سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی


مهرداد اولادی : با فوتبال شروع و تمام شد! (بیوگرافی) نام: مهرداد نام خانوادگی:اولادی تاریخ تولد: 1364/3/4 تاریخ فوت: 1395/1/31 مهرداد اولادی متولد 4 خرداد 1364 در قائم شهر و درگذشت 31 فروردین 1395 در تهران می باشد. اولادی بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود و سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و الشباب امارات ، […] نوشته سالگرد مهرداد اولادی +...

مهرداد اولادی : با فوتبال شروع و تمام شد! (بیوگرافی)

نام: مهرداد

نام خانوادگی:اولادی

تاریخ تولد: ۱۳۶۴/۳/۴

تاریخ فوت: ۱۳۹۵/۱/۳۱

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

مهرداد اولادی متولد ۴ خرداد ۱۳۶۴ در قائم شهر و درگذشت ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در تهران می باشد. اولادی بازیکن باشگاه ملوان انزلی بود و سابقه بازی در تیم های پرسپولیس و الشباب امارات ، ملوان و باشگاه استقلال تهران را داشت.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

مهرداد اولادی درتاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶ به علت ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران فوت کرد.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

مهرداد اولادی در نفت

مهرداد اولادی پس از توافق با مدیران باشگاه نفت و با رضایت سرمربی وقت تیم یحیی گل محمدی به تیم فوتبال نفت تهران پیوست. اما پس از مدتی با سرمربی تیم اختلاف پیدا کرد و خیلی زود پس از یک نیم فصل این تیم را ترک کرد.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

مهدی اولادی در استقلال تهران

مهرداد اولادی در تاریخ بیستم آبان ماه سال نود و دو با امضای قراردادی یک سال و نیمه به تیم استقلال پیوست. وی از این انتقال به عنوان بزرگترین اشتباه زندگیش یاد کرد.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

حضور مهرداد اولادی در تیم ملی

وی ۱۳ بازی و ۱ گل ملی در کارنامه دارد.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

درگذشت مهرداد اولادی

مهرداد اولادی در ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ در بیمارستان شهدای تجریش بعلت ایست قلبی درگذشت. تلاش پزشکان برای احیای قلبی- ریوی وی ناموفق بود.

اولادی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و استقلال، پس از تعطیلات نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر، برای سومین بار به عضویت ملوانی ها درآمد و در بازی های اخیر برای این تیم به میدان رفت.

این مصیبت دردناک را به تمام اهالی ورزش و خانواده وی تسلیت می گوییم.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

واکنش مهدی رحمتی به درگذشت مرداد اولادی

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

مهدی رحمتی در اینستاگرام خود نوشت: حالم از این دنیا به هم می خوره. این دنیا ارزش نداره به خدا. شاید فردا نوبت ما باشه. خداحافظ مهرداد عزیز.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

عکسهای مهرداد اولادی

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

عکس جدید مهرداد اولادی

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

گفتگوی کوتاه با مهرداد اولادی

مهرداد اولادی یکی از این بازیکنان است که در سن ۱۶ سالگی در پرسپولیس شکوفا شد و به تیم ملی هم رسید ولی در سن ۲۹ سالگی نیم فصل اول را بیرون از میادین بازی سپری کرده است.

آقا مهرداد از فوتبال خداحافظی کردی؟

– مگر چند سالم است که از فوتبال خداحافظی کنم؟ من تازه ۲۹ ساله شده ام و فعلا جا دارد تا شش، هفت سال دیگر بازی کنم.

چرا نیم فصل بازی نکردی؟

– من اول فصل چند پیشنهاد داشتم ولی شرایط تیم ها خوب نبود و بیرون ماندم تا با تمرینات اختصاصی بدنم را آماده کنم و به لیگ برگردم. متاسفانه نیم فصل هم طولانی شده و فعلا دو هفته دیگر باقی مانده است.

.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7:active,.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7:hover.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7 .ctaText.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7 .postTitle.u9d7c9ae8239325c455286a79e0d569d7:hover .postTitle
حتما بخوانید : خداحافظی ورزشکاران در سال 2016 از دنیای ورزش + تصاویر

امیدوار هستی که مهرداد سابق بشوی؟

– چرا نباشم. خیلی از فوتبالیست ها تازه ۲۸ سالگی فوتبال را شروع کردند و حتی به تیم ملی هم رسیدند. من هم ۲۹ ساله هستم و به افق های بالاتر فکر می کنم و قطعا آنقدر قوی برمی گردم تا هم به تیم ملی برسم و هم لژیونر شوم. وقتی یک تصمیم جدی گرفته ام پس مطمئن باشید به چیزی که می خواهم، خواهم رسید.

قطعا این دفعه در انتخابت هم دقت خواهی کرد؟

– شک نکنید در انتخابم نیز مثل قبل اشتباه نمی کنم و بهترین گزینه را انتخاب خواهم کرد.

در این بی مهاجمی لیگ فکر می کنی باز هم به درد خیلی از تیم ها بخوری؟

– من هر تیمی که بروم اول شرایط آن را می سنجم و بعد تصمیم می گیرم. هنوزم هم می توانم مهرداد اولادی سابق شوم. من چون از شانزده سالگی مطرح شدم الان خیلی ها فکر می کنند چهل ساله هستم.

از این تیم هایی که در آنها بازی کردی طلب هم داری؟

– من در اکثر تیم ها که بودم پایان فصل طلبم را بخشیدم تا رضایت نامه بگیریم. از استقلال، نفت و حتی ملوان هم پول نگرفتم.

پرسپولیس چطور؟

– من از این تیم ۵۰۰ میلیون طلب دارم که به سال ۹۰ برمی گردد.

فکر می کنی طلبت را بدهند؟

– گفته اند می دهند و منتظرم کمیته انضباطی رأی دهد.

واقعا امیدوار هستی؟

– فعلا که خبری نشده و نباید ناامید هم شوم چون قانونی طلب دارم.

ملوان چطور؟

– من چند سالی که در ملوان بودم روی هم رفته صد میلیون هم نگرفته ام و حدود ۷۰۰ میلیون به این تیم بخشیدم.

انگار بازیکن بخشنده ای هستی؟

– شرایط طوری پیش می رفت که باید این کار را می کردم.

ملوان برنمی گردی چون این تیم مشکل گلزنی دارد و تو هم کارنامه خوبی در انزلی داری؟

– واقعا مردم انزلی همیشه به من لطف داشته اند و هنوز هم به یادم هستند ولی تا نیم فصل باید صبر کنم و ببینم کدام تیم شرایط خوبی دارد و می شود در آن احیا شد.

لیگ را دنبال می کنی؟

– نتایج را دنبال می کنم ولی بازی ها را دنبال نمی کنم چون طاقت فوتبال نگاه کردن را ندارم. وقتی بازیکن بیرون باشد و بازی را نگاه کند یک جوری می شود و بیشتر حرص می خورد تا لذت ببرد.

.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5:active,.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5:hover.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5 .ctaText.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5 .postTitle.uef85430ffd68678fdd2327b2a99a82a5:hover .postTitle
حتما بخوانید : کاهش وزن و لاغری با ورزش یوگا

استقلال و پرسپولیس را چطور می بینی؟

– حقیقت را بخواهید فقط گفتم نتایج را دنبال می کنم و چون خودم را مدیون پرسپولیس می دانم فکر می کنم این تیم نیم فصل دوم متحول شود و بهتر نتیجه بگیرد. پرسپولیس با خرید یکی – دو بازیکن خودش را به جمع مدعیان اضافه خواهد کرد.

یعنی نمی خواهی از استقلال حرف بزنی، بخواهی نخواهی پیراهن این تیم را بر تن کرده ای؟

– استقلال هم برایم قابل احترام است و تا الان هم خوب نتیجه گرفته است ولی من بیشتر پیگیر بازی های پرسپولیس، نفت و حتی ملوان هستم.

از دنیزلی خبر داری؟

– اخیرا سرمربی شده و من هم به او تبریک گفتم. دنیزلی تنها مربی ام است که همیشه با او در ارتباط هستم و فراموشش نکرده ام.

چرا؟

– او واقعا بدون در نظر گرفتن مسائل غیرفنی بازیکن را به میدان می فرستاد و تنها مربی هم بود که یک ثانیه نیز تعویضم نکرد و در پست غیرتخصصی بهترین بازی ها را برایش انجام دادم.

ولی حیف شد در ایران جام نگرفت؟

– ببینید چقدر مربی خوبی بود که بدون جام گرفتن هم محبوب بود و الان هم به نیکی از او یاد می کنند. شاید یک سری مسائل هم می گذاشت او جام هم می گرفت.

راستی قرار بود به نساجی بروی؟

– نساجی تیم شهرم است و به همه گفته ام روزی برای این تیم بازی می کنم که به دردشان بخورم. فرقی هم نمی کند که لیگ برتر باشد یا دسته اول. باید به کارشان بیایم تا برایشان بازی کنم.

سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافی

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیکوه یخ بزرگ در ساحل کانادا‎ همه را شگفت زده کرد + عکس سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیدانستی های شگفت انگیز در مورد راک ( گرانترین بازیگر جهان ) سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیقهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر با این ۶ مربی + عکس و مشخصات سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیکارلوس کی روش ( از زندگی خصوصی تا خوش گذرانی در تهران ) سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیسعید معروف ( از بیوگرافی تا عکس گرفتن با خواننده جنجالی + عکس ) سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیسپهر حیدری | همسر سپهر حیدری | ازدواج و عکس های خصوصی + بیوگرافی سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیمجتبی عابدینی ( زوروی ایران به همراه همسر و فرزندش ) + بیوگرافی سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیبیماری ناصر حسین پور + عکس و علت بمیاری + بیوگرافی و علت مرگ سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیعلیرضا بیرانوند ( از ازدواج عاشقانه تا مصاحبه جالب و خواندنی ) سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیدیوید بکهام ، از بیوگرافی تا زندگی خصوصی و تصاویر دیوید بکهام سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیبزرگترین استادیوم گنبدی و جدید جهان +عکس سالگرد مهرداد اولادی + عکس و یادی از مهرداد اولادی + بیوگرافیقهرمانی پرسپولیس در سال ۹۶ + حاشیه های تصویری اینستاگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس