گجت جدیدی که در راه است، iPod جدید اپل بوده که با iOS 11 کار می کند


گجت جدیدی که در راه است، iPod جدید اپل بوده که با iOS 11 کار می کند

گجت جدیدی که در راه است، iPod جدید اپل می باشد: اگر خبرهای چند روز گذشته را دنبال کرده باشید، می دانید که یک دستگاه جدید برای سیستم عامل iOS 11 در حال عرضه است که تا چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد. همان طور که در خبر های قبل هم گفتیم ویژگی […] نوشته گجت جدیدی که در راه است، iPod جدید اپل بوده که با iOS 11 کار می کند اولین بار در...

گجت جدیدی که در راه است، iPod جدید اپل می باشد: اگر خبرهای چند روز گذشته را دنبال کرده باشید، می دانید که یک دستگاه جدید برای سیستم عامل iOS 11 در حال عرضه است که تا چند روز آینده به بازار عرضه خواهد شد.

همان طور که در خبر های قبل هم گفتیم ویژگی های جدیدی که این سیستم عامل تازه به ارمغان آورده است زیاد هستند که از بین آنها میتوان به ایموجی متحرک، Airpods 2 و Face id اشاره کرد.

طبق عادت همیشگی در مورد خط تولید ipod ها چرخه ی به روز رسانی این دستگاه ها هر ۲-۳ سال یک بار بوده و این به روز رسانی جدید هم طبق همین روال در حال اجرا است.

البته موارد زیادی وجود دارد در مورد این ipod جدید که هنوز به طور رسمی از طرف شرکت مربوطه یعنی Apple بیان نشده است.

ما قبلا در مورد سیستم عامل جدید Apple که همان iOS 11 است حرف زدیم ولی هنوز اطلاعات خاصی درباره ی این ipod جدید و یا اینکه ساختار و مشخصات فنی آن چگونه است در دسترس نیست. احتمال می رود که در چند روز آینده اطلاعات بیشتری در مورد این ipod جدید به دست ما برسد.

پس در ادامه با زوم تک همراه باشید تا از آخرین خبرها مطلع شوید….

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...