اهداء جایزه صلح نوبل به مجری نسل کشی در میانمار درد آور است


اهداء جایزه صلح نوبل به مجری نسل کشی در میانمار درد آور است

ملارد- امام جمعه ملارد گفت: اهداء جایزه صلح نوبل به مجری نسل کشی در میانمار درد آور است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری در خطبه های نماز جمعه ملارد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع اعضا مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: باید انقلابی فکر کنیم و انقلابی بمانیم، این توصیه به همه دوستداران نظام است، اگر از این اصل فاصله بگیریم، دشمن از این دریچه نفوذ خواهد کرد، تفکرات امام(ره) و انقلاب باید در کارها حاکم باشد.

وی مجمع تشخیص مصلحت نظام را یادگار امام(ره) و از دستاوردهای نظام اسلامی دانست و افزود: حکم مجمع در خصوص اختلافات شورای نگهبان و مجلس بسیار اهمیت دارد و مجمع تشخیص مصلحت نظام مشاور خوبی برای رهبری است.

امام جمعه ملارد سپس به جنایات میانمار اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر در قبال این جنایات ساکت هستند، مسلمانان را زنده زنده می سوزانند و مجامع بین المللی داد نمی زنند، خواب کشورهای غربی پایان ندارد، جوایز صلح نوبل را به خانم جنایت کار میانماری دادند، این خانم دستور آتش زدن انسان ها را می دهد و این اقدامات مرگ جایزه صلح نوبل را رقم زد، اهداء جایزه صلح نوبل به مجری نسل کشی در میانمار درد آور است.

حسینی نوری به استراتژیک بودن منطقه استقرار مسلمانان در میانمار اشاره کرد و گفت: آن منطقه منبع ذخایر گاز و نفت است و با این جنایات می خواهند این منابع را از دست مسلمانان بگیرند، مسلمانان میانمار از تحصیل محروم هستند و شاهد بزرگ ترین نسل کشی در قرن ۲۱ در میانمار هستیم.

وی روز مباهله را روز تثبیت حقانیت اهل بیت دانست و گفت: پیامبر(ص) با ۵ تن آل عبا و بهترین افراد روی زمین به مباهله رفتند و دشمن تسلیم شد، روز مباهله روز پیروزی و روز عید مسلمانان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق