به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقه اسبدوانی، در هشت دور و با حضور 70راس اسب برگزار شد.

در این هفته اسب هایی با نژاد،تروبرد داخلی و دوخون و عرب شرکت کردند و دور شش و هفت و هشت کورس ویژه بود. دوراول با11 شرکت کننده با اسب‌های عرب 3 تا 5سال با امتیاز2 تا 6 محمد خوجملی با میراژ اول وعلیرضا سپهوند با نمره آل شوید دوم و بنیامین جرجانی با والی خوزستان سوم شدند.

دور دوم با 12شرکت کننده با اسبهای نژادعرب 3تا5 سال با امتیاز مبتدی و نبرده محمد خوجملی با اسب ویلیام و علیرضا سپهوند با اسب وشن تاف و متین جرجانی با اسب ویس پاشا به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور سوم با 7شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 2سال با امتیاز2تا 4 کمال دالیچه عطابا آلتون سا اول و بنیامین جرجانی با مای ناز دوم و ابوالفضل دهقان با گل یوکابد سوم شد.

دور چهارم با 7شرکت کننده با اسبهای نژاد دوخون 3 تا 4سال با امتیازمبتدی و نبرده عبدالحلیم قبادی سوار بر چکاوک و نادر صالحپور سوار بر گلدوین و محمد خوجملی سوار بر دربی به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور پنجم با 12شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبرد داخلی 3 تا 4سال با امتیاز8 تا 14 ابوالفضل دهقان با اسب مک لارن اول و کمال دالیچه عطا با اسب گلی دوم شد و محمد خوجملی با اسب کاساندرا سوم شد.

دور ششم با 6 شرکت کننده با اسبهای دوخون 3 تا 4 سال با امتیازکورس ویژه کمال دالیچه عطا با اسب ویمتو ومحمد خوجملی با پالرمو و ابوالفضل دهقان سوار بر پریزمتیک به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور هفتم با9شرکت کننده با اسبهای نژاد تروبردداخلی 3 سال با امتیازکورس ویژه کمال دالیچه عطا با اسب هج هوری و علی محمد غراوی با ریورویس و نادر صالح پور با مجستیک به ترتیب اول تا سوم شدند.

دور هشتم با6 شرکت کننده با اسبهای نژادعرب4 سال با امتیازکورس ویژه عبداخالق چپرلی سوار بر نامبروان سردار اول شد و نادر صالحپور سوار بر سونایس اچ بی دوم شد و محمد خوجملی سوار بر ناخدا رشید سوم شد.