تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویر


مردم جهان تعطیلات سال نوی میلادی را چگونه جشن می گیرند؟ تعطیلات کریسمس : سال های سال است که مردم مناطق مختلف جهان به روش های سنتی به استقبال سال نوی میلادی می روند. برخی از این آیین ها، قرن هاست که در میان مردم آن سرزمین ها رواج دارد و بخشی از فرهنگ و […] نوشته تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویر اولین بار در شهر...

مردم جهان تعطیلات سال نوی میلادی را چگونه جشن می گیرند؟

تعطیلات کریسمس : سال های سال است که مردم مناطق مختلف جهان به روش های سنتی به استقبال سال نوی میلادی می روند. برخی از این آیین ها، قرن هاست که در میان مردم آن سرزمین ها رواج دارد و بخشی از فرهنگ و تمدن آنها به شمار می آید.

در این روزها که مصادف با تولد حضرت مسیحو تعطیلات سال نوی میلادی است، بد نیست به مرور این آداب و سنن پرداخته و نکاتی هر چند کوتاه را در مورد آنها برشماریم. اگر هم علاقمند هستید که در مورد غذاهای چنین مناسبت هایی اطلاعاتی بدست آورید این متن را مطالعه بفرمایید.

تعطیلات کریسمس را از نقاط مختلف جهان مرور خواهیم کرد.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در مرکز فنلاند و در شهری به نام Rovaniemi، دروازه رو به آرکتیک شمالی، خانه ای وجود دارد که «خانه رسمی» بابانوئل تلقی می شود. مردی که قرمز پوشیده می تواند هر ۳۶۵ روز سال را ببیند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرکودکان از سراسر جهان برای تسلیم کردن آروزهای کتبی خود به بابانوئل مستقیما او را ملاقات می کنند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در کرواسی، ساکنان این سرزمین، هزاران هزار فانوس را که حامل آرزوهای شان است را در پایتخت این کشور و چند روز پیش از شروع تعطیلات به هوا می فرستند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرجشنی که قدمت آن به قرن ها باز می گردد و به Pastorelas شهرت دارد به صورت سنتی و در مکزیک برگزار می شود. در این فستیوال، برخی از صحنه های کتاب مقدس توسط هنرپیشه ها و مردم اجرا می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در بلاروس و در روستایی به نام Martsiyanauka، مردم اطراف یک درخت دور هم جمع می شوند و پایان تعطیلاتی به نام Kolyada را جشن می گیرند. این باور وجود دارد که انجام این مراسم باعث برداشت خوب محصول می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویردر تعطیلات کریسمس در روسیه بابانوئل به همراه شخصیت هایی چون Slavic folklore و Father Frost هدایایی را مبادله می کنند. او به ندرت در کنار دخترش Snow Maiden دیده می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرخانواده های یهودی در طول هشت شبی که به Hanukkah شهرت دارد، شمع روشن می کنند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در بوینس آیرس آرژانتین و در روز کریسمس مراسم آتش بازی برگزار می شود. برخی از مردم تمام طول این شب را بیدار می مانند و با دوستان و بستگان خود صحبت می کنند و سپس تمام طول تعطیلات را می خوابند.

.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05:active,.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05:hover.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05 .ctaText.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05 .postTitle.u200230b23a7bef8124271f4f4b65ef05:hover .postTitle
حتما بخوانید : پیرمرد خوشتیپ و مهربون که شما را مجذوب خود می کند + تصاویر

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرکودکان در اسپانیا برخی اوقات هدایایی را در روز ششم ژانویه و در طول تعطیلاتی که به مناسبت ظهور و تجلی حضرت مسیح بزرگ داشته می شود، دریافت می کنند. راهپیمایی Three Kings’ برای ملاقات با مسیح پسر و به صورت جشن برگزار می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در کرانه باختری و در شهر بیت لحم، در کلیسایی به نام Nativity که تصور می شود حضرت مسیح در آنجا متولد شده باشد، گروهی از مسیحیان مراسم دعا را به جا می آوردند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در مونیخ آلمان مردها لباسی را به عنوان Krampus می پوشند که همان شخصیتی است کودکان شیطان لیست بابانوئل را تنبیه می کند. این شخصیت در اطراف مراکز خرید بچه ها را می ترساند تا عملکرد بهتری داشته باشند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرممکن است با دیدن درخت های بلوط خشک شده به جای انواع تازه آن تعجب کنید. این درختان در بالای ماشین ها و در صربستان دیده می شوند. برگ های درختان برای اینکه برای آنها خوش شانسی بیاورد، سوزانده می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویربدون سرو رُل های نان سنتی، شام کریسمس مردم ونزوئلا تکمیل نخواهد شد. در داخل این رُل ها، زیتون، کشمش، گوشت خوک و در برخی از موارد هم دلمه های بیکن قرار می گیرد.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویردر میان جمعیت ارتدوکس شهر تفلیس در گرجستان، روحانیون در خیابان به بچه ها و نیازمندان هدیه و شیرینی می دهند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویربرای تعطیلات کریسمس در شهر ناپل ایتالیا، یکی از معروف ترین صحنه ها ساخت گهواره های مسیح پسر است. چندان هم دور از ذهن نیست که گهواره مسیح فرزند در خانه های مردم یافت شود. بسیاری تا ۲۴ ام ماه دسامبر مسیح را نمایش نمی دهند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرتعطیلات کریسمس در ژاپن به عنوان تعطیلات رسمی ملی به شمار نمی آید. با این حال مردم ۲۵ دسامبر با بسته هایی از «کی اِف سی» آن را جشن می گیرند. این کار از حدود سال های ۱۹۷۴ میلادی آغاز شد.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویردر هلند، کودکان کفش های شان را در کنار شومینه یا پنجره می گذارند بنابراین Sinterklaas و همراهانش که به Black Pete شهرت دارند، برای آنها در داخل کفش های شان هدیه و شیرینی می گذارند.

.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc:active,.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc:hover.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc .ctaText.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc .postTitle.uad168387f6c571804c9843fcf93546cc:hover .postTitle
حتما بخوانید : سن واقعی افراد معروف که شما را شگفت زده خواهد کرد + عکس

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرمردم در طول تعطیلات کریسمس کارت تبریک می فرستند، آواز می خوانند و به هم هدیه می دهند. در داخل مراکز خرید هم با بابانوئل ها عکس می گیرند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویردر فستیوالی در «سن فرناندو» یعنی پایتخت اصلی برگزاری مراسم کریسمس در فیلیپین، مردم به دیدن طرح های هندسی درخشان و بزرگ دعوت می شوند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرکلمبیایی ها در هفتم دسامبر یا در روز «شمع های کوچک» به عنوان سمبل شروع کریسمس شمع روشن می کنند. در مناطق مختلف رقابت های فراوانی بر سر خلاقیت هایی در این زمینه به چشم می خورد.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویربزی که از کاه و نی ساخته شده هر سال در شهر Gävle سوئد ساخته می شود که سمبلی برای تولد حضرت مسیح به شمار می رود. در برخی از خانه ها در سوئد، درخت های کریسمس هم دیده می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویردر جشن های کریسمس در انگلستان و ایرلند در ۲۶ دسامبر، جشنی به نام Boxing Day که شامل اتفاقات ورزشی، خرید و نمایش است برگزار می شود.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرفستیوال Appenzell در سوئیس؛ در زمان اجرای این جشن، مرسوم است که مردم لباس هایی از جنس خز درختان و برگ های آن به تن می کنند. سپس به دور شهر می گردند و با خواندن آهنگ مخصوص کریسمس روح شیاطین را از شهر دور می کنند و برای مردم در طول سال جدید خوشبختی و سعادت را آرزو می کنند.

تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویر

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرهامون و اوشیدا عروسک‌های سیستان و بلوچستان + عکس تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرختنه کردن دختران در ایران و جهان گونه است + تصاویر و توضیحات تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویراسباب بازی کودکان در کشوهای مختلف و مردم مختلف چیست؟ +تصاویر تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرجشن نوروز در کردستان ( تصاویر زیبا از جشن سنتی نوروز کردستان ) تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرعزاداری محرم در شهرهای ایران + تاریخچه عزاداری امام حسین در ایران تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرمرغ مگس خوار های زیبا و دوست داشتنی + تصاویر تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرچهره زیباترین مدل جهان با آرایش و بدون آرایش + عکس تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرگل های لاله در تهران خودنمایی می کنند + تصاویر زیبا تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرعید پاک مسیحیان چگونه برگزار می شود ؟ + تصاویر هفته مقدس تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرپیاده روی اربعین در آمریکا + تصاویر پیاده روی اربعین در شهر نیویورک تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرمراسم روز ولنتاین در کشورهای مختلف جهان ( تصاویر کمتر دیده شده) تعطیلات کریسمس مردم در سراسر جهان چگونه می گذرد؟ + تصاویرمراسم کارناوال ۲۰۱۷ در سراسر جهان چگونه برگزار شد + تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آداب و رسوم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی