ریاض امروز به پادگان نظامی تبدیل شد


ریاض امروز به پادگان نظامی تبدیل شد

فعالان سعودی در صفحات توئیتر خود اعلام کردند که نیروهای امنیتی عربستان برای جلوگیری از برگزاری تظاهرات امروز 15 سپتامبر، ریاض را به پادگان نظامی تبدیل کردند.


ریاض امروز به پادگان نظامی تبدیل شدبه گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما؛ مخالفان آل سعود قرار است امروز در پاسخ به فراخوان «حراک 15 سپتامبر» در مناطق مختلف عربستان تظاهرات کنند، اما نیروهای امنیتی این کشور به دلیل ترس از خروج تظاهرات کنندگان تعداد زیادی از مساجد را بسته‎ و حتی برخی از موذن‎ها را بازداشت کردند.
کاربران اینترنتی در شبکه‎های اجتماعی نوشتند که ریاض روز جمعه به پادگان نظامی تبدیل شده و موانع و مراکز ایست و بازرسی در بسیاری از خیابان های پایتخت مشاهده می شود.
فعالان سعودی با تاکید بر بسته شدن بسیاری از مساجدی که به عنوان نقطه شروع تظاهرات امروز انتخاب شده بودند، اعلام کردند که برخی از موذن‎ها و ائمه‎های جماعت نیز دستگیر شدند.
فعالان فضای مجازی در عربستان جنبشی متشکل از فعالان عربستانی و مخالفان آل‎سعود با عنوان «حراک 15 ستامبر» در اواسط ماه گذشته میلادی تشکیل داده و فراخوانی برای آغاز اعتراض در این کشور در تاریخ 15 سپتامبر (امروز) صادر کرده و در آن خواستار اعتراض مردمی علیه آل سعود شدند.


ریاض امروز به پادگان نظامی تبدیل شد






حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط