تعریض مینی ماینر با ظرفیت حمل شش نفر!


تعریض مینی ماینر با ظرفیت حمل شش نفر!

مینی ماینر یکی از خودروهای کلاسیک مشهور دنیا است که تقریباً در اکثر کشورهای دنیا شناخته‌شده است. حال شخصی در یک دستگاه از این خودرو تغییر قابل‌توجه و جالبی ایجاد کرده است. وی عرض یک مینی ماینر را به میزان تقریباً 60 سانتیمتر افزایش داده است! مالک این خودرو برای این پروژۀ عجیب چندین ساعت...

مینی ماینر یکی از خودروهای کلاسیک مشهور دنیا است که تقریباً در اکثر کشورهای دنیا شناخته‌شده است. حال شخصی در یک دستگاه از این خودرو تغییر قابل‌توجه و جالبی ایجاد کرده است. وی عرض یک مینی ماینر را به میزان تقریباً 60 سانتیمتر افزایش داده است! مالک این خودرو برای این پروژۀ عجیب چندین ساعت سخت کار کرده است به‌گونه‌ای که یک صندلی اضافی در جلو، یک نیمکت عریض در عقب و سه برف‌پاک‌کن را در آن نصب نموده است.

تعریض مینی ماینر با ظرفیت حمل شش نفر!

علاوه بر این، پیشرانهٔ اصلی مینی هم با یک نمونهٔ 1300 سی‌سی بنزینی تعویض شده که در کنار یک گیربکس دستی قرار گرفته است. همچنین یک سانروف تمام برقی هم در این مینی عجیب تعبیه شده است. حالا مالک این مینی ماینر پس از انجام این تغییرات، خودرو را برای فروش در eBay آگهی کرده است. وی گفته است که در کل بدنهٔ این خودرو هیچ‌گونه پوسیدگی وجود ندارد اما باید آن‌را توسط تریلر جابجا کرد چراکه هیچ مرجع معتبری به آن مجوز تردد در جاده‌های عمومی را نمی‌دهد.

بنابراین این سؤال مطرح می‌شود که پس چه استفاده‌ای می‌توان از این خودرو انجام داد؟ به گفتهٔ فروشنده، این مینی ویژه خودروی ایده‌آلی برای نمایش‌ها و تبلیغات است. همچنین وی گفته است که از زمان ثبت آگهی خودروی خود در eBay تاکنون موفق به دریافت 9 پیشنهاد خرید شده و قیمت آن‌را از 1000 پوند به 1605 پوند افزایش داده است.

تعریض مینی ماینر با ظرفیت حمل شش نفر!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس