خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )


خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )

معرفی بهترین خودروهای مناسب بانوان در ایران خودرو بانوان : خواسته های که یک خانم از یک اتومبیل دارد شاید با خواسته های مردان متفاوت باشد، ما در این مقاله برترین خودروهای مناسب زنان در بازار ایران را معرفی میکنیم. خودروهای مناسب برای بانوان معمولا از قواعد موجود در بازارهای ماشین پیروی نکرده و عوامل دیگری […] نوشته خودرو بانوان در ایران...

پژو ۲۰۶ اتوماتیک
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
MG 3
کیا پیکانتو «Kia Picanto»
تویوتا یاریس «Toyota Yaris»
هیوندای «Hyundai» مدل i10
هیوندای مدل i20
ام وی ام ۱۱۰ نسل اخیر
رنو ساندرو «Renault Sandero»
سانگ یانگ تیولی «Ssang Yang Tivoli»
تویوتا C-HR
رنو کپچر «Renault Captur»
پژو ۲۰۰۸

پژو ۲۰۶ تیپ ۶ «اتوماتیک»

این اتومبیل یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین خودروهای شهری بوده و نزدیک به دو دهه هست که در ایران و توسط شرکت ایران اتومبیل ساخت و مونتاژ می گردد. پژو ۲۰۶ در ایران نیز به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کرد. این ماشین اضافه بر ظاهر خوشگل و ابعاد کوچک، از توانایی‌های قابل قبول دینامیکی نیز برخوردار هست.

اما کیفیت مواد نخست مورد بهره گیری در این اتومبیل سال به سال کاهش یافته و در حال حاظر داشبورد این اتومبیل نمایی شبیه به خودروهای ازران قیمت چینی به خود گرفته هست.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )پژو ۲۰۶ تیپ ۶ از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری به حجم دقیق ۱.۵۸۷ سی‌سی بهره گیری کرده و توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۱۰ اسب بخار در دور موتور ۵.۸۰۰ RPM و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتون متر را در دور موتور ۴.۰۰۰ RPM دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۶ از یک گیربکس اتوماتیک تیپ ترونیک سود برده که قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را به راننده میدهد.

پژو ۲۰۶ تیپ ۶ به زمانی معادل ۱۲.۵ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت هست.این ماشین با دقت به بهره گیری از گیربکس اتوماتیک، ظاهر جذاب و قدرت و شتاب مناسب و همین طور مصرف سوخت پایین «۱۰.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسیر شهری،

۵.۸ لیتر در بزرگراه و ۷.۳ لیتر در سیکل ترکیبی بعنوان یکی از خودروهای مناسب برای بانوان به شمار می آید. پژو ۲۰۶ تیپ ۶ در حال حاضر توسط شرکت ایران اتومبیل ساخت شده و با قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان «معادل ۱۰.۶۰۰ دلار با احتساب ارز ۳.۷۵۰ تومانی در زمان نگارش» به فروش می رسد.

از تجهیزات نسبتا محدود موجود در این ماشین می توان به مشابه‌های زیر اشاره کرد:

سیستم ترمز ضد قفل ABS
سیستم‌های کمکی ترمز EBD و EBA
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی با قابلیت اکران CD مجهز به چهار بلندگوی مجزا
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
استاندارد آلایندگی یورو ۳

پژو ۲۰۷ اتوماتیک

پژو ۲۰۶+ که در ایران با نام پژو ۲۰۷ شناخته میگردد، یک مشابه تغییر شکل یافته «Facelift» از پژو ۲۰۶ بوده و سعی شده که با ایجاد تغییرات در ظاهر و کابین، به خودرویی مد روز و پیشرفته تبدیل گردد. موتور پژو ۲۰۷ نیز همان مشابه بهره گیری شده در پژو ۲۰۶ تیپ‌ها ۵ و ۶ بوده و با حجمی معادل ۱.۵۸۷ سی‌سی،

توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵.۸۰۰ RPM و گشتاور ۱۴۲ نیوتون متری را داشته که در دور موتور ۴.۰۰۰ RPM در اختیار راننده قرار میگیرد.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )این اتومبیل توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون را طی ۱۲.۵ ثانیه داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت هست. مصرف سوخت آن نیز با دقت به بهینه‌سازی‌های صورت گرفته در موتور پایین آمده و این ماشین در هر ۱۰۰ کیلومتر مسیر شهری ۹.۹ لیتر، ۵.۵ لیتر در مسیرهای بزرگراهی و ۷.۱ لیتر در سیکل ترکیبی سوخت مصرف می‌نماید.

کیفیت مواد نخست بهره گیری شده در ساخت کابین بالاتر بوده و چیدمان اخیر اجزای کنترلی موجود در داشبورد، ظاهری زیبایی به کابین این اتومبیل بخشیده هست. این اتومبیل نیز توسط ایران ماشین به بازار عرضه شده و قیمتی معادل ۴۵ میلیون تومان «معادل ۱.۰۰۰ دلار» دارد

از تجهیزات رفاهی و امکانات کمکی و ایمنی موجود در پژو ۲۰۶ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم ترمز ضد قفل ABS
سیستم‌های کمکی ترمز EBD و EBA
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی
سیستم رهیابی ماهواره‌ای «GPS»
رینگ‌های آلومینیومی
کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سنسور و دوربین کمکی دنده عقب
استاندارد آلایندگی یورو ۴

پژو ۲۰۷ با اتوماتیک با قیمتی در حدود ۵۰ میلیون تومان «معادل ۱۳.۳۰۰ دلار» در بازار ایران به فروش می رسد.

ام جی ۳

در پی موفقیت نسبی دو مدل MG 550 و MG6، مشابه جدیدی از این شرکت باسابقه بریتانیایی به بازارهای ایران وارد شد. این اتومبیل از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری بهره گیری کرده و توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۰۸ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM و گشتاور ۱۳۵ نیوتون متر در دور موتور ۴.۵۰۰ RPM را دارد.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )ام جی ۳ با بهره گیری از این موتور طی زمانی معادل ۱۱ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۳ کیلومتر در ساعت هست. این ماشین کم مصرف بوده و مصرفی معادل ۵.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی «شهری/بزرگراهی» دارد. این اتومبیل استاندارد یورو ۵ را در اساس ساخت گاز آلاینده CO2 کسب نموده هست.

از امکانات و ویژگی‌های ام جی ۳ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ‌های ۱۵ اینچی آلومینیومی
شیشه‌های سولار با قابلیت کاهش اشعه‌ها زیان آور
چراغ‌های روشنای در روز «DRL» با لامپ‌های LED
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
برف پاک کن اتوماتیک حساس به بارش باران
سیستم صوتی با کیفیت مجهز به ۶ بلندگوی جداگانه
پورت‌های جانبی USB و AUX

ام جی ۳ با قیمتی در حدود ۷۵ میلیون تومان «معادل ۲۰.۰۰۰ دلار» در بازار خودروی ایران به مشتریان ارائه گشته و یک خودروی خوشگل و کم مصرف مناسب بوده و از خودروهای مناسب برای بانوان به حساب می آید. فضای بار و صندوق عقب این ماشین حجمی برابر با ۲۸۵ لیتر را در اختیار سرنشینان قرار میدهد.

کیا پیکانتو

این ماشین نیز یک مشابه کوچک شهری بوده و از خودروهای مناسب برای بانوان به حساب می آید. پیشرانه کیا پیکانتو موجود در ایران یک مشابه ۱.۲ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپه بوده که توانایی تولی نیرویی معادل ۸۴ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM و گشتاور ۱۲۰ نیوتون متر در دور موتور ۴.۰۰۰ RPM را دارد.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )کیا پیکانتو با این موتور به زمانی معادل ۱۱.۵ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۵ کیلومتر در ساعت اعلام شده هست. این ماشین مصرف بسیار پایینی داشته و در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی تنها به ۳.۵ لیتر سوخت نیاز دارد. حجم محفظه بار این ماشین نیز چیزی در حدود ۲۰۰ لیتر هست که رقمی زیر متوسط به حساب می آید.

از امکانات موحود برای این اتومبیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم بازرسی سرعت «کروز نظارت»
بازرسی مصرف سوخت
پوشش کرومی جلو پنجره
سیستم ورود و استارت اتومبیل بدون نیاز به کلید «Keyless»
روکش چرمی غربیلک فرمان
روکش فلزی پدال‌ها
روکش صندلی چرم و پارچه
صفحه کیلومتر و پشت آمپر سوپر ویژن
رادیو اکران با قابلیت اکران فایل‌های MP3 و ورودی AUX و USB
گرمکن صندلی‌های جلو
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک «Automatic Climate Control»
بلوتوث و نظارت سیستم صوتی از روی غربیلک فرمان

کیا پیکانتو با قیمتی در حدود ۸۵ میلیون تومان «معادل ۲۲.۶۰۰ دلار» در بازار خودروی ایران به فروش رسیده و یکی از برترین خودروهای مناسب برای بانوان در بازار ایران هست.

.u1f383673570cadce4fe48910262d2003.u1f383673570cadce4fe48910262d2003:active,.u1f383673570cadce4fe48910262d2003:hover.u1f383673570cadce4fe48910262d2003.u1f383673570cadce4fe48910262d2003 .ctaText.u1f383673570cadce4fe48910262d2003 .postTitle.u1f383673570cadce4fe48910262d2003:hover .postTitle
حتما بخوانید : عکس های کربلا و ضریح زیبای امام حسین (ع) + تصاویر با کیفیت

تویوتا یاریس

این ماشین نیز یکی از خودروهای مناسب برای بانوان بوده و از امکانات نسبتا مناسبی در کابین خود سود می برد. پیشرانه تویوتا یاریس یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری یوده که توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۰۶ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM را داشته و حداکثر گشتاور تولیدی آن نیز که در دور موتور ۴.۲۰۰ RPM به دست می آید برابر با ۱۴۰ نیوتون متر هست.

خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )این موتور ۱.۵ لیتری تویوتا یاریس را در زمانی برابر با ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و در نهایت به حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر در ساعت می رساند. مصرف سوخت تویوتا یاریس نیز ۷.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی اعلام شده هست. حجم محفظه بار و صندوق عقب این اتومبیل نیز ۲۹۵ لیتر بوده که رقمی متوسط به حساب می آید. از امکانات و تجهیزات این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ‌های ۱۵ اینچی فولادی
سیستم تهویه مطبوع ساده «Air Conditioning»
قفل مرکزی
شیشه‌های پنجره الکتریکی
چراغ‌های جلویی اتوماتیک

سیستم جلوگیری از برخورد در بخش جلویی اتومبیل با ترمز اتوماتیک «Forward Collision Warning with Automatic Brake»

سیستم هشدار خروج از بین خطوط جاده «Lane Departure Alert»
صفحه نمایش لمسی رنگی ۶.۱ اینچی
اتصال به موبایل‌های تلفن همراه از طریق سیستم ارتباطی Bluetooth
یک پورت USB
سیستم صوتی با کیفیت مجهز به شش بلندگوی جداگانه

تویوتا یاریس با قیمت نجومی ۱۲۰ میلیون تومان «معادل ۳۲.۰۰۰ دلار» به بازار خودروی ایران عرضه می گردد.

هیوندای i10

نسل اخیر هیوندای i10 چند ماهی هست که وارد بازار ایران شده و با دقت به ظاهر خوشگل و هماهنگ با سیار مدل‌های تولیدی این شرکت، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. پیشرانه هیوندای i10 یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه ۱.۲ لیتری بوده و نیرویی معادل ۸۷ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM و گشتاوری معادل ۱۲۱ نیوتون متر را در دور موتور ۴.۰۰۰ RPM ساخت می‌نماید.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )این موتور ۴ سیلندر هیوندای i10 را در زمانی برابر با ۱۲.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت آن نیز بنا بر اعلام شرکت سازنده ۱۶۵ کیلومتر در ساعت هست. هیوندای i10 برای طی مسافت ۱۰۰ کیلومتر تنها به ۳.۶ لیتر سوخت نیاز دارد. حجم محفظه بار این اتومبیل نیز برابر با ۲۵۵ لیتر هست. از امکانات موحود در این ماشین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک «Air Conditioning»
صندلی راننده با قابلیت تنظیم به صورت الکتریکی
در صندوق عقب با قابلیت باز شدن با بهره گیری از ریموت بازرسی
در باک با قابلیت باز شدن با بهره گیری از ریموت نظارت
محل نگه داری لیوان نوشیدنی در بخش جلویی ماشین
سیستم هشدار خروج از بین خطوط جاده «Lane Departure Warning»
سیستم هشدار برخورد از جلو «Forward Collision Warning»
نمایش فشار باد تایرها «TPMS»
سیستم نظارت شروع حرکت در سراشیبی «Hill Assist»
چراغ‌های جلویی با قابلیت گردش در پیچ جاده
سیستم کمکی پارک در عقب ماشین

این ماشین در بازار ایران با قیمتی در حدود ۹۰ میلیون تومان «معادل ۲۴.۰۰۰ دلار» به فروش میرسد.

هیوندای i20

این مشابه خودرویی مجهز از شرکت هسوندای بوده که نسبت به مدل i10 از امکانات و توانایی‌ها بیشتری سود می برد. موتور هیوندای i20 یک مشابه ۴ سیلندر ۹۹ بخاری بوده که توانایی ساخت گشتاوری معادل ۱۳۹ نیوتون متر را در دور موتور ۴.۲۰۰ RPM دارد.

خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )این موتور هیوندای i20 را در زمان ۱۰.۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت آن نیز ۱۸۶ کیلومتر در ساعت اعلام شده هست. مصرف سوخت این موتور ۳.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مسافت ترکیبی اعلام شده هست. حجم محفظه بار این اتومبیل نیز ۳۱۱ لیتر بوده

که رقمی مناسب به حساب می آید. از امکانات موجود در هیوندای i20 که شباهت زیادی با هیوندای i10 دارد، می توان به مشابه‌های لیست زیر اشاره کرد:

سیستم نظارت پایداری الکترونیکی «Electric Stability Control»
ترمزهای ضد قفل «ABS»
اتصالات ISOFIX برای نصب صندلی مخصوص کودک
شش کیسه‌ هوا «Airbag»
سیستم هشدار خروج از خطوط جاده
سیستم کمکی حرکت در سراشیبی
سیستم نمایش فشار باد چرخ‌ها
سیستم چراغ‌های مطابق با مسیر در هنگام عبور از پیچ‌ه
یستم نظارت سرعت «Cruise Control»
سنسورهای پارک در بخش عقبی اتومبیل

قیمت این خودروی مناسب برای بانوان که مشابه‌ای مجهز و امن به شمار می آید در بازار خودروی ایران در حدود ۱۰۰ میلیون تومان «معادل ۲۶.۵۰۰ دلار» هست.

ام و ام ۱۱۰ نسل اخیر

ام وی ام ۱۱۰ نسل اول خوردویی بود بسیار زشت، نا مطمئن و با تواناییهای دینامیکی بسیار پایین که یک کپی بسیار ناشیانه از دوو ماتیز «Daewoo Matiz» به حساب می‌آمد. اما نسل اخیر این اتومبیل دچاز پوست اندازی شده و هم در داخل کابین و هم در خارج از ماشین، نمایی نسبتا مناسب پیدا کرده هست. این اتومبیل از یک موتور چهار سیلندر ۱.۰ لیتری به حجم دقیق ۹۹۸ سی سی سود برده

که توانایی ساخت نیرویی معادل ۶۸ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM و گشتاور تولیدی ۹۳ نیوتون متر در دور موتور ۳.۵۰۰ RPM دارد. این نیرو توسط یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلویی ماشین «FWD» منتقل میگردد.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )ام و ام ۱۱۰ نسل اخیر یک خودروی کوچک کاملا شهری بوده و برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر به زمانی در حدود ۱۵ ثانیه نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۵۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده هست. مصرف سوخت ام وی ام ۱۱۰ نسل اخیر نیز چیزی در حدود ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی بوده

که برای این خودروی کوچک ۹۳۶ کیلوگرمی عددی بالا به شمار می آید. کابین این اتومبیل نیز مثل تعداد زیادی از خودروهای چینی ارزان قیمت با بهره گیری از مواد نخست با کیفیت پایین ساخته شده هست. از امکانات ایمنی و رفاهی این اتومبیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیسه هوای SRS برای سرنشینان جلویی
کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای سرنشینان
ترمز‌های ضد قفل ABS و EBD
سیستم صوتی مجهز به چهار بلندگوی جداگانه با قابلیت اکران فایل‌های MP3 و ورودی USB
صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی
سنسور کمکی پارک

ام وی ام ۱۱۰ نسل اخیر در بازار خودروی ایران با قیمتی در حدود ۳۵ میلیون تومان «معادل ۹.۳۰۰ دلار» به خریداران عرضه میگردد.

رنو ساندرو هاچ بک و استپ اوی

رنو ساندرو نزدیک به یک سل بوده که به بازار ایران عرضه شده هست و توانسته در مدت کوتاهی دقت بسیاری را به خود جلب نماید. این اتومبیل در دو تیپ هاچ بک «Hatchback» و کراس اوور «Crossover» به بازا عرضه می گردد. موتور این ماشین یک مشابه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری به حجم دقیق ۱.۵۹۸ سی سی سود برده که توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۰۵ اسب بخار در دور موتور ۵.۷۵۰ RPM و گشتاور ۱۴۰ نیوتون متر در دور موتور ۳.۷۵۰ RPM را دارد.

این موتور رنو ساندرو را در زمانی معادل ۱۰.۵ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و حداکثر سرعت آن نیز ۱۷۵ کیلومتر در ساعت هست.

خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )مصرف سوخت رنو ساندرو نیز ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی با گیربکس دستی و ۸.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با گیربکس اتوماتیک هست. برای محفظه بار این اتومبیل نیز فضایی معادل ۳۲۰ لیتر در نظر گرفته شده که رقمی مناسب برای خودرویی با این ابعاد بدنه به حساب می آید.

رنو ساندرو با قیمتی در حدود ۴۷ تا ۶۱ میلیون تومان «مابین ۱۲.۵۰۰ دلار تا ۱۶.۳۰۰ دلار» در دو تیپ هاچ بک و استپ اوی به فروش رفته و یکی از خودروهای مناسب برای بانوان هست. از امکانات موجود در رنو ساندرو میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
ترمز ضد قفل «ABS»
سیستم توزیع الکترونیکی ترمز «EBD»
سیستم ضد سرقت اتومبیل «Immobilizer»
قفل مرکزی به همراه بازرسی از راه دور
کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای سرنشینان ردیف دوم صندلی‌ه

سانگ یانگ تیولی

بیش از یک سال از ورود این خودروی کره‌ای به بازار ایران قبل و این اتومبیل علیرغم ظاهر نسبتا نا مناسب با دقت به لیست امکانات قابل قبول و عملکرد فنی بالا به یکی از محبوب ترین خودروها بین نسل جوان تبدیل شده هست. پیشرانه سانگ یانگ تیولی یک موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری به حجم دقیق ۱.۵۹۷ سی‌ سی بوده

.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a:active,.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a:hover.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a .ctaText.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a .postTitle.u5c95534d9b147c5df60493d7071fba8a:hover .postTitle
حتما بخوانید : ساخت خودروی چوبی توسط یک نجار فرانسوی + تصاویر

که توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۲۷ اسب بخار در دور موتور ۶.۰۰۰ RPM را داشته و گشتاور تولیدی آن که از دور موتور ۴.۶۰۰ RPM در اختیار راننده قرار دارد، ۱۶۰ نیوتون متر هست.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )سانگ یانگ تیولی برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون به زمانی برابر با ۱۱ ثانیه نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۶۰ کیلومتر در ساعت هست. مصرف سوخت این ماشین نیز مناسب بوده و در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی ۷.۲ لیتر سوخت مصرف می‌نماید. از امکانات و تجهیزات موجود در سانگ یانگ نیولی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی
سیستم تهویه مطبوع دوگانه نسل اخیر «Dual Zone Climate Control»
روکش چرمی صندلی‌ها
صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی
دوربین کمکی دنده عقب
سیستم ورود و استارت ماشین بدون نیاز به کلید «Keyless»
برف پاک‌ کن‌های حساس به بارش باران
سنسورهای کمکی پارک در دو بخش عقب و جلو

سانگ یانگ تیولی قبل از کیفیت متوسط رو به پایین مواد نخست بهره گیری شده در ساخت اجزای داخل کابین، خودرویی ایمن و مطمئن بوده و با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان «معادل ۲۶.۵۰۰ دلار» به فروش می رسد.

تویوتا CH-R

تویوتا CH-R نیز با دقت به ظاهر خوشگل و جذاب و مد روز یک مشابه مورد دقت جوانان طبقه متوسط به بالا بوده و یک خودروی مناسب برای بانوان این قشر به حساب می آید. موتور تویوتا CH-R یک مشابه ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر بوده که با بهره‌گیری از سیستم توربوشارژر نیرویی معادل ۱۱۴ اسب بخار در دور موتور ۵.۶۰۰ RPM و گشتاوری برابر با ۱۸۸ نیوتون متر را در دور موتور ۱.۵۰۰ RPM ساخت می‌نماید.
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )تویوتا CH-R با این موتور ۴ سیلندر به زمانی در حدود ۱۱ ثانیه برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر از حالت سکون نیاز داشته و حداکثر سرعت آن نیز ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده هست. این اتومبیل نسبتا جادار توانایی پیمودن مسافت ۱۰۰ کیلومتری سیکل ترکیبی را با تنها ۵ لیتر سوخت داشته که این خودروی ۱.۴ تنی را در زمره خودروهای کم مصرف قرار می دهد.

کابین نیز به انواع و اقسام تجهیزات ایمنی و سرگرمی مجهز شده که موارد اشاره شده در لیست زیر مشابه‌هایی از آن ها میباشند:

نمایشگر ۷ اینچی رنگی لمسی
سیستم ناوبری ماهواره‌ای
پوشش پلاستیک نرم و با کیفیت بالای داشبورد
سیستم پارک اتوماتیک اتومبیل
پوشش چرمی ابزار و ادوات داخل کابین مجهز به گرمکن در بخش جلو
سیستم نمایش نقاط کور ماشین «Blind Spot Monitoring»
سیستم هشدار خروج از خطوط جاده «Lane Change Assist»

تویوتا Ch-R با قیمتی در حدود ۱۵۰ میلیون تومان «معادل ۴۰.۰۰۰ دلار» به مشتریان ایرانی عرضه می گردد.

رنو کپچر

این مدل از رنو نیز با دقت به سابقه مفید شرکت سازنده، امکانات ایمنی و سرگرمی بالا و ظاهر جذاب و مصرف پایین توانسته به یکی از خودروهای محبوب بازار ایران تبدیل گردد. پیشرانه رنو کپچر یک موتور ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه بوده که توانایی ساخت نیرویی معادل ۱۱۸ اسب بخار در دور موتور ۴.۹۰۰ RPM و گشتاور ۱۹۰ نیوتون متر در دور موتور ۲.۰۰۰ RPM را دارد.

خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )رنو کپچر با این موتور چهار سیلندر طی زمان ۱۰.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیدن و حداکثر سرعت آن نیز بنا بر اعلام شرکت سازنده ۱۹۲ کیلومتر در ساعت هست. این ماشین یک مشابه کم مصرف بوده و در هر ۱۰۰ کیلومتر سیکل ترکیبی ۵.۹ لیتر سوخت مصرف می‌نماید. از امکانات موجود در این ماشین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شش کیسه هوای جداگانه
سیستم نظارت پایداری

سیستم بازرسی شروع حرکت در سراشیبی «Hill Hold Control» و ترمز اضطراری
سه اتصال ایزوفیکس «ISOFIX – استاندارد اتصال صندلی کودک»

سیستم نمایش نقاط کور ماشین
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم بازرسی سرعت «Cruise Control»
رینگ‌های بزرگ ۱۷ اینچی آلیاژی
سیستم ترمز ضدقفل ABS
سیستم نظارت کشش
سیستم توزیع متعادل نیروی ترمزEBD
سیستم ترمز کمکی در موارد اضطراری EBA

رنو کپچر موجود در بازار ایران با قیمتی برابر با ۱۱۵ میلیون تومان «معادل ۳۰.۵۰۰ دلار» به مشتریان عرضه شده و یکی از خودروهای مناسب برای بانوان به حساب می آید.

پژو ۲۰۰۸

این اتومبیل آخرین محصول شرکت ماشین سازی فرانسوی پژو بوده که بعد از برداشته شدن تحریم‌ها به بازار خودروی ایران راه پیدا کرده هست. این ماشین یکی از رقیبان اصلی رنو کپچر بوده و از یک موتور چهار سیلندر ۱.۲ لیتری بوده که توانایی ساخت ۱۱۰ اسب بخار نیرو را داشته و طی زمان ۹.۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت میرسد. مصرف سوخت این موتور نیز بسیار پایین بوده و مطابق اعلام شرکت سارنده ۳.۶ لیتر در هر کیلومتر سیکل ترکیبی هست.

خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )از امکانات موجود در کابین این ماشین میتوان به مشابه‌های زیر اشاره کرد:

رینگ­های ۱۷اینچی آلیاژی مشکی رنگ
سیستم راهیابی ماهواره ای
پوشش چرمی­ صندلی­‌ها
چراغ­های جلویی و برف پاک­ کن اتوماتیک
شیشه­‌های تیره در بخش صندلی­‌های عقبی

سیستم کمکی رانندگی Grip Control برای عبور از مسیرهای خاکی و خارج از جاده
صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی
پشتیبانی از نرم افزار Apple CarPlay
سیستم بازرسی سرعت «Cruise Control»
سیستم تهویه مطبوع از گونه Air-Conditionig

پژو ۲۰۰۸ هنوز به بازار داخلی به صورت رسمی ارائه نشده اما میتوان حدس زد که با قیمتی در حدود ۱۰۰ میلیون تومان «معادل ۲۶.۵۰۰ دلار» به فروش رسیده و به یک مشابه کامل از خودروهای مناسب برای بانوان تبدیل گردد.

سایر خودروهای مناسب برای بانوان

به گزارش پارس ناز اضافه بر خودروهای ذکر و با دقت به سقف پرداخت هزینه، خودروهای دیگری نیز میتوانند به این لیست راه پیدا نمایند. تعدادی از این خودروها عبارتند از:

ام وی ام ۳۱۵ با قیمت ۴۵ میلیون تومان
برلیانس H320 با قیمت ۵۵ میلیون تومان
جک J5 با قیمت ۶۵ میلیون تومان
رنو سیمبل با قیمت ۸۵ میلیون تومان
آلفارومئو میتو «MITO» با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان
میتسوبیشی میراژ «Mitsubishi Mirage» با قیمت ۸۰ میلیون تومان
هیوندای ولاستر «Hyundai Veloster» با قیمت ۱۲۵ میلیون تومان
میتسوبیشی میراژ ۲۰۱۷
مزدا ۲ نسل چهارم

گرچه در صورت عدم توان پرداخت مالی، خرید مشابه‌های سالم دست دو خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ با قیمتی بین ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان نیز میتوانند خودروهای مناسب برای بانوان به شمار آیند. در غیر این صورت تنها مشابه‌هایی که باقی می‌مثل لیست بلند بالای محصولات بی کیفیت و از رده خارج شرکت سایپا و انواع و اقسام خودروی پراید بوده که با قیمتی بیش از ۲۰ میلیون تومان به خریداران مستاصل عرضه می گردد.

سخن آخر

اگر تنها بهره گیری شما از اتومبیل به جابجایی کودک از خانه به مدرسه و یا خرید و کردش در مسیرهای شهری هست، برترین انتخاب موجود خودروهای مناسب برای بانوان ، کیا پیکانتو و ام جی ۳ خواهد بود. در صورتی که توان مالی خریدار اجازه دهد، پژو ۲۰۰۸ خودرویی هست که بانوان ماجراجو را راضی نموده و لذت کاملی از رانندگی را به انها منتقل می‌نماید.

با گذشت نزدیک به ۲۰ سال هنوز هم پژو ۲۰۶ میتوان توانایی‌های خود را بعنوان یک خودروی شهری به ثابت رسانده و یک مشابه از خودروهای مناسب برای بانوان با قیمت و مصرف و تجهیزات و ظاهر مناسب به حساب آید.

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )۱۰ خودرو اسپرت خارجی لوکس در ایران + عکس و مشخصات خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )خودرو فولکس واگن کلاسیک در شیراز خودنمایی می کند + تصاویر خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )گل های لاله در تهران خودنمایی می کنند + تصاویر زیبا خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )مرغ مگس خوار های زیبا و دوست داشتنی + تصاویر خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )نوشیدنی های لاغر کننده برای بهترین کاهش وزن + طرز تهیه خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )خودرو شاسی بلند کم مصرف ( ۱۰ خودرو شاسی بلند کم مصرف جهان ) خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )محبوب ترین ماشین های سدان سال ۲۰۱۷ معرفی شدند + تصاویر و مشخصات خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )خودرو قدیمی و لوکس ترامپ در ۳۰ سال قبل + تصاویر جالب خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )روستای کندوان ، نگین سنگی و زیبای ایران + تصاویر روستا خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )تیراندازی در قم + عکس و جزئیات حادثه تیراندازی ۲ اردیبهشت ۹۶ خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )تالاب شادگان ایران زیباتر و جذاب تر از ونیز ایتالیا + عکس خودرو بانوان در ایران ( معرفی بهترین خودرو ها برای زنان در ایران )دختر ترامپ قبل از عمل و بعد از عمل زیبایی ( عکس از تغییر شگفت انگیز )

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس ماشین و موتور

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا