درخشش ووشوکاران چناران در مسابقات کمربند طلایی، قهرمانی استان


ووشوکاران شهرستان چناران با کسب 12 مدال رنگی در مسابقات کمربند طلایی، قهرمانی خراسان رضوی، خوش درخشیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد هاتفی، در گفت‌وگو با ندای چناران، از کسب ۱۲ مدال رنگی رزمی‌کاران شهرستان چناران در اولین دوره مسابقات ووشو ساندا و سبک سانداوانگ کمربند طلایی قهرمانی استان خراسان رضوی خبر داد.

مربی تیم ووشو فجر چناران بابیان اینکه این مسابقات به‌منظور گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهید محسن حججی در سبزوار برگزار شد، ادامه داد: بیش از ۱۵۰ ورزشکار از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در شهر سبزوار به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: تیم ووشو فجر چناران توانست چهار مقام اولی (کمربند طلایی)، دو مقام دوم و شش مقام سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

هاتفی خاطرنشان کرد: حمیدرضا محمدزاده در رده نونهالان، علی آذری، سامان شعبانیان، محمدامین محمدی ثانی هر سه در رده سنی نوجوانان موفق به کسب کمربند طلایی این دوره از مسابقات شدند و بر سکوی نخست ایستادند.

مربی تیم ووشو فجر چناران افزود: امیرحسین دیروزی، حامد جعفری هر دو از رده سنی نوجوانان نقره گرفتند و امید زابلی در رده نونهالان، امیررضا گل فخرآبادی در رده نوجوان، علی بوداغی، علی احمدی، مهدی برازنده در رده جوانان و همچنین علی نقیبی در رده بزرگ‌سالان موفق به کسب مدال برنز این دوره از مسابقات شدند.

وی در پایان از آمادگی ووشوکاران چناران جهت حضور در مسابقات قهرمانی خراسان شمالی در جمعه آینده و همچنین حضور در مسابقات انتخابی تیم استان برای انتخاب اعضای تیم ملی در ۳۱ شهریور خبر داد.

درخشش ووشوکاران چناران در مسابقات کمربند طلایی، قهرمانی استان

درخشش ووشوکاران چناران در مسابقات کمربند طلایی، قهرمانی استان

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری