن برسانید تا دمیج سنگینی به آن وارد کند. بدین منظور می‌توانید از این کارت در کنار هوگ رایدر Hog Rider استفاده کنید و با اسپل هالی عرشه از این دو محافظت کنید. ضمنا در برخی شرایط می‌توانید به دلیل دمیج بالای مینی پکا از آن به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کنید.

کارت ارتش اسکلت ها Skeleton Army: ارتش اسکلت ها کارت دفاعی عرشه شما محسوب می‌شود، اما اگر بتوانید در برخی شرایط این ارتش را به تاور دشمن برسانید، شاهد وارد شدن دمیج سنگینی به آن خواهید بود.

کارت راکت Rocket: راکت را می‌توانید به منظور تقویت قوای دفاعی و همچنین آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن مورد استفاده قرار دهید. از این کارت به ویژه در شرایطی استفاده کنید که سربازهای دشمن در نزدیکی تاور قرار دارند تا یک تیر و دو نشان بزنید.

کارت هوگ رایدر Hog Rider: هوگ رایدر هم سرباز هجومی عرشه شماست که برخلاف مینی پکا Mini P.E.K.K.A قابلیت شرکت در دفاع را ندارد. پس هر بار که هوگ رایدر را پیاده کردید با اسپل های عرشه مثل زپ Zap، لوگ The Log، کارت آیس اسپریت Ice Spirit و حتی راکت Rocket از آن پشتیبانی کنید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که استفاده ترکیبی از هوگ رایدر Hog Rider و مینی پکا Mini P.E.K.K.A می‌تواند برای از بین بردن تاور دشمن بسیار موثر واقع شود.

کارت زپ Zap: از اسپل زپ برای پشتیبانی از هوگ رایدر Hog Rider و مینی پکا Mini P.E.K.K.A استفاده کنید. این اسپل همچنین قابلیت خنثی کردن شارژ سرباز هایی مثل پرنس Prince و همچنین آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن را دارد.

کارت آیس ویزارد Ice Wizard: از آیس ویزارد به عنوان سرباز پشتیبان هوگ رایدر یا مینی پکا و همچنین نیروی دفاعی عرشه در برابر سرباز های هوایی دشمن استفاده کنید.

کارت لوگ The Log: از اسپل لوگ برای پشتیبانی از هوگ رایدر و مینی پکا استفاده کنید. این اسپل برای تقویت قوای دفاعی هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. ضمنا لوگ قابلیت آسیب زدن مستقیم و جزئی به تاور های دشمن را هم دارد.

کارت آیس اسپریت Ice Spirit: از این کارت می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید.

نظر شما در مورد هفتمین دکی که به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنا ۹ معرفی کردیم چگونه است؟

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک هشتم

این بار نوبت به دکی می‌رسد که میانگین مصرف اکسیر کارت هایش برابر با ۳٫۴ است. در این عرشه لول آپ بودن کارت های کوره Furnace، مینی پکا Mini P.E.K.K.A و تفنگدار Musketeer از اهمیت بالایی برخوردار است. کارت هایی که در این دک استفاده شده‌اند شامل موارد زیر می‌شوند:

کارت مینی پکا Mini P.E.K.K.A: مینی پکا سرباز هجومی این عرشه است و باید از آن حمایت شود تا به تاور دشمن برسد. این کارت را در شرایطی استفاده کنید که کارت کوره Furnace در حال فعالیت است. همچنین با اسپل زپ Zap از آن حمایت کنید. ضمنا سعی کنید از این کارت به همراه کارت ماینر Miner استفاده کنید و ماینر سرباز تنک شود. ضمنا از مینی پکا به دلیل دمیج عالی که دارد می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی در برابر پیاده نظام های دشمن هم استفاده کنید.

کارت تفنگدار Musketeer: از تفنگدار می‌توانید در دفاع و حمله استفاده کنید.

کارت ارتش اسکلت ها Skeleton Army: از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید، ضمنا اگر بتوانید ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، دمیج سنگینی به تاور وارد می‌کنند.

کارت لایتنینگ Lightening: از این اسپل می‌توانید برای تقویت قوای دفاعی و آسیب زدن به تاور های دشمن یا حتی پشتیبانی از سرباز های خودی در برخی شرایط استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که این کارت را زمانی مورد استفاده قرار دهید که ماینر Miner و سربازهای دیگرتان به تاور دشمن رسیده‌اند و او سربازهای دفاعی خود را برای مقابله با شما پیاده کرده است. در این شرایط لایتنینگ علاوه بر از بین بردن سربازهای دفاعی دشمن، آسیب جدی را هم به تاور وارد می‌کند.

کارت زپ Zap: از زپ برای پشتیبانی از مینی پکا Mini P.E.K.K.A و ماینر Miner استفاده کنید. این کارت برای آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن، تقویت قوای دفاعی و خنثی کردن شارژ سربازهایی مثل پرنس Prince هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

کارت کوره Furnace: کوره یکی از مهم‌ترین کارت های عرشه است. این کارت باید همیشه در لاینی که تمایل دارید در آن فشار وارد کنید پیاده شده باشد و فایر اسپریت های آن از سرباز هایی مثل ماینر Miner و مینی پکا Mini P.E.K.K.A پشتیبانی کنند. ضمنا این فایر اسپریت ها می‌توانند منجر به تقویت قوای دفاعی شما هم شوند.

کارت ماینر Miner: از ماینر به عنوان سرباز تنک به همراه مینی پکا Mini P.E.K.K.A استفاده کنید. در برخی شرایط خاص می‌توان از ماینر به عنوان سرباز دفاعی هم استفاده کرد.

کارت آیس اسپریت Ice Spirit: از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود در برابر سرباز هایی مثل بالون Balloon و غیره استفاده کنید.

بنابراین با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ آشنا شدید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که در این عرشه لول آپ بودن کارت های کوره Furnace، مینی پکا Mini P.E.K.K.A و تفنگدار Musketeer اهمیت بسیار زیادی دارد.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک نهم

دک بعدی که به عنوان یکی از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ خدمتتان معرفی می‌کنیم از نظر مصرف اکسیر چندان بهینه نیست، اما اگر از کارت هایش به درستی استفاده کنید، مطمئنا بازده خوبی برایتان ایجاد می‌کند. میانگین مصرف اکسیر کارت های این عرشه برابر با ۴٫۴ اکسیر است و کارت هایش شامل موارد زیر می‌شوند:

کارت ارو Arrows: اسپل ارو در این عرشه بیشتر نقش یک اسپل دفاعی را ایفاء می‌کند و به ویژه باید از آن برای از بین بردن سرباز های هوایی دشمن مثل مینیون ها Minions و مینیون هورد Minion Horde استفاده کنید. در برخی شرایط این کارت می‌تواند به عنوان اسپل پشتیبانی یا کارتی برای آسیب زدن مستقیم به تاور های دشمن هم مورد استفاده قرار گیرد.

کارت شوالیه Knight: شوالیه هم در این عرشه بیشتر نقش یک کارت دفاعی را ایفاء می‌کند اما می‌توان از آن برای شرکت در حملات هم استفاده کرد.

کارت تفنگدار Musketeer: تفنگدار بیشتر نقش دفاعی را در این عرشه بر عهده دارد، اما می‌توان از آن برای افزایش فشار حملت هم استفاده کرد.

کارت بربرین ها Barbarian: این کارت برای تقویت قوای هجومی به همراه بربرین هایی که توسط کلبه بربرین ها Barbarian Hut تولید می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در برخی شرایط هم می‌توانید از این کارت برای تقویت قوای دفاعی استفاده کنید.

کارت کلبه بربرین ها Barbarians Hut: از این کارت برای ایجاد فشار در یک لاین استفاده کنید. بربرین هایی که توسط این کارت تولید می‌شوند باید با کارت بربرین ها و همچنین کارت های دیگری مثل تفنگدار ادغام شده و دشمن را تحت فشار قرار دهند. سعی کنید کارت کلبه بربرین ها را پشت سر هم در یک لاین بکارید تا فشار به شدت افزایش یابد. این مسئله استراتژی اصلی و هدف دکی است که می‌بینید.

کارت کوره Furnace: از این کارت برای حمایت از بربرین ها استفاده کنید. اگر دشمن شما برای مقابله با بربرین ها از کارت هایی مثل ارتش اسکلت ها Skeleton Army، مینیون هورد Minion Horde و غیره استفاده کند، فایر اسپریت های خارج شده از کوره آن ها را از بین می‌برند و به این ترتیب دشمن در برابر بربرین هایی که به سمت تاور وی هجوم می‌آورند بدون دفاع خواهند ماند. پس برای کسب موفقیت در این عرشه باید پشت سر هم کلبه بربرین ها و کوره بسازید.

کارت آیس ویزارد Ice Wizard: از این کارت بیشتر برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. تجمع بربرین ها و کاهش سرعت سرباز های دشمن به موجب اتک های آیس ویزارد یک ترکیب عالی ر برایتان به همراه خواهد داشت.

کارت اسپارکی Sparky: در تجمعی که از بربرین ها و فایر اسپریت های شما ایجاد شده، کارت اسپارکی را پیاده کنید و شاهد پیشروی آن باشید. اسپارکی در این شرایط نقش یک کارت پشتیبان و همچنین هجومی بسیار عالی را ایفاء می‌کند. اگر کارت اسپارکی را آنلاک نکرده‌اید یک کارت دیگر مثل مینی پکا Mini P.E.K.K.A، پرس Prince، ویچ Witch و غیره را جایگزین آن کنید.

پس با یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ آشنا شدید. دقت داشته باشید که در این عرشه شما باید بر روی ساخت دو کلبه بربرین Barbarians Hut و کوره Furnace تمرکز داشته باشید و به این صورت در لاین فشار ایجاد کنید. پس لول آپ بودن این دو کارت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ : دک دهم

اما نوبت به آخرین دک مورد نظرمان می‌رسد. دکی که در این قسمت به عنوان یکی دیگر از بهترین دک های کلش رویال برای آرنای ۹ خدمتتان معرفی می‌کنید، میانگین مصرف اکسیر ۳٫۸ را ارائه می‌کند. کارت هایی که در این عرشه بکار گرفته شده‌اند شامل موارد زیر می‌شوند:

کارت فایربال Fireball: از فایربال با توجه به شرایط می‌توانید برای دفاع در برابر سرباز های دشمن، دمیج وارد کردن به تاور دشمن و حتی پشتیبانی از سرباز های خودی استفاده کنید.

کارت جاینت Giant: جاینت سرباز تنک عرشه شماست و آن را سپر بلای سربازهای دیگرتان مثل اینفرنو دراگون Inferno Dragon کنید. ضمنا می‌توانید از این دو با استفاده از اسپل فایربال Fireball محافظت کنید. اگر این دو سرباز به تاور دشمن برسند و اتک اینفرنو دراگون بر روی تاور قفل شود، شک نداشته باشید که شما برنده بتل خواهید بود.

کارت ارتش اسکلت ها Skeleton Army: از این کارت برای تقویت قوای دفاعی خود استفاده کنید. همچنین اگر ارتش اسکلت ها را به تاور دشمن برسانید، شاهد وارد شدن دمیج سنگینی به آن خواهید بود.

کارت مینیون ها Minions: مینیون ها سرباز های دفاعی شما در این عرشه هستند.

کارت بربرین ها Barbarians: از این کارت برای تقویت قوای دفاعی یا هجومی خود با توجه به شرایط استفاده کنید.

کارت اینفرنو دراگون Inferno Dragon: شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا اینفرنو دراگون به تاور دشمن رسیده و اتک آن بر روی تاور قفل شود. برای دستیابی به این امر جاینت را در جلوی اینفرنو دراگون پیاده کنید تا نقش سرباز تک را ایفاء کند.

کارت آیس ویزارد Ice Wizard: از این کارت می‌توانید برای دفاع و همچنین پشتیبانی از اینفرنو دراگون و جاینت استفاده کنید.

کارت ماینر Miner: ماینر Miner می‌تواند در کنار جاینت Giant یا اینفرنو دراگون Inferno Dragon استفاده شود. بهتر است در صورت بکارگیری آن به همراه جاینت Giant، جاینت را تنک کنید اما در صورت بکارگیری آن در کنار اینفرنو دراگون Inferno Dragon، ماینر را تنک کنید. ضمنا این کارت در برخی شرایط می‌تواند در دفاع هم شرکت داشته باشد. در صورت وجود شرایط لازم و اکسیر کافی می‌توانید از سه کارت جاینت، ماینر و اینفرنو دراگون هم به صورت همزمان برای تقویت فشار استفاده کنید.

پس با آخرین دک مورد نظرمان هم آشنا شدید. به نظر شما آیا این عرشه پتانسیل لازم برای انتخاب به عنوان بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۸ را دارد؟

همچنین بخوانید:

معرفی بهترین دک کلش رویال برای آرنای ۸

منبع

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت به کانال تلگرام روژان بپیوندید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ امروز 26 اسفند / فیلم