حمزه بن‌لادن جانشین پدر می شود


تحرکات القاعده نشان می‌دهد که حمزه بن‌لادن، پسر اسامه بن‌لادن، رهبر سابق القاعده وارث پدرش و رهبر بعدی این گروه تروریستی خواهد بود.

حمزه بن‌لادن جانشین پدر می شود

حمزه بن‌لادن جانشین پدر می شود

سرویس بین الملل - تحرکات القاعده نشان می‌دهد که حمزه بن‌لادن، پسر اسامه بن‌لادن، رهبر سابق القاعده وارث پدرش و رهبر بعدی این گروه تروریستی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، برخی مولفه‌های جدید و تحرکات القاعده نشان می‌دهد که حمزه بن‌لادن، پسر اسامه بن‌لادن، رهبر سابق القاعده وارث پدرش و رهبر بعدی این گروه تروریستی خواهد بود.

ظهور حمزه بن‌لادن در تصاویری که توسط القاعده در شانزدهمین سالروز حملات 11 سپتامبر منتشر شده در حالی که در کنار پدرش و در میان آتش برج‌های دوقلوی آمریکا دیده می‌شود، نشان می‌دهد که این پسر بن‌لادن نامزد رهبری القاعده است.

حمزه بن‌لادن 28 ساله با استفاده از شکست‌های پیاپی داعش و متحد کردن نیروهای تندرو زیر پرچم القاعده، برای رهبری این گروه آماده می‌شود.

در گزارش‌های رسانه‌ای به اظهارت علی صفان، کارمند سابق دفتر تحقیقات فدرال آمریکا و متخصص در امور القاعده اشاره و تاکید شده که حمزه بن‌لادن برای برعهده گرفتن نقش رهبری این گروه در منطقه آماده می‌شود.

براساس این گزارش‌ها حمزه بن‌لادن به عنوان کسی که از خاندان بنیان‌گذار القاعده است به احتمال زیاد مورد استقبال گروه‌های جهادی‌ قرار خواهد گرفت.

همچنین این روزنامه‌ها تاکید دارند که به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فروپاشی داعش، حمزه بن‌لادن بهترین گزینه برای متحد کردن گروه‌های جهادی با تفکرات افراط‌گرایانه در سراسر جهان است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

آمریکا پاکستان طالبان القاعده چین کابل هلند بوش کشمیر بن لادن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید