نسخه ی جدید تویوتا پرادو رونمایى شد | فیلم


در برخی از بازارها با نام پرادو شناخته می‌شود و در اروپا از سال 2009 با نام لندکروز فروخته شده است. بنابراین تویوتا به این باور رسیده که خودروی چند ساله‌اش نیاز به تغییر و تحول دارد. با توجه به این تصمیم نتیجه نهایی از لندکروزهای جدید برند تویوتا همان چیزی است که امروز در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت 2017 شاهدش بودیم....

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

نسخه ی جدید تویوتا پرادو رونمایى شد | فیلم

مقایسه دو شاسی‌بلند پرطرفدار، تویوتا راو ۴ یا...

نسخه ی جدید تویوتا پرادو رونمایى شد | فیلم

تویوتا هایلوکس بزرگ در مقابل مدل کوچک! | فیلم...

نسخه ی جدید تویوتا پرادو رونمایى شد | فیلم

مقایسه دیدنی تویوتا لندکروزر 2016 و لکسوس ال ...

در برخی از بازارها با نام پرادو شناخته می‌شود و در اروپا از سال ۲۰۰۹ با نام لندکروز فروخته شده است. بنابراین تویوتا به این باور رسیده که خودروی چند ساله‌اش نیاز به تغییر و تحول دارد. با توجه به این تصمیم نتیجه نهایی از لندکروزهای جدید برند تویوتا همان چیزی است که امروز در نمایشگاه خودرویی فرانکفورت ۲۰۱۷ شاهدش بودیم.

نسخه ی جدید تویوتا پرادو رونمایى شد | فیلم

پرادو | تگ

ظاهر بسیاری از بخش‌های فلزی بدنه کاملا تغییر کرده است که درب موتور، سپرها، جلوپنجره، نمای عقب، چرخ‌ها و گلگیرهای جلو نیز در خودرو کاملا تغییر کرده است. با این وجود تغییرات تنها به ظاهر و زیباتر کردن خودرو ختم نمی‌شوند. برخی از تغییرات به راننده کمک می‌کنند تا با توجه به ابعاد بزرگ خودرو مانورهای بهتر و راحت‌تری را انجام دهد. خنک‌کننده‌های موتور در خودرو نیز ارتقاء یافته و در مجموع چند اینچ نیز به طول خودرو اضافه شده است. مشتریان اروپایی قادرند بین مدل‌های سه یا ۵ در یک گزینه را انتخاب کنند. خودروها در ۱۰ رنگ و سه تریم داخلی ترکیبی ارائه می‌شوند. یک موتور توربو دیزل چهار سیلندر ۲٫۸ لیتری با یک سامانه انتقال قدرت دستی یا خودکار ۸ سرعته هماهنگ می‌شود. موتور خودرو قدرتی برابر ۱۷۷ اسب‌بخار از خود ارائه می‌دهد.

(۵)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تویوتا پرادو, تویوتا لندکروز, خودروی تویوتا, نمایشگاه فرانکفورت

5
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد