ابهامات فراوان درباره نیمکت نشین سرشناس استقلال در جم + عکس


ابهامات فراوان درباره نیمکت نشین سرشناس استقلال در جم + عکس

مهدی رحمتی در بازی برابر پارس جنوبی نیمکت نشین شد که این مسئله ابهاماتی را به همراه داشت.

نام مهدی رحمتی در اکثر ترکیب های احتمالی استقلال تهران برای بازی با پارس جنوبی جم دیده می شد ولی ناگهان حسین حسینی در ترکیب اصلی قرار گرفت تا ستاره باتجربه آبی ها روی نیمکت بنشیند.

به گزارش نامه نیوز، این اتفاق در حالی رخ داد که حسینی به تازگی بابت قرار نگرفتن در ترکیب اصلی در جام حذفی اعتراض هایی داشت که به حذف نامش از فهرست تیم و کنار رفتن موقتی اش منجر شد و کمتر کسی فکر می کرد به این سرعت تبدیل به گلر اصلی آبی ها شود پس قطعا اتفاقی رخ داده است!

مسئولان باشگاه ابتدا کردند رحمتی به خاطر بیماری پدرش وضعیت روحی مناسبی ندارد و به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفته او را بازی ندهد هر چند که خنده های وی روی نیمکت نشان می داد چندان هم روحیه بدی ندارد و با توجه به تجربه بالایش می توانسته 90 دقیقه روی این بازی تمرکز کند.

ابهامات آنجایی بیشتر شد که میک مک در موت مربی بدنساز ایرلندی که به جای منصوریان به نشست خبری رفت در مورد علت غیبت رحمتی اعلام کرد که وی دچار دل درد شده و آماده بازی نبوده است!

ابهامات فراوان درباره نیمکت نشین سرشناس استقلال در جم + عکس

حضور دروازه بان آبی ها با کلاه آفتابی روی نیمکت و انتشار عکس هایی از وی در حالی که تلاش می کند چهره اش را پنهان کند بیش از پیش جلب توجه کرد و خیلی زود دلیل آن مشخص شد؛ کبودی شدید در اطراف چشم چپ.

رحمتی در مواجهه با اصحاب رسانه دلیل این مسئله را برخورد توپ با صورت در تمرینات عنوان کرد اما آنهایی که سابقه برخورد توپ با صورت را دارند همگی معتقدند توپ فوتبال نمی تواند چنین بلایی بر سر صورت بازیکنان بیاورد!

ابهامات فراوان درباره نیمکت نشین سرشناس استقلال در جم + عکس

حالا باید دید پشت پرده این همه ابهام در مورد رحمتی چیست و آیا این کبودی چشم به نیمکت نشین شدن وی ارتباطی دارد یا خیر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان