تصویب پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در چهارمحال وبختیاری


به گزارش شاتا ، سید نعیم امامی گفت: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 28 طرح و واحد تولیدی این استان را تصویب کردند. سید نعیم امامی افزود: 80...

تصویب پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در چهارمحال وبختیاری


به گزارش شاتا ، سید نعیم امامی گفت: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح رونق تولید به 28 طرح و واحد تولیدی این استان را تصویب کردند.
سید نعیم امامی افزود: 80 میلیارد ریال از این میزان به چهار طرح نیروگاه خورشیدی و گازی استان پرداخت می شود.
وی گفت: 180 میلیارد ریال تسهیلات هم به 24 واحد تولیدی پرداخت می شود که برای 172 نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.
به گفته امامی، 12 طرح 97 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه ثابت و 12 طرح دیگر بیش از 72 میلیارد ریال تسهیلات در قالب سرمایه در گردش دریافت می کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تسهیلات رونق تولید در صورتی به طرح و واحدهای تولیدی و صنعتی تعلق می گیرد که به واسطه آن حداقل 10 درصد اشتغال و 10 درصد افزایش تولید داشته باشند.
در نشست اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری، مشکلات تقسیط بدهی تأمین اجتماعی و بدهی به شرکت های زیر ساختی برق و گاز پنج طرح تولیدی و صنعتی در استان بررسی و راهکار ارائه شد.
همچنین در این نشست پرداخت بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر بخشودگی سود و کارمزد طرح های کشاورزی که تسهیلات دریافت کرده و دچار حوادث طبیعی شده اند بررسی شد.
گفتنی است که هم اکنون ، هزار و 127 واحد تولیدی صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است
استخراج سه میلیون تن موادمعدنی از معادن
امسال تاکنون سه میلیون تن موادمعدنی از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شده است
معاون امورمعادن وصنایع معدنی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گفت:این مواد معدنی از 133 معدن سنگ لاشه، دو معدن سنگ نما، سه معدن سیلیس، چهار معدن سنگ گچ، یک معدن خاک نسوز و از بقیه معادن سنگ های تزیینی و نما و مواد اولیه سیمان استخراج شده است.
بهزادابراهیمی افزود:مواد استخراجی معادن چهارمحال وبختیاری درصنایع ساختمانی، تولید سنگ ،صنایع نسوز و دفاعی کشور کاربرد دارند.
وی گفت: 183 معدن فعال چهارمحال و بختیاری هم اکنون زمینه اشتغال هزار و 850 نفر را فراهم کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معدن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟