آموزش ساخت آویز تخت “طرح گل ” | فیلم


آموزش ساخت آویز تخت “طرح گل ” | فیلم

...


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

آموزش ساخت آویز تخت “طرح گل ” | فیلم

ایده جالب ساخت یه دکوری چوبی برای روی میز + ف...

آموزش ساخت آویز تخت “طرح گل ” | فیلم

آموزش درست کردن پادری فانتزی با کاموا | فیلم...

آموزش ساخت آویز تخت “طرح گل ” | فیلم

آموزش درست کردن آویز گلی در خانه | فیلم...

گام اول : وسایل مورد نیاز برای ساخت آویز تخت طرح گل

سه عدد حلقه قلاب دوزی در اندازه های مختلف (می توانید از هر نوع حلقه چوبی یا پلاستیکی دیگر هم استفاده کنید. اندازه حلقه ها باید طوری باید که داخل هم قرار بگیرند)

کاغذ رنگی یا کاغذ کادو

الگوی پرینت شده (می توانید الگو را از لینک زیر دریافت کنید)

قیچی یا کاتر

چسب حرارتی و چسب ماتیکی

نخ نایلونی

گام دوم : الگوها را پرینت کنید

الگو را مستقیماً روی کاغذ رنگی ها پرینت کنید

الگو را از لینک زیر دریافت کنید و آن را روی کاغذهایی که انتخاب کرده اید، پرینت کنید. اگر الگو را مستقیماً وی کاغذ رنگی ها پرینت کنید، کارتان خیلی ساده تر میشود. بعد از پرینت هم با قیچی یا کاتر دور پروانه ها را ببرید و آنها را از کاغذ رنگی جدا کنید.

برای ساخت یک آویز تخت با اندازه ای که در تصویر بالا دیدید به ۶۴ پروانه کاغذی نیاز دارید. اگر بخواهید می توانید اندازه الگو را تغییر بدهید و پروانه های کاغذ را بزرگتر یا کوچک تر کنید. همچنین می توانید تعداد پروانه های آویز تخت را کمتر یا بیشتر کنید.

گام سوم : حلقه ها را رنگ کنید

رنگ حلقه ها را باید با توجه به رنگ پروانه ها انتخاب کنید. ما تم صورتی را برای پروانه ها انتخاب کرده ایم و به همین خاطر حلقه ها را سفید می کنیم. صبر کنید تا رنک حلقه ها خشک بشود.

گام چهارم : حلقه ها را بهم وصل کنید

چند تکه نخ نایلونی ببرید و طبق تصویر بالا حلقه ها را با آنها بهم وصل کنید. قبل از بریدن قسمت های اضافی نخ هم سرش را دوبار گره بزنید.

گام پنجم : نخ ها را ببرید

هشت تکه نخ ۴۵ سانتیمتری و ۸ تکه نخ ۵۰ سانتیمتری ببرید. این نخ ها را از همان قسمت هایی که در تصویر می بینید به حلقه ها گره بزنید. مطمئن بشوید که نخ ها را محکم به حلقه ها گره میزنید و به یک گره اکتفا نکنید.

گام ششم : پروانه ها را وصل کنید

حالا باید پروانه های کاغذی را به رشته های نخ وصل کنید. یک قطره چسب پشت پروانه ها بزنید و آنها را با فواصل دلخواه روی نخ ها بچسبانید. حتماً نباید پروانه ها را از یک نقطه روی نخ ها بچسبانید یا فاصله بین شان را دقیقاً یک اندازه در نظر بگیرید. کمی بی نظمی آویز تخت را زیباتر میکند.

آویز تخت کودک آماده است

حالا آویز آماده است (البته اگر نمی خواهید جزییات دیگری به آن اضافه کنید). برای وصل کردن آویز هم می توانید از نخ و پونز استفاده کنید. البته اگر حلقه هایتن سنگین هستند باید بجای پونز ای میخ یا پیچ استفاده کنید. چند تکه نخ بلند به دور حلقه بیرونی ببندید و سر دیگر نخ ها را دور میخ یا پیچ بپیچید. جای آویز تخت را روی سقف علامت بزنید و میخ ها را به سقف بکوبید.

به همین سادگی یک آویز تخت شیک ساختید. می توانید بجای پروانه از گل یا حیوانات کاغذی برای ساخت آویز استفاده کنید یا طرح های مختلف را با هم ترکیب کنید. تصاویر آویزهایی که می سازید را با ساختنی به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از خلاقیت شما استفاده کنند.

(۱۷)

دسته بندی : آموزشی
برچسب ها : آویز دیواری گلی, ایده تزیین خانه, تزیینات خانه, تزیینات منزل, دکوراسیون منزل, ریسه گلی, ساخت آویز دیواری, ساخت آویز سقفی

17
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات