عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )


عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )

نگاهی نزدیک به کشتی جنگی یو اس اس کیارسارژ ناو هواپیمابر آمریکا : در تاریخ نیروی دریایی ایالات متحده تنها 4 کشتی نام «کیارسارژ» (Kearsarge) را بر خود داشته اند. اولین این کشتی ها که از دوران جنگ داخلی آمریکا به جای مانده بود توانست کشتی «سی اس اس آلاباما» را در سال 1864 در […] نوشته عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس...

جدیدترین نمونه از کشتی جنگی «یو اس اس کیارسارژ» یک ناو هواپیمابر دو منظوره است که در سواحل نیویورک سیتی پهلو گرفته و اهمیت زیادی برای ناوگان «Fleet Week» دارد. ستوان جَی جی کریستین سدارسکی، از افسران عرشه ی کشتی کیارسارژ در این باره می گوید:” ما یک ماموریت بسیار ویژه داریم که با دیگر ناوگان های دریایی کمی متفاوت است. در برخی از موارد ما به سمت سواحل شلیک می کنیم و در کل به طور دائم پهلو گرفته و نیروهای ویژه ی دریایی را از ساحل منتقل می کنیم”.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )

این کشتی بزرگ همچنین تسهیلات درمانی بسیار خاص و گسترده ای دارد که می تواند سربازان زخمی و بازماندگان حوادث طبیعی را نیز در خود جای داده و مداوا کند. توانایی این کشتی در جای دادن ۶۰۰ مجروح آن را به دومین کشتی دارای بیمارستان سیار با قابلیت درمانی بالا در نیروی دریایی ایالات متحده تبدیل کرده است.

کشتی دو منظوره ی کیارسارژ در آگوست سال ۲۰۱۰ به کمک سیل زدگان پاکستانی شتافت و ۶ ماه بعد برای پشتیبانی از نیروهای آمریکایی در لیبی به این منطقه اعزام شد. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را به درون این کشتی بزرگ ببریم تا از نزدیک با تجهیزات و پیچیدگی های آن آشنا شوید.

عکس ناو هواپیمابر

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )طول این کشتی از دماغه تا ته آن ۲۷۸ متر است و می تواند بیش از ۴۴٫۰۰۰ تن را در خود جای داده و با سرعت ۲۴ گره دریایی در ساعت حرکت کند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )در لبه ی پشتی این کشتی بالابرهایی برای انتقال هواپیماها یا تجهیزات به بالای عرشه تعبیه شده است.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )از خط آب تا انتهای دکل این کشتی ۵۷ متر فاصله دارد و بیش از ۱٫۱۰۰ افسر و خدمه در این کشتی فعالیت دارند و کشتی کیارسارژ توانایی حمل بیش از ۲٫۰۰۰ سرباز نیروی دریایی همراه با وسایلشان را نیز دارد.

.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c:active,.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c:hover.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c .ctaText.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c .postTitle.u53e326406fbdb0a086fe5f53206c586c:hover .postTitle
حتما بخوانید : پاییز زیبا و دیدنی از نگاه پرندگان + تصاویر پاییزی زیبا از آسمان

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )در این تصویر می توانید افسران شاغل در این کشتی را ببینید که از بازدیدکنندگان استقبال کرده و جاهای مختلف کشتی خود را به آن ها نشان می دهند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )این کشتی در داخل عرشه ی خود توانایی حمل چندین خودرو هاموی و دیگر کامیون های نظامی نیم تنی را دارد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )همچنین در قسمت زیرین عرشه خودروهای دو منظوره ی خشکی آبی متعددی دیده می شود که با حفظ تعادل به خودروها اجازه می دهد به راحتی وارد کشتی شده یا از آن خارج شوند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )خودروی تهاجمی دو منظوره و خاکی آبی «AAVP7A1» با ۲۹ تن وزن که می تواند ۲۱ سرباز دریایی مجهز را با سرعت ۱۰٫۵ کیلومتر در ساعت در آب و ۳۲ تا ۴۸ کیلومتر در خشکی منتقل کند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )این خودرو دارای یک برجک متحرک بوده که با استفاده از یک توپ خودکار ۵۰ میلی متری مجهز شده است.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )واحد ۴ یکی از مناطق این کشتی است که از طریق در خروجی و ضربه گیر خاص آن، تجهیزات و نیروها و البته سلاح های سنگین نیز می توانند به ساحل منتقل شوند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )این خودروی سبک زرهی می تواند ۱۶ موشک تاو با خود حمل کند که برای منهدم کردن تانک ها و خودروهای زرهی دشمن به کار می روند. این خودرو سرعتی بالغ بر ۱۰٫۵ کیلومتر در ساعت در آب و تقریباً ۱۱۶ کیلومتر در ساعت در خشکی دارد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )دریچه عقب کشتی که از طریق آن تجهیزات و نیروها وارد کشتی می شوند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )در زیر عرشه ی اصلی کشتی کیارسارژ منطقه ای برای نگهداری و تعمیر جنگنده ها وجود دارد. همچنین از این مکان فراخ برای برگزاری مراسمات و مهمانی های پرسنل و در برخی موارد نیز برای ورزش کردن استفاده می شود.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )بر اساس برگه ی راهنمایی که در عرشه ی این کشتی وجود داشت، کشتی کیارسارژ می تواند ۶ جت جنگی از نوع «Sea Harrier» و ۱۰ وسیله ی ترابری از نوع «Osprey»، ۴ فروند هلی کوپتر «Super Stallion» و همچنین ۴ هلی کوپتر تهاجمی کبرا، ۳ هلی کوپتر از نوع «Huey » و ۳ هلی کوپتر از نوع «Sea Knight» را در خود جای دهد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )یک هلی کوپتر از نوع «CH-53E Super Stallion» بر روی عرشه ی کشتی کیارسارژ در قسمت عقب کشتی

.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61:active,.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61:hover.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61 .ctaText.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61 .postTitle.u7a1c6c3af5965a575f6c760bdf431d61:hover .postTitle
حتما بخوانید : در مورد عقرب ( واقعیت های جالب و شگفت انگیر در مورد عقرب ها )

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )این هلی کوپتر می تواند ۰ تا ۳۰ نفر را با خود حمل کند.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )نمای داخلی هلی کوپتر «Super Stallion»

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )هلی کوپتر مدل «Huey» بر روی عرشه ی کشتی کیارسارژ

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )یک وسیله ی ترابری هوایی از نوع «MV-22 Osprey» که بر روی عرشه ی کشتی کیارسارژ قرار دارد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )نمای کناری از وسیله ی ترابری هوایی «Osprey»

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )درب پشتی وسیله ی ترابری هوایی «Osprey»

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )نمایی از داخل وسیله ی ترابری هوایی «Osprey» که می تواند ۲۴ مسافر را در خود جای دهد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )برج فرماندهی کشتی جنگی کیارسارژ که در وسط عرشه قرار دارد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )در قسمت جلوی عرشه ی کشتی کیارسارژ دو سیستم دفاعی تعبیه شده است: یک سیستم لانچر موشک انداز سطح به هوا موسوم به «Rolling Air Frame» که ۲۱ موشک با سرعت ۳٫۲۵ مایل دریایی در خود دارد. در پشت این سیستم نیز لانچر ضد موشک و ضد هواپیمای با برد پایین موسوم به «NATO Sea Sparrow» قرار دارد که ۸ موشک با سرعت ۹ مایل دریایی در خود جای داده است.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )واحد دفاعی استوانه ای که در تصویر می بینید سیستم پدافندی نزدیک یا «CIWS» نام دارد که گلوله هایی را به صورت رگبار به سمت موشک ها یا هواپیماهایی که به کشتی نزدیک شده باشند شلیک می کند. قدرت آتش این اسلحه ۴٫۵۰۰ گلوله در دقیقه است.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )نمایی نزدیک از آنتن های متعدد، لامپ ها و دکل های این کشتی غول پیکر

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )در قسمت عقب کشتی نیز یک برج فرماندهی دیگر وجود دارد.

عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )

نمایی از وسط کشتی کیارسارژ

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )گل های لاله در تهران خودنمایی می کنند + تصاویر زیبا عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )۱۰ خودرو اسپرت خارجی لوکس در ایران + عکس و مشخصات عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )خودرو فولکس واگن کلاسیک در شیراز خودنمایی می کند + تصاویر عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )مرغ مگس خوار های زیبا و دوست داشتنی + تصاویر عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )شهر شیکاگو در آمریکا را از فراز آسمان مشاهده کنید + تصاویر هوایی زیبا عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )سگ سفید با موهای عجیب و غریب + تصاویر پشمالوترین سگ جهان عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )رونمایی از خودروی زیبا وجدید اوپل +عکس عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )خودرو قدیمی و لوکس رولز رویس + عکس های خودرو لوکس قدیمی عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )تصاویر اقیانوس ، عکس های دیدنی و زیبا از زیر و روی اقیانوس ها عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )لوکس‌ ترین خودروی جهان مدل رولز رویس رونمایی شد + تصاویر عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )عکاس های کمدی حیوانات خانگی + بهترین عکس های کمدی سال ۲۰۱۷ عکس های کمتر دیده شده از ناو هواپیمابر آمریکا ( یو اس اس کیارسارژ )قورباغه شفاف عجیب که می توان قلب او را در حال تپش دید + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عکس ماشین و موتور

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید