گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم


گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

معرفی بازی شکار؛حمله به موجودات بیگانه | فیلم...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینج...

گیم پلی تمامی سوپر فینیش های فلش در بازی اینجاستیس 1 و 2 | فیلم

معرفی هیروهای بازی اور واچ؛ بخش دوم | فیلم...

فلش در بازی های injustice

در این مقاله می‌خواهیم نگاهی به کاراکترهای بازی Injustice 2 بپردازیم و معرفی از داستان زندگی، نحوه خلق این چهره‌ها و قدرت‌ها و سرنوشتشان داشته باشیم

در قسمت اول این بازی یعنی در عنوان Injustice: Gods Among Us، دیدیم که موضوع اصلی بازی، تقابل بین سوپرمن و بتمن است. جوکر شخصیت منفی فیلم بتمن، در مترو پلیس بمب کار گذاشت و سوپرمن، دیگر شخصیت این بازی را مسموم کرد که این مسمومیت باعث شد سوپرمن، Lois Lane و پسرش را به قتل برساند. در همین راستا سوپرمن تصمیم بر برقراری دیکتاتوری خود گرفته است.

حال در سری دوم دشمنان بیشتری برای ابرقهرمانانی همچون سوپرمن و بتمن ظاهر شده‌اند و هریک در جناحی باید به مقابله با آن‌ها بپردازد.

بگذارید معرفی را از ابرقهرمانان بازی شروع کنیم؛ یعنی سوپرمن و بتمن.

The Flash

درباره فلش داستان‌های متعددی وجود دراد اما آنچه مشخص این است که او دارای حرکتی کند بوده و همه بخاطر اینکه او کارهایش را به موقع انجام نمی‌داده است، از او انتقاد می‌کردند. روزی صاعقه‌ای به شیشه مواد شیمیایی که در نزدیکی او بوده برخورد می‌کند و او به خواب می‌رود.

وقتی او از خواب برمی‌خیزد دیگر همان فرد گذشته نیست و دارای سرعتی است که تا به حال هیچ انسانی و هیچ ابرقهرمانی نداشته است.

تنها قدرت فلش سرعت بالای اوست که از این راه می‌تواند دشمنان خود را از پای دربیاورد. علامت او صاعقه است که در روی لباس‌هایش نیز هک شده است.

(Green Arrow ) پیکان سبز

الیور الی کوئین (Oliver “Ollie” Queen) شخص ثروتمندی است که در مسافرتی به دریا داشته است توسط خدمه‌اش به دریا انداخته می‌شود . او در دریا بی‌مهابا شنا می‌کند و سرانجام به جزیره‌ای در جایی نامعلوم می‌رسد. او در جزیره به مدت ۵ سال گیر می‌افتد اما در این مدت بیکار نیست و مهارت‌های بسیاری را در تیراندازی و شمشیرزنی بدست‌می‌آورد. بعد از پنج سال که گروهی او را پیدا می‌کنند و به خانه‌ی خود می‌آید و سعی می‌کند با شرارت و بدی مبارزه کند.

محل فعالیت وی استارسیتی است. اولیور یک لباس چرمی سبز می‌پوشد با یک کلاه که به آن متصل است و یک تیرانداز ماهر است و تیرهای وی انواع مختلف و کاربردهای مختلفی دارد به طور مثال تیرهای چسبی، تیرهای توری، تیرهای انفجاری، تیرهای بمب ساعتی، تیرهای آتش‌خاموش‌کن و حتی تیرهای کریپتونیک نیز دارد. وی علاوه بر تیراندازی، شمشیرباز ماهری است و مهارت‌های رزمی قابل تحسینی دارد.

منبع : gam3r

(۸)

دسته بندی : بازی
برچسب ها : green Arrow, the flash, بازی Injustice 2, بازی Xbox, بازی اینجاستس, بازی پلی استیشن, سوپر فینیش بازی اینجاستیس, شخصیت فلش

8
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام