داورزنی: از منابع دیگر هم به والیبالیستها پاداش می‌دهیم


داورزنی: از منابع دیگر هم به والیبالیستها پاداش می‌دهیم

سرپرست فدراسیون والیبال ضمن ابراز رضایت و حمایت از نمایش تیم ملی در رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان گفت: علاوه بر اهدای جایزه نقدی مسابقات، از منابع دیگر هم از بازیکنان تقدیر می کنیم، هر چند تنها انگیزه ملی پوشان شادی دل مردم و سربلندی ایران عزیز است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا دورزنی سرپرست فدراسیون والیبال و معاون وزیر ورزش و جوانان پس از مسابقه تیم ملی ایران برابر برزیل و در آستانه دو مسابقه مهم و سرنوشت ساز ایران مقابل ژاپن و فرانسه اظهار کرد: ازهمه بازیکنان و اعضای کادر فنی تشکر می کنم. کاملا مشخص بود که تیم ملی والیبال ایران تمام تلاش خود را در مسابقه برابر برزیل انجام داد، اما برزیل خیلی بی‌نقص بازی کرد. بچه ها تمام انرژی خود را گذاشتند. دست همه آنها درد نکند. همه مردم دیدند که بچه ها چقدر زحمت کشیدند و از نمایش آنها راضی هستند.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ان شاءالله تیم ملی ایران با کمک خدا در دیدارهای مقابل ژاپن و فرانسه با قدرت ظاهر شود و بتواند با کسب پیروزی در این دو دیدار، نخستین سکوی جهانی ایران را در طول تاریخ والیبال کسب کند.

داورزنی افزود: ما هم تلاش می کنیم که با تمام توان از تیم ملی والیبال ایران حمایت کنیم وعلاوه بر اهدای جایزه نقدی این مسابقات به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، از منابع و مراجع دیگر از تلاش و افتخار آفرینی آنها تشکر و تقدیر ویژه خواهیم کرد. هر چند تنها انگیزه ملی پوشان، شادی دل مردم عزیزمان و افتخار آفرینی برای ایران عزیز در میادین بین المللی است.

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 14 و 45 دقیقه فردا (شنبه) به وقت تهران در چهارمین دیدار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف ژاپن می رود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان