حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس


روش های قاچاقچیان برای جا به جایی مواد مخدر حمل مواد مخدر : به علت تقاضای بالا برای مواد مخدر، گردش مالی سالیانه خرید و فروش این مواد در سراسر جهان از میلیاردها دلار نیز فراتر می رود. مسئولان تلاش دارند در هر مرحله ای مانع از تولید و نقل و انتقال مواد مخدر شده و […] نوشته حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس اولین بار...

روش های قاچاقچیان برای جا به جایی مواد مخدر

حمل مواد مخدر : به علت تقاضای بالا برای مواد مخدر، گردش مالی سالیانه خرید و فروش این مواد در سراسر جهان از میلیاردها دلار نیز فراتر می رود. مسئولان تلاش دارند در هر مرحله ای مانع از تولید و نقل و انتقال مواد مخدر شده و فروشندگان آن را دستگیر نمایند. قاچاقچیان نیز در عکس العمل به این تلاش های گسترده روش های خلاقانه ای را برای مخفی نگه داشتن محموله های مواد خود به کار می گیرند.

روش های عجیب حمل مواد مخدر

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

در آگوست سال ۲۰۱۶، مسئولان مرزی ایالات متحده ی آمریکا بیش از دو تن ماریجوانا را که به شکل ماهرانه ای درون یک محموله ی لیموترش مخفی شده بود کشف کردند. در جولای همین سال در دو مورد بیش از ۱۰۰ کیلوگرم متامفتامین (کریستال) درون محموله هایی از فلفل تند مکزیکی و خیار شور پیدا شد.

اما استفاده از مواد غذایی تنها روش قاچاقچیان برای مخفی کردن محموله های مواد مخدر خود نیست. هویج های غیرواقعی، نان شیرینی های گرد، استفاده از منجنیق و پهپاد و زیردریایی و حتی معده ی انسان نیز محمل هایی برای قاچاق مواد مخدر به شمار می آیند. در ادامه ی مطلب به تعدادی از روش های خلاقانه ای که قاچاقچیان مواد مخدر برای عبور محموله های خود ابداع کرده اند اشاره می کنیم.

هویج های غیر واقعی و فلفل های تند پر شده از مواد مخدر

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

مامورین گمرک و نگهبانان مرزی ایالات متحده ی آمریکا بیش از یک تن ماریجوانا را که به شکل ماهرانه ای در درون یک محموله ی هویج غیر واقعی جاسازی شده بود در پل بین المللی فار ( Pharr International Bridge) در شهر تگزاس کشف کردند.

قاچاقچیان مواد مخدر کسب و کار قانونی خود را با فعالیت های غیرقانونی در هم آمیخته به نحوی که از مورد اول برای سرپوش گذاشتن بر مورد دوم استفاده می کنند. حتی خواکین “اِل چاپو” گوزمان (Joaquin “El Chapo” Guzman) سلطان خرید و فروش مواد مخدر که اکنون در آمریکا در انتظار محاکمه به سر می برد نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

پاتریک رادن کیفی (Patrick Radden Keefe) در سال ۲۰۱۲ در روزنامه ی نیویورک تایمز در مورد ال چاپو چنین نوشت: ” او یک کارخانه ی کنسرو سازی در گوادالاخارا (Guadalajara) مکزیک راه اندازی کرده و به تولید هزاران قوطی به ظاهر فلفل تند مکزیکی با مارک «کومادره جالاپنوس» (Comadre Jalapeños) اقدام کرد که در واقع از کوکایین پر شده بودند و به مقصد فروشگاه های مواد غذایی با صاحبان مکزیکی در شهر کالیفرنیا بسته بندی و بارگیری می شدند”.

بنا بر اسناد یک دادگاه در سن دیگو تنها در یک مورد بیش از ۱٫۴۰۰ بسته ی حاوی قوطی های فلفل تند که در واقع با صدها کیلو کوکایین پر شده بودند در مرز کشف شد. در ژانویه سال ۲۰۱۶، ماموران مبارزه با مواد مخدر در شهر تگزاس مقدار زیادی ماریجوانا را در حالی که در یک نوار چسبی پرتقالی رنگ پیچیده شده و در محموله ای هویج جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند. در کل بیش از نیم تن ماریجوانا در این محموله کشف شد که ارزشی بالغ بر نیم میلیون دلار داشت.

در اکتبر سال ۲۰۱۶، ماموران گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده ی آمریکا یک تریلر پر از هویج را متوقف کردند. در میان این محموله بیش از ۱۵۹ بسته ی ۴۰ کیلویی متامفتامین جاسازی شده بود.

انواع سیفی جات، آناناس و دیگر محصولات کشاورزی

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

محموله ی متامفتامین

در فوریه سال ۲۰۱۴، تنها چند روز قبل از دستگیری اِل چاپو برای بار دوم، ماموران مبارزه با قاچاق مواد مخدر در شهر کولیاکان (Culiacan)، پایتخت ایالت سینالوا (Sinaloa) در مکزیک گزارش دادند که محموله ای شامل ۴٫۰۰۰ خیار و موز سبز پر از کوکایین را کشف کرده اند.

در یک مورد دیگر، در یک ایستگاه بازرسی در آریزونا یک محموله ی ماریجوانا کشف شد که به صورت ماهرانه ای در پلاستیک های سبزرنگ با خطوط زرد بسته بندی شده بود تا شبیه هندوانه به نظر برسد. همچنین ماموران مرزی دو کشور مکزیک و ایالات متحده در بین دو کشور یک محموله ی متامفتامین که در درون مقداری آناناس جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

پنهان کردن مواد مخدر درون اقلام خوراکی باعث شده است که این مواد به راحتی وارد آمریکا شوند. در دسامبر سال ۲۰۱۶، پلیس شهر شیکاگو از ورود یک محموله ی گوجه فرنگی حاوی ۵۴ کیلوگرم کوکایین به این شهر خبر داد که ارزشی بالغ بر ۷ میلیون دلار داشت.

موز سبز از محمل های مورد علاقه ی قاچاقچیان برای مخفی کردن مواد مخدر

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

موزهای غیرواقعی پر از مواد مخدر که در نوامبر سال ۲۰۱۶ کشف شد.

کلمبیا عمده ترین کشور تولید کننده ی موز در منطقه ی آمریکای جنوبی به شمار می آید و البته بزرگترین کشور تولید کننده ی کوکایین نیز هست و قاچاقچیان مواد مخدر از این دو موضوع به خوبی استفاده کرده اند.

در سپتامبر سال ۲۰۱۶، پلیس اسپانیا یک محموله ی حاوی موز که در واقع بیش از یک تن مواد مخدر در آن ها جاسازی شده بود را در شهر جنوبی سویا کشف کرد. در ماه نوامبر نیز پلیس این کشور در شهرهای ساحلی مالاگا و والنسیا بیش از ۱۷ کیلوگرم کوکایین را کشف و ضبط نمود که قاچاقچیان بیش از ۷٫۵ کیلوگرم از آن را در داخل موزهایی که از رزین ساخته شده بودند و مابقی را در کارتن های آن ها جاسازی کرده بودند.

خوراک مکزیکی تاماله (Tamale)

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ماموران مرزی کشور ایالات متحده ی آمریکا در ۲۲ آگوست سال ۲۰۱۴ تلاش های یک مسافر برای قاچاق بیش از ۲۰۰ گرم کوکایین که در داخل بسته ی حاوی تاماله جاسازی شده بود را ناکام گذاشتند.

در آگوست سال ۲۰۱۴، ماموران حفاظتی و گمرکی فرودگاه جرج بوش در هیوستون بیش از ۲۰۰ کیلوگرم کوکایین را که در درون بیش از ۲۰۰ بسته ی غذایی تاماله (غذایی مکزیکی حاوی گوشت خرد شده، فلفل قرمز، رب گوجه فرنگی و غیره) جاسازی شده بود کشف کردند. اما صاحب این محموله که یک مرد اهل السالوادور بود از دست مامورین گریخت.

تورتیا (Tortilla)

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ماموران حفاظت مرزی و گمرک در ایالت آریزونا در اواخر اکتبر سال ۲۰۱۶ یک محموله ی کوکایین که در داخل نان های مکزیکی موسوم به «تورتیا» جاسازی شده بود را کشف و ضبط نمودند.

در اواخر اکتبر سال گذشته، ماموران حفاظت مرزی و گمرک در مرز زمینی مورلی (Morley pedestrian border) در نوگالس (Nogales) آریزونا به یک مرد ۶۲ ساله ی اهل آریزونا مشکوک شده و وی را دستگیر کردند. سگ های مواد یاب بیش از ۱ کیلوگرم متامفتامین را در نان های مکزیکی وی که از وسط خالی شده بودند کشف کردند.

سس سالسا (Salsa)

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

بسته های کوچک کوکایین که در بشکه های حاوی سس سالسا به مقصد مکزیک بارگیری شده بود.

مقامات ایالات متحده ی آمریکا تنها کسانی نیستند که محموله های مواد مخدر جاسازی شده در اقلام خوراکی را کشف می کنند. در جولای سال ۲۰۱۶، نیروهای ویژه ی دریایی مکزیک در شهر کولیما (Colima) که در آتش جنگ کارتل مواد مخدر می سوزد، یک محموله ی چند تنی از کوکایین را که در بشکه های حاوی سس سالسا پنهان شده و به مقصد ایالت سینالوا در حرکت بود متوقف کردند. ایالت سینالوا جولانگاه کارتل های مواد مخدر بوده و مواد از این ایالت به شهرهای ایالات متحده ی آمریکا منتقل می شود.

دونات و کیک

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

در اوایل سال ۲۰۱۵، سربازان مکزیکی یک محموله ی دونات را توقیف کردند که به جای پودر شکر روی آن ها کوکایین ریخته شده بود.

.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae:active,.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae:hover.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae .ctaText.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae .postTitle.u3175964c7ae86d9daab73bd2c88900ae:hover .postTitle
حتما بخوانید : کاربردهای عجیب و غریب طلا + عکس اشیاء طلایی عجیب

در اواخر سال ۲۰۱۳، مسئولان جزیره ی سن آندرس در کلمبیا که یکی از مناطق مورد علاقه ی گردشگران به شمار می آید بیش از یک کیلوگرم کوکایین را که در ۱۲ عدد دونات جاسازی شده بود کشف کردند. همچنین مسئولان این جزیره کیک هایی که درون آن ها از متامفتامین پر شده بود را کشف و ضبط نمودند.

کوسه ی یخ زده و غذای دریایی

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

نیروهای گشت دریایی مکزیک در حال بررسی کوسه های یخ زده ای که برای قاچاق مواد مخدر مورد استفاده قرار گرفته اند.

در سال ۲۰۰۹، نیروهای گشت دریایی مکزیک محموله ای از کوسه ی یخ زده را در شهر پروگرِسو (Progreso) در ایالت یوکاتان(Yucatan) متوقف کرده و متوجه شدند که یک محموله ی بزرگ کوکایین در درون شکم این حیوانات دریایی جاسازی شده است. اما این روش تنها تلاش قاچاقچیان برای مخفی کردن مواد مخدر نبوده و روش های دیگری در زمینه مخفی کردن مواد مخدر در بدن موجودات دریایی وجود دارد.

بر اساس گفته های رادن کیفی، اِل چاپو از محموله های حاوی ماهی برای قاچاق مواد مخدر استفاده می کرد با این امید که ماموران مرزی به خاطر امکان خراب شدن ماهی ها آن ها را زیاد بررسی نخواهند کرد.

تونل ها

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

در ۲ آگوست سال ۲۰۱۵ یک روزنامه نگار در تونلی که توسط ارتش مکزیک در شهر تیخوانا (Tijuana) کشف شده است قدم می زند.

یک روزنامه نگار و نویسنده به نام یوان گریلو (Ioan Grillo) می گوید: “مرز مکزیک و ایالت متحده به یک قطعه پنیر با سوراخ های زیادی در آن شبیه است”. به نظر می رسد اِل چاپو مسئول حفر بسیاری از این کانال ها بوده باشد.

بر اساس گزارش رادن کیفی در مورد اِل چاپو، در اواخر دهه ی ۸۰ میلادی، این رییس کارتل مواد مخدر مستقر در ایالت سینالوا یک معمار را برای ساخت مسیری کوتاه در زیر زمین در فاصله ی ۷۰ متری از مرکز دادگستری شهر آگوا پریِتا (Agua Prieta) در جنوب ایالت شمال غربی سونورا (Sonora) به سمت یک انبار متعلق به کارتل مواد مخدر در داگلاس ایالت آریزونا استخدام کرد.

زمانی که اولین تونل آماده شد، اِل چاپو به یکی از زیردستان خود دستور داد که با تولید کنندگان مواد مخدر در کلمبیا تماس بگیرد. دستور اِل چاپو بدین شرح بود” : بگو هر چه مواد می توانند بفرستند”.

این کارتل بزرگ مواد مخدر از آن زمان سرمایه گذاری گسترده ای در ساخت این تونل ها داشت و شبکه ای از تونل ها مجهز به لامپ های الکتریکی، ارابه های مکانیکی و سیستم تهویه را راه اندازی کرد که مانند رگ های خونی به خاک ایالات متحده وصل می شدند. اِل کاپو از این مسیرهای زیرزمینی برای فرار نیز استفاده می کرد.

گریلو در این باره چنین می گوید: ” آن ها مهندسان ماهری داشتند که این تونل ها را طراحی کرده و ساخته بودند، افرادی که مهندسان کارکشته ای بودند و در توسعه و مجهز کردن آن ها به سیستم ریلی، لامپ های الکتریکی و تهویه های هوا مهارت داشتند. ماموران مرزی مدام این تونل های باریک را با بتن پر می کردند”.

هواپیما

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

پلیس هندوراس در حال بازرسی هواپیمایی که با ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهر بروس لاگونا (Brus Laguna) در مرز با کشور نیکاراگوئه در ۲۲ جولای سال ۲۰۱۰ متوقف شده است.

کارتل مواد مخدر مستقر در ایالت سینالوا به رهبری اِل چاپو در اوایل دهه ی ۱۹۹۰ شروع به فعالیت نموده و با استفاده از یک مسیر خاص مواد مخدر را به ایالت آریزونا منتقل می کرد. خیلی زود این گروه به استفاده از هواپیما روی آورد بدین ترتیب که کوکایین را با استفاده از هواپیماهای کوچک یا به صورت جاسازی شده در وسایل مسافران هواپیماهای بزرگ به آمریکا می فرستاد.

گریلو در بخشی دیگر از اظهارات خود چنین می گوید: “من به پایگاه نظامی ارتش مکزیک در کولیاکان در ایالت سینالوا رفته بودم و در آن جا بیش از ۱۰۰ هواپیمای سبک را دیدم که از قاچاقچیان مواد مخدر ضبط کرده بودند… و این تعداد تمام هواپیماهایی بود که رهگیری و متوقف شده بودند (بسیاری متوقف نشده بودند)”.

گریلو ادامه می دهد: ” درواقع آن ها ابتدا این هواپیماهای کشف شده را در فرودگاه های معمولی نگهداری می کردند اما قاچاقچیان مواد مخدر با ترفندهایی وارد فرودگاه شده و آن ها را دوباره تصاحب می کردند بدین دلیل از آن موقع تاکنون، هواپیماهای کشف شده در این پایگاه نظامی نگهداری می شوند”.

به گفته ی رادن کیفی: ” عاملان کارتل مواد مخدر حتی در مواردی مواد مخدر را از طریق هواپیماهای بوینگ ۷۴۷ خود و در محموله هایی تا ۱۳ تن کوکایین به آمریکا منتقل می کردند”.

زیردریایی

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

نیروهای گارد ساحلی ایالات متحده ی آمریکا در حال بررسی یک زیردریایی حامل مواد مخدر در اقیانوس اطلس در سپتامبر سال ۲۰۱۶

زیردریایی های حامل مواد مخدر یکی دیگر از ترفندهای خلاقانه ی کارتل مواد مخدر برای انتقال مواد مخدر به شمار می آید. در ابتدا استفاده ی آنان از فضای زیر دریا برای انتقال مواد مخدر بسیار اندک و محدود بود و از شناورهای زیر سطحی بسیار کوچک استفاده می کردند اما خیلی سریع سراغ زیردریایی های پیشرفته رفتند که معمولا در مناطقی مخفی در جنگل های آمازون ساخته شده و قطعات آن ها به صورت جداگانه از طریق دریا به پایین رودخانه ی آمازون منتقل می شد و پس از سرهم بندی شدن مورد استفاده قرار می گرفتند.

گریلو در این باره چنین می گوید:” من نمی توانم تصور کنم که برای افرادی که در این زیردریایی های دست ساز و در اعماق اقیانوس حضور دارند چه اتفاقاتی ممکن است بیفتد”.

استفاده از زیردریایی ها با هر نوع پیچیدگی سرمایه گذاری پرهزینه ای خواهد بود اما این سرمایه گذاری ها در مقایسه با سودی که افرادی مانند اِل چاپو از تعداد معدودی قاچاق موفق بدست می آورند به چشم نمی آید.

گریلو در ادامه می گوید:” آن ها در واقع ده ها و شاید صدها هزار دلار برای ساخت یکی از این زیردریایی ها صرف می کنند که این مبلغ بار دیگر در مقایسه با سودی که در تجارت کوکایین وجود دارد بسیار ناچیز به نظر می رسد. منظورم این است که قاچاق کوکایین سالانه میلیاردها دلار سود به جیب این کارتل ها روانه می کند”.

پهپاد

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

در ژانویه سال ۲۰۱۵ یک پهپاد که بیش از ۳ کیلوگرم متامفتامین در آن جاسازی شده بود در شهر تیخوانا در نزدیکی مرز ایالات متحده ی آمریکا سقوط کرد. به باور پلیس مکزیک این پهپاد توانایی نگه داشتن چنین محموله ای را در هوا نداشت و دلیل سقوطش نیز همین سنگینی بار بوده است.

در سپتامبر سال ۲۰۱۵ یک پهپاد بزرگ با محموله ای ماریجوانا به وزن تقریبی ۱۲ کیلوگرم در خانه ای در شهر مرزی نوگالس در کشور مکزیک سقوط کرد. صاحبخانه در این مورد چنین گفت: ” این پهپاد روی خانه ی سگمان فرود آمد و یک سوراخ بزرگ در سقف گاراژ ما ایجاد کرد”.

قاچاقچیان نه تنها از این پهپادها برای انتقال مواد مخدر به ایالات متحده استفاده می کنند بلکه بارها نیز سعی کرده اند از این وسیله برای رساندن مواد به زندانیان استفاده کنند و در مواردی نیز موفق بوده اند. در مارس سال ۲۰۱۶ یک زندانی در زندان مریلند که به خاطر قتل دوران محکومیت حبس ابد خود را در این زندان سپری می کرد همراه با دو مرد دیگر به جرم انتقال مواد مخدر و فیلم های مستهجن به داخل زندان از طریق پهپاد محاکمه شدند.

منجنیق

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ماموران مرزی مکزیک در کنار منجنیقی که در شهر مرزی ناکو (Naco) در ایالت سونورا و در مرز آریزونا برای پرتاب کردن مواد مخدر به داخل خاک ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار می گرفت.

مسئولان مبارزه با مواد مخدر در ایالات متحده آمریکا با موانع بسیاری در مبارزه با قاچاق مواد مخدر از مکزیک روبرو هستند اما هر دفعه اِل چاپو و دوستانش روش های خلاقانه و جدیدتری را امتحان می کنند.

.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb:active,.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb:hover.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb .ctaText.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb .postTitle.u7fe73701ae704aac2df19e9bb5fd3acb:hover .postTitle
حتما بخوانید : خوردن ادرار برای درمان بیماری + عکس اقدام چندش آور و عجیب

گریلو در این باره می گوید:” ما چیزهای عجیب و غریبی دیده ایم از جمله این که کارتل های مواد مخدر از منجنیق های بزرگ برای پرتاب کردن مواد مخدر از روی مرز استفاده می کردند. آن ها مواد را در داخل محفظه ی مورد نظر منجنیق گذاشته و آن را به طرف دیگر مرز می انداختند، روی تورهای مرزی، و سپس افراد دیگری آن ها را در آن طرف مرز جمع آوری می کردند”.

در موارد متعددی دیده شده که قاچاقچیان از منجنیق برای پرتاب مواد به درون خاک ایالات متحده آمریکا استفاده کرده اند و برخی از آن ها قادر بوده اند بسته های مواد مخدر را تا ۱۰۰ متر نیز پرتاب کنند. استفاده از تکنولوژی هایی که قرن های زیادی از کشف آن ها می گذرد برای مقامات رسمی کشور شوکه کننده بوده است.

مایکل براون، یک مامور رسمی سابق مبارزه با مواد مخدر، در گفتگو با رادن کیفی چنین می گوید:” تنها چند روز بعد از کشیدن تورهای مرزی دیدیم که قاچاقچیان با یک منجنیق برگشته و بسته های ماریجوانا را به طرف دیگر پرتاب می کنند”.

در فوریه سال ۲۰۱۷ و درست چند هفته بعد از آن که دونالد ترامپ؛ رییس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، در کاخ سفید مستقر شد، نیروهای ایالات متحده آمریکا یک منجنیق دیگر را که در کنار تورهای مرزی تازه نصب شده مستقر شده بود کشف کردند در حالی که دو بسته ی تقریباً ۲۵ کیلویی ماریجوانا در همان نزدیکی ها پیدا شد.

قاچاق اتومبیل

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ماموران حفاظت مرزی و گمرک ایالات متحده آمریکا در شهر سن دیگو تعدادی بسته ی ماریجوانا را در داخل لاستیک یدکی یک خودرو پیدا کردند.

قاچاقچیان مواد مخدر از میلیون ها خودرویی که هر ساله در مرز ایالات متحده و مکزیک در رفت و آمد هستند نیز برای نقل و انتقال مواد مخدر استفاده می کنند و بازرسان حاضر در ایستگاه های بازرسی مرزی نیز انواع مختلفی از مواد مخدر را به صورت جاسازی های متنوع در درون این خودروها کشف کرده اند.

گریلو این روش را «روش قدیمی خودروها» نامیده و چنین می گوید: ” خودروها جاهای زیادی برای مخفی کردن مواد دارند. قاچاقچیان، مواد مخدر را طوری در درون باک خودرو جاسازی می نمایند که ماموران برای کشف و درآوردن آن ها باید از وسایل برش جوشکاری استفاده کنند”.

بر اساس گزارش ها در بسیاری از موارد مواد مخدر در درون لاستیک ها و باک سوخت یا حتی موتور این خودروها به شکل ماهرانه ای جاسازی می شود. البته روش های عجیب تری نیز وجود دارد برای مثال ماموران مکزیکی در شهر بندری پروگرِسو، مقدار زیادی کوکایین رقیق شده که در روغن عایق موجود در ترنسفورمرهای برق قرار داشت و از کشور آرژانتین بارگیری شده بود کشف کردند.

حمل و قاچاق مجسمه

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

یک مجسمه ی بتنی به شکل حلزون که مقدار زیادی متامفتامین در آن جاسازی شده بود در دسامبر سال ۲۰۱۶ در مرز سینسیناتی (Cincinnati) کشف شد.

در ژانویه ی سال ۲۰۱۶، ماموران حفاظت مرزی و گمرک سینسیناتی با یک بسته که روی آن عبارت «هنرهای دستی سنگی مکزیکی» مواجه شدند. این بسته بندی حاوی یک مجسمه ی بتنی به شکل حلزون بود که دستگاه اشعه ایکس ساختار درونی آن را مشکل دار تشخیص داده بود. ماموران در داخل این مجسمه بیش از ۲۵ کیلوگرم متامفتامین پیدا کردند. این مجسمه از شهر مکزیکوسیتی مکزیک و به مقصد شهر لارنسوایل (Lawrenceville) در ایالت جورجیا ارسال شده بود.

ایکس باکس

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ماموران مرزی ایالات متحده در سپتامبر سال ۲۰۱۶ یک دستگاه ایکس باکس را ضبط کردند که حدود یک و نیم کیلوگرم متامفتامین در داخل آن جاسازی شده بود.

در اواسط سپتامبر سال ۲۰۱۶، ماموران رسمی مرزی ایالات متحده به یک پسر ۱۶ ساله اهل سورونا مکزیک مشکوک شده و سگ های مواد یاب بعد از بررسی وسایل او به سمت دستگاه بازی ایکس باکس وی رفتند و بررسی های بیشتر منجر به کشف حدود یک و نیم کیلوگرم متامفتامین به قیمت ۱۰٫۰۰۰ دلار در داخل آن شد.

کفش های ورزشی حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسیک زن مکزیکی در مرز تگزاس قصد داشت مقداری کوکایین که در کف کفش های خود جاسازی کرده بود را به ایالات متحده قاچاق کند.

یک جفت کفش ورزشی که به طور مشکوکی سنگین بودند باعث ظنین شدن ماموران مرزی در شهر اِل پاسو (El Paso) در تگزاس به یک زن مکزیکی شد. این زن مکزیکی که اهل سیوداد خوارز ( Ciudad Juarez) بود در ۵ سپتامبر قصد عبور از مرز زمینی بین المللی یسلِتا (Ysleta international pedestrian crossing) را داشت که ماموران مرزی متوجه شدند کفش های ورزشی که او به پا دارد به طور مشکوکی سنگین بوده و کفه های داخل آن نیز حجیم و سنگین هستند.

بعد از قرار دادن آن ها در دستگاه اشعه ی ایکس مشخص شد که این کفه ها مشکوک هستند و پس از بررسی های بیشتر مقدار ۷۵۰ گرم پودر سفید از آن ها بدست آمد که مشخص شد کوکایین است.

قاچاق اعضای بدن انسان
حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

ایمپلنت های سینه ای که از کوکایین پر شده اند.

از زمانی که قاچاق مواد مخدر وجود داشته انسان همواره از بدن خود به عنوان محملی برای قاچاق کردن آن استفاده کرده است. بهترین نمونه ی مدرن این کار استفاده از حمل کنندگان مواد مخدر است که در اصطلاح به آن ها “drug mule” گفته می شود به معنی قاطرهایی که مواد حمل می کنند. بیشتر این افراد بسته های کوچک مواد را که معمولا در پلاستیک هایی شبیه بادکنک پیچیده شده اند بلعیده و این بسته ها را از مرزها عبور می دهند.

این کار خطرات بسیار زیادی دارد. در اکتبر سال ۲۰۱۵ یک مرد ۲۴ ساله ی برزیلی در پرواز دوبلین به لیسبون دچار حمله شده و بیهوش شد و در بیمارستان درگذشت. علت مرگ وی پاره شدن یکی از ۸۰ بسته ای بود که در معده ی او قرار داشت و هر کدام حاوی ۲ پوند کوکایین بود.

در موردی دیگر یک زن کلمبیایی که قصد پرواز به سمت برلین را داشت در فرودگاه مورد بازپرسی قرار گرفت. این زن که اظهار می کرد درد شدیدی دارد در نهایت اعتراف کرد که بیش از یک کیلوگرم کوکایین را در داخل ایمپلنت های سینه ی خود جاسازی کرده است.

حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکس

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسآرایش مو با آتش در آرایشگاه همه را شگفت زده کرد + فیلم و عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسمرد ۹۵۰۰ ساله ای قدیمی که چهره او بازسازی شد + تصاویر حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسبزغاله عجیب یک چشم در هندوستان همه را شگفت زده کرد + فیلم و عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسدختران دوقلوی به هم چسبیده از ناحیه کمر + عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکساگه عاشق کاکتوس هستی حتما این مطلب رو ببین + تصاویر حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسکودک عجیب و غریب هندی با سری به اندازه یک هندوانه + عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسفیلم لورفته فوتبال بازی کردن بهنوش بختیاری با دوستان + جزئیات حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکساسباب بازی های قدیمی عجیب و خطرناک ( ۱۸ اسباب بازی قدیمی ) حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسفیلم چرخیدن بوقلمون ها به دور گربه مُرده جنجال بر انگیز شد + فیلم حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکستولد موجود فضایی عجیب همه جهان را شگفت زده کرد + فیلم و عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکستولد بزغاله عجیب و بدون پا همه را شگفت زده کرد + فیل و عکس حمل مواد مخدر و قاچاق با ترفندهای خلاقانه و جالب + عکسژست جنین درون شکم مادر که همه کاربران را شگفت زده کرد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مطالب طنز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403