سوپ گوجه‌فرنگی کلاسیک جیمی


سوپ گوجه‌فرنگی کلاسیک جیمی

این یک سوپ کلاسیک فوق‌العاده است که قطعا از آن لذت می‌برید و می‌توانید در کنار غذاهای دیگر روی سفره یک نوع مکمل خوب باشد. البته اگر به درستی ادویه آن را اضافه کنید. این سوپ کنار غذاهایی مانند پاستا یا حتی لازانیا کاربردی است.       مواد لازم سوپ گوجه فرنگی  آب‌جوش: به …

+-


سوپ گوجه‌فرنگی کلاسیک جیمی

این یک سوپ کلاسیک فوق‌العاده است که قطعا از آن لذت می‌برید و می‌توانید در کنار غذاهای دیگر روی سفره یک نوع مکمل خوب باشد. البته اگر به درستی ادویه آن را اضافه کنید. این سوپ کنار غذاهایی مانند پاستا یا حتی لازانیا کاربردی است.

مواد لازم سوپ گوجه فرنگی

آب‌جوش: به میزان لازم هویچ: 2 عدد کرفس: 2 شاخه پیاز: 2 عدد متوسط سیر: 2 حبه عصاره مرغ یا سبزی: 2 عدد گوجه‌فرنگی رسیده: 400×2 گرم گوجه‌فرنگی بزرگ: 6 عدد ریحان تازه: یک دسته کوچک

ادویه ها

نمک فلفل سیاه روغن زیتون روغن کنجد
ابتدا هویچ‌ها را پوست کنده و گردگرد برش بزنید و بعد کرفس به همراه پیاز خرد کرده و می‌توانید سیر را رنده کنید و در یک ظرف بریزید و بعد 2 قاشق روغن زیتون در قابلمه ریخته و حرارت را روی ملایم قرار دهید و تمامی مواد خرد شده را به آن اضافه کرده و هم بزنید و با یک قاشق چوبی مواد را به مدت 10 دقیقه تفت دهید تا زمانی که هویچ‌ها نرم شده ولی شکل خود را از دست ندهند و پیازها طلایی شوند. وقت آن رسیده تا آب‌جوش را به آن اضافه کنید و عصاره مرغ یا سبزی را درون آن ریخته و کاملا آن را حل کنید. بعد گوجه‌فرنگی‌های رسیده را همراه با 6 عدد گوجه‌فرنگی بزرگ را درون قابلمه ریخته. من به شما این اطمینان را می‌دهم که این سوپ خوشمزه می‌شود. سوپ را به خوبی هم زده و بگذارید تا به جوش بیاید. بعد زیر گاز را کم کرده و در آن را بگذارید. در همین حال،‌ برگ‌های ریحان را از شاخه جدا کنید.
نمک و فلفل را به سوپ اضافه کنید و برگ‌های ریحان را روی سوپ بگذارید. قبل از این‌که در ظرفی که می‌خواهید سرو کنید بریزید دوباره آن را تست کنید و اگر نمک و فلفل نیاز داشت به آن بزنید. می‌توانید از نان تست برای سرو استفاده کنید.

سوپ گوجه‌فرنگی کلاسیک جیمی
منبع

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انواع آش و سوپ

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا