عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)


عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

چگونه عشق بورزیم؟ عشق ورزیدن : همه ما عاشق میشیم به هم میگیم عشق من با هم عکس های عاشقانه میگیریم و بوسه عشق بر لبان هم میزنیم و با این کارها عشق بازی میکنیم . ولی آیا عشق یعنی این؟اصلا زبان عشق چیست؟حضرت مولانا در مورد دشواری عشق میگه:هرچه‌ گویم‌ عشق‌ را شرح‌ و […] نوشته عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)...

چگونه عشق بورزیم؟

عشق ورزیدن : همه ما عاشق میشیم به هم میگیم عشق من با هم عکس های عاشقانه میگیریم و بوسه عشق بر لبان هم میزنیم و با این کارها عشق بازی میکنیم . ولی آیا عشق یعنی این؟اصلا زبان عشق چیست؟حضرت مولانا در مورد دشواری عشق میگه:هرچه‌ گویم‌ عشق‌ را شرح‌ و بیان‌ چون‌ به‌ عشق‌ آیم، خجل‌ گردم‌ از آن‌

آموزش عشق ورزیدن

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)
این مقاله به شما توصیه ها و نکاتی راجع به چگونه عشق ورزیدن آموزش میدهد.

نکات کلیدی برای عشق ورزیدن

به خودتان اهمیت دهید و از خودتان قدردانی کنید.دوست داشتن خودتان را به یک الویت تبدیل کنید. دیدگاه مثبتی ایجاد کنید و کارهایی را انجام دهید که شما را خوشحال می کنند. به یک رابطه پایبند باشید و از صمیمیت احساسی و فیزیکی نترسید. از رابطه های قبلی درس بگیرید و از آنها در موقعیت های آینده استفاده کنید. سعی کنید با تفاوتها وفق بگیرید و بین نکات مثبت و منفی تعادل ایجاد کنید.

دوست داشتن خود

۱)قبل از دوست داشتن هر فرد دیگری،باید عاشق خودتان باشید.یاد گرفتنِ دوست داشتنِ خود به معنی قبول کردن و تقدیر ارزشهایتان نیز هست.شما توانایی های زیادی دارید که خاص خودتان هستند.یاد بگیرید شخصی که هستید و توانایی هایتان را تقدیر کنید.

اگر در دوست داشتن خودتان مشکل دارید،به سختی کار کنید تا خودتان را بسازید.با قبول گذشته تان و حرکت رو به جلو،روی اعتماد به نفستان کار کنید.ممکن است احساس کنید کارهایی که در گذشته انجام داده اید باعث شده است که دوست داشتنی نباشید یا آنقدر مشکلات زیادی دارید که دوست داشتنی نیستید.این صحیح نیست.مواردی که برایتان اتفاق افتاده است را بپذیرید،خودتان را ببخشید و رو به جلو حرکت کنید. برای اطلاعات بیشتر،چگونه دوست داشتن خود را بررسی کنید.

همانقدر که به دیگران اهمیت می دهید،به خودتان نیز اهمیت بدهید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

اگر به طور طبیعی فرد مراقبت کننده ای هستید یا بچه دارید،این کار میتواند سخت باشد.به یاد داشته باشید اگر مرتبا از خودتان مراقبت کنید،توانایی مراقبت از دیگرانتان افزایش می یابد.

خودتان را الویت آخر قرار ندهید؛در عوض،کارهایی انجام دهید که نشان دهد به خودتان اهمیت میدهید.خودتان را با یک ماساژ یا حمام تشویق کنید.هر روز یک کار را فقط برای خودتان انجام دهید. این کار به معنای تنظیم محدودیت ها و “نه” گفتن است.اگر به کمی آرامش نیاز دارید به دورهمی های دوستانه نه بگویید.

برای عشق ورزیدن باید قدردانی کنید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

انسان های قدرشناس مزایای سلامتی بیشتری دارند و گزارش شده است که خوشحال تر هستند.راههایی برای قدردانی از چیزهایی که اطرافتان هستند و مهم تر از همه برای فردی که هستید پیدا کنید.

راجع به خصوصیاتی که دارید و آنها را دوست دارید فکر کنید.ممکن است بسیار مهربان،بخشنده یا شنونده ی خوبی باشید.ممکن است به راحتی مهارت های جدید را یاد میگیرید.ممکن است نقاشی های زیبایی میکشید یا مانند یک حرفه ای کارهای تعمیراتی انجام میدهید.لحظه ای تامل کنید و قدردان باشید.

برای عشق ورزیدن باید رفتار مناسبی داشته باشید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

حتی اگر در موقعیت بدی قرار میگیرید،به دنبال یک نکته ی مثبت باشید،چه کوچک و چه بزرگ،باشید.داشتن دیدگاه مثبت با مزایای سلامتی و احساسی مانند کاهش استرس و عمر طولانی تر مرتبط است.زمانی که شروع به داشتن افکار منفی میکنید،مخصوصا راجع به خودتان،آنها را به افکار مثبت تغییر دهید.

با خودتان صحبت های مثبت کنید تا افکار منفی را به مثبت تبدیل کنید. راجع به موقعیت های جدید،افکارتان را به چالش بکشید.به جای گفتن”من این کارو گند میزنم” یا”من خیلی احمقم” بگویید “من به خودم افتخار میکنم که این کار جدید رو انجام میدم و خودم رو در این موقعیت قرار میدم” اگر به “من در ملاقات با افراد جدید خیلی بدم”فکر میکنید،با “من هیجان زده ام که توانایی های اجتماعی جدید یاد بگیرم و افراد بیشتری رو که شبیه من هستند ببینم.میدونم که در پیدا کردن دوست جدید موفق میشم”جایگزین کنید.

در کارهایی مشارکت کنید که شما را خوشحال می کنند.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

خوشحال بودن بخشی از نشان دادن عشق به خودتان است.با انجام دادن کارهایی که باعث میشوند احساس خوبی داشته باشید،خودتان را خوشحال کنید.کارهایی انجام دهید که باعث میشوند بدن،ذهن،احساسات و روحتان حس خوبی داشته باشند.خوشحالی به طور زیادی به تلاش کردن برای مثبت تر کردن زندگی تان وابسته است.

میتوانید از مدیتیشن،یوگا،نقاشی،قایق سواری و کوه نوردی استفاده کنید یا در فعالیت های زنده شرکت کنید.به کارهایی که لبخند را به لبانتان می آورند فکر کنید و آنها را انجام دهید!

زمانی را برای خلوت با خودتان اختصاص دهید.

بخش مهمی از اهمیت دادن به خود،خلوت کردن با خود است.اگر هم اتاقی یا بچه دارید،این کار میتواند سخت باشد اما داشتن کمی زمان به تنهایی مهم است.تنهایی میتواند به شما کمک کند تا مشکلاتتان را حل کنید،ذهنتان را پاکسازی کنید و خودتان را کشف کنید.برای خواستن کمی زمان تنها بودن احساس گناه نکنید.با خلوت کردن میتوانید با الویت دادن به خوشحالی خودتان و اجازه دادن به خود برای برنامه ریزی دوباره،روابطتان را بهبود دهید.

مهم است بدانید که خلوت کردن با خود به معنی گذراندن وقت در رسانه های اجتماعی نیست.سعی کنید کارهایی انجام دهید که به زندگی تان رونق دهند و باعث شوند احساس خوبی داشته باشید مانند پیاده روی یا نوشتن. اگر در پیدا کردن زمان خلوت کردن مشکل دارید،زودتر از بقیه از خواب بیدار شوید یا زمان نهار خوردنتان را به تنهایی بگذرانید.هر هفته از همسرتان بخواهید تا برای ۱ ساعت از بچه ها مراقبت کند تا بتوانید از خانه خارج شوید و زمانی را تنها بگذرانید.
.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8:active,.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8:hover.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8 .ctaText.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8 .postTitle.u22eb6bdf636638c4c60cb0cb026defd8:hover .postTitle
حتما بخوانید : اولین برخورد با دیگران هرگز این جملات را نگویید + جزئیات

بپذیرید که برای کامل بودن نیازی به شریک ندارید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

بعضی افراد باور دارند که خوشحالی و عشق فقط از طریق رابطه تجربه میشود یا یک رابطه ی بد بهتر از نداشتن هیچ رابطه ای است.ماندن در یک رابطه ی بد به شما یا شریکتان احترام نمی گذارد.خلوت کردن با خود با تنها بودن متفاوت است و ارزش این را ندارد که با فشار اجتماعی خودتان را از پا درآورید تا رابطه را سرپا نگه دارید یا احساس کامل بودن کنید.

اگر از مجرد بودن ناراحت هستید یا نمیتوانید آن را تحمل کنید،از این موقعیت بهترین استفاده را بکنید.بدنبال موقعیت هایی باشید که بدست آوردن آنها با یک شریک یا خانواده سخت است.مسافرت کنید،دوستان نزدیکی پیدا کنید و از آزادی دائم تان لذت ببرید.

دوست داشتن شریک زندگی و عشق ورزیدن به همسر

متعهد باشید.

همه ی تلاشتان را در رابطه بگذارید و به سختی تلاش کنید تا رابطه تان جواب دهد.راجع به هدف های رابطه تان و این که به کجا ختم میشوند،با شریکتان به راحتی صحبت کنید.اگر به رابطه ی کوتاه مدت علاقه مند هستید صادق باشید.اگر به فکر داشتن عشقی طولانی مدت هستید،باز هم صادق باشید.هیچ کدام از این عشق ها مشکلی ندارند،اما باید مطمئن باشید که شریکتان نیز به طور برابر به همین نوع رابطه متعهد است.

به شریک و رابطه تان متعهد باشید.کاری کنید که شریکتان احساس کند خاص است و برای عملی شدن رابطه تلاش کنید.

برای عشق ورزیدن به همسرصمیمی باشید.

کلمه ی “صمیمیت”ممکن است معمولا با رابطه ی جنسی همراه باشد اما صمیمی بودن از لحاظ احساسی بخش بزرگی از یک رابطه ی عاشقانه است.صمیمیت احساسی شامل این میشود که به خودتان اجازه دهید زمانی که اطراف شریکتان هستید آسیب پذیر بودن را احساس و بیان کنید.پرهیز از آسیب پذیر بودن میتواند مانند عقب کشیدن،حمله یا اتهام به نظر آید.در نقطه ی مقابل،صمیمیت میتواند مانند شریک شدن ترس ها،ناراحتی ها و ناامیدی ها با شریکتان باشد.در یک رابطه ی صمیمی،احساسات و شرایطی که در گذشته احساس نا امن بودن داشته اند،بخاطر صمیمیت و اعتمادی که ایجاد شده است،امن تر خواهند بود.

زمانی که احساس میکنید آسیب پذیر هستید(مانند تجربه کردن ترس،ناراحتی،خجالت یا ضربه دیدن)،لحظه ای تامل کنید و متوقف شوید.هر احساسی که دارید را تائید کنید و به خودتان اجازه دهید تا آن را احساس کنید.از آنها دوری نکنید.با آرامی و مهربانی با احساستان برخورد کنید. زمان های آسیب پذیری تان را با شریکتان تقسیم کنید و بگذارید او شما را حمایت کند.

بپذیرید که عشق پویا است.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

اگر نگران هستید که جذابیت اولیه و احساسات قوی عشق دارند از بین میروند،بدانید که عشق میتواند به صورت موجی اتفاق بیافتد.بعضی اوقات احساس عشق شدیدی به یک فرد دارید و بعضی اوقات عشق کمتری نسبت به آن فرد دارید یا آن فرد نسبت به شما دارد.فقط به این خاطر که به این نقطه ی پایین رسیدید به این معنی نیست که این احساسات تا ابد وجود دارند.زندگی چرخه ای است و اشکالی ندارد که در عشق بالا و پایین را تجربه کنید.

عوامل زیادی میتوانند در عشق بالا و پایین ایجاد کنند مانند بچه دار شدن یا پیر شدن.شما میتوانید از آنها بگذرید.

پذیرای دریافت عشق باشید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

لازم نیست شما همیشه فردی باشید که عشق را در رابطه تان کنترل میکند.بگذارید شریکتان عشقش را به شما ابراز کند.دریافت کردن عشق میتواند احساس آسیب پذیر بودن به بعضی افراد دهد زیرا لازمه ی آن رها کردن کنترل عشق است.دریافت هدیه،قبول کردن انتقادات و انجام کارهای محبت آمیز را پذیرا باشید.ممکن است حس کنید الان باید در عوض کاری انجام دهید اما این حس را رها کنید و از تجربه ی دریافت کردن لذت ببرید.عشق وام دار نیست اما چند برابر میشود.

.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01:active,.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01:hover.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01 .ctaText.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01 .postTitle.uecd0631a50b00a503e64f3660132cf01:hover .postTitle
حتما بخوانید : همسر ولخرج ( اگه همسر شما ولخرج است این مطلب را بخوانید )

برای عشق ورزیدن به همسر شریکتان را لمس کنید.

لمس کردن نیاز نیست جنسی باشد اما بغل کردن طولانی و حمایت کننده یا گرفتن دست شریکتان راهی برای برقراری ارتباط است.با صمیمیت و ایجاد ارتباط جسمی،عشقتان را به شریکتان نشان دهید.محبت یک راه نشان دادن مراقبت و سایر احساسات مثبت برقرار کننده ی ارتباط است.

محبت راهی است برای این که شریکتان عشق را احساس کند و شما احساس عشق ورزیدن داشته باشید.

قدرشناسی را به شریکتان نشان دهید.

بعضی اوقات راهی که با شریکمان ارتباط برقرا میکنیم میتواند باعث ایجاد سوتفاهم شود اما قدرشناسی همیشه فهمیده میشود.با نشان دادن قدرشناسی تان،ستایش از شریکتان را تائید کنید.از شریکتان تشکر کنید تا نشان دهید متوجه تلاش او در رابطه هستید.برای چیزهایی که شریکتان دارد و همچنین برای خصوصیاتی که دربردارد،قدرشناسی تان را نشان دهید.

در زندگی شریک هم باشید.

همه ی هدف زندگی با افرادی که دوستشان داریم این است که در مشکلات زندگی باهم باشید.باهم به دنبال راه حل باشید،مشکلات را حل کنید و در زمان سختی ها یکدیگر را آرام کنید.نمی توانید همه ی مسائل را به تنهایی حل کنید و نمیتوانید راجع به همه چیز اطلاعات داشته باشید اما افرادی که با هم در زندگی و عشق شریک باشند از پس هر مشکلی بر می آیند.

دوست داشتن با وجود تفاوت ها

توقع بی نقص بودن نداشته باشید.

از خودتان یا فردی که دوستش دارید توقع بی نقص بودن نداشته باشید.اینکار باعث ایجاد توقعات غیر واقعی میشود.هیچکدام از شما نمی تواند با آن سطح از استاندارد ها زندگی کند و در آخر هردوی شما صدمه میبینید و ناامید میشوید.به خودتان و شریکتان سخت نگیرید و انتظار اشتباهات را داشته باشید.

درس بگیرید و از آنها را در رابطه تان استفاده کنید.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)

بله.اتفاقات بد در رابطه ها می افتند.حرف اشتباهی می زنید،یا شریکتان احساسات شما را جریحه دار می کند.اتفاق می افتد.قسمت مهم این است که زمانی که اتفاق بدی می افتد(حتی اگر فقط مشکلات زندگی تان است)،از آنها درس بگیرید و به جلو حرکت کنید.سعی کنید از موقعیت های منفی استفاده کنید و آنها را مثبت کنید تا از آنها تجربه بدست آورید و رشد کنید.صادقانه تلاش کنید در هر دعوایی که جدی است،از دید دیگری به آن اتفاق نگاه کنید.

اگر شما اشتباه کردید،معذرت خواهی کنید و اشتباهتان را جبران کنید.در رابطه های خوب نارضایتی ها از بین میرود.

با تفاوت ها وقف بگیرید.

سخت است زمانی که نسبت به شریکتان عصبانی یا ناراحت هستید،به او احساس عشق داشته باشید.چه شما چه شریکتان از دعوا پرهیز کنید،هیچ تفاوتی در خوشحالی زوج ها نیست.بخش مهم این است که بعد از دعوا با یکدیگر خوشحالی را پیدا کنید.

آگاه باشید که همیشه فرصت برای آشتی هست.چه شما فراموش کنید چه با یکدیگر برای حل مشکلتان بنشینید و قبل از این که دعوا اوج بگیرد مشکل را حل کنید،تقریبا هر نوع دعوایی جایی برای آشتی دارد.مهم نیست شما و شریکتان تا چه اندازه دعوا کنید.مطمئن شوید در آخر هردوی شما شنیده شده باشید و به نوعی از توافق برسید.احساسات مثبت و منفی تان را متعادل کنید.

در ایجاد یک رابطه ی شاد و عاشقانه،تعادل مهم است.تحقیقات نشان میدهد برای برقرار ماندن یک رابطه در طول زمان،باید نسبت نکات مثبت به منفی ۵ به ۱ باشد.زمانی که متوجه میشوید عملی منفی در قبال شریکتان انجام داده اید،تلاش کنید تا ۵ برابر آن،عمل مثبت انجام دهید تا تعادل را برگردانید.

کارهای مثبت شامل ایجاد صمیمیت کردن مانند لمس کردن،لبخند زدن و خندیدن است.

عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( ۳۰ روش ساده عشق ورزیدن)

برای افزایش لایک در تلگرام کلیک کنید
عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)دانستی های شگفت انگیز در مورد راک ( گرانترین بازیگر جهان ) عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)مرغ مگس خوار های زیبا و دوست داشتنی + تصاویر عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)لباس بازیگران در جشنوراه فیلم کن ۲۰۱۷ + از لیلی رز تا خواهر کیم کارداشیان عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)متن های زیبا و عاشقانه برای تبریک روز ولنتاین ، ولنتاین مبارک ♥ ولنتاین ۹۵ عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)ایده هایی عاشقانه برای خوشگذرانی روز ولنتاین + جزئیات ۴۰ ایده عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)عاشقانه حیوانات ( ۱۰۰ عکس زیبا از رابطه عاشقانه بین حیوانات) عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)بزغاله عجیب یک چشم در هندوستان همه را شگفت زده کرد + فیلم و عکس عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)کافه موش های فاضلاب در سان فرانسیسکو افتتاح شد + تصاویر عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)کارت پستال های زیبا و عاشقانه برای تبریک ولنتاین + ۸۰ عکس عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)تبریک ولنتاین ۹۵ با پوستر و عکس های جدید و عاشقانه + ۸۰ عکس عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)مراسم روز ولنتاین در کشورهای مختلف جهان ( تصاویر کمتر دیده شده) عشق ورزیدن با ترفندهای ساده و عاشقانه ( 30 روش ساده عشق ورزیدن)عاشق شدن گربه و عشق به گربه دختر همسایه جنجالی شد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زناشویی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا