2 طلای ناب در انتظار فوتسالیست‌های ایرانی


تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان کشورمان در حالی در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت خواهند کرد که امید فراوانی در هر دو بخش به کسب مدال ظلا وجود دارد.

۲ طلای ناب در انتظار فوتسالیست‌های ایرانی

2 طلای ناب در انتظار فوتسالیست‌های ایرانی

سرویس ورزشی - تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان کشورمان در حالی در مسابقات داخل سالن آسیا شرکت خواهند کرد که امید فراوانی در هر دو بخش به کسب مدال ظلا وجود دارد.

به گزارش فانوس به نقل از تسنیم،پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا از تاریخ 25 شهریورماه تا 5 مهرماه در عشق‌آباد ترکمنستان آغاز می‌شود و کاروان کشورمان با 214 ورزشکار در این مسابقات شرکت خواهد کرد. تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان نیز در این مسابقات حضور دارند و برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در آسیا با حریفان رقابت خواهند کرد. تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان ایران همواره یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا بوده‌اند و در این دوره هم حساب ویژه‌ای روی مدال‌ طلای این دو بخش شده است.

پس از کش‌و‌قوس‌های فراوان سرانجام پاداش سومی جهان به اعضای تیم ملی فوتسال آقایان پرداخت شد تا این تیم با روحیه بالا عازم مسابقات ترکمنستان شود. ناظم‌الشریعه در این دوره از مسابقات به بازیکنان باتجربه خود مانند محمد طاهری استراحت داده و سعی کرده به نوعی جوان‌گرایی در تیم ملی را آغاز کند. از تیم‌های ملی ژاپن، تایلند، ویتنام و ازبکستان می‌شود به عنوان رقبای تیم ملی کشورمان در این مسابقات نام برد، اما بعید است این تیم‌ها بتوانند مانعی برای تیم ملی فوتسال آقایان جهت رسیدن به هدفش باشند.

در بخش بانوان نیز تیم ملی کشورمان به دنبال تکرار تاریخ‌سازی خود در آسیا و حفظ جایگاه نخستش در این قاره است. در این بخش هم تیم‌های ژاپن و تایلند اصلی‌ترین حریفان کشورمان هستند. قطعاً شاگردان شهرزاد مظفر کار سختی نسبت به تیم ملی آقایان برای رسیدن به مقام قهرمانی مسابقات دارند. فرشته کریمی، فهیمه زارعی و سارا شیربیگی از جمله چهرهای شاخص تیم ملی بانوان در این مسابقات هستند که برای تاریخ‌سازی دوباره در آسیا تلاش می‌کنند. تیم ملی بانوان کشورمان قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2015 شده است.

تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در گروه B مسابقات فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا با تایلند و فلسطین هم‌گروه است و تیم ملی فوتسال آقایان نیز به همراه اردن،‌ تاهیتی و قرقیزستان در گروه D قرار دارد.

برنامه دیدار‌های تیم ملی فوتسال آقایان به شرح زیر است:

96/6/27
* ایران - تاهیتی، (ساعت 10:30)

96/6/28
* ایران - اردن، (ساعت 12:45)

96/6/30
* ایران - قرقیزستان، (ساعت 10:30)

برنامه دیدارهای تیم ملی بانوان نیز به شرح زیر است:

96/6/25
ایران - فلسطین، (ساعت 10:30)

96/6/29
ایران - تایلند، (ساعت 10:30)

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

فوتسال فانوس کشور امید مدال ورزش سالن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد