بازی مرگبار نهنگ آبی قربانی دیگری گرفت | فیلم


بازی مرگبار نهنگ آبی قربانی دیگری گرفت | فیلم

...


ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

بازی مرگبار نهنگ آبی قربانی دیگری گرفت | فیلم

خودکشی یک مرد از بالای دکل برق + فیلم...

بازی مرگبار نهنگ آبی قربانی دیگری گرفت | فیلم

رتبه جهانی ایران در خودکشی...

بازی مرگبار نهنگ آبی قربانی دیگری گرفت | فیلم

فیلم خودکشی ناگهانی یک مرد در ایستگاه مترو...

بازی نهنگ آبی چگونه منجر به خودکشی می شود

در این چالش اینترنتی ۵۰ مرحله‌ ای از مخاطبان عمدتا نوجوانان خواسته می‌شود روزانه تکلیف خود را انجام داده و در پایان، عکسی از خود را بفرستند تا بتوانند وارد مرحله بعد شوند. مرحله نخست این چالش کشیدن یک نهنگ آبی روی دست است و پس از آن برای مثال از کاربر خواسته می‌شود، تا لب خود را ببرد، روی دست خود با چاقو کلمه‌ای را حک کند و یا بالای یک ساختمان مرتفع با پاهای آویزان از خود عکس بیاندازد. این بازی مرگبار، چهار سال پیش برای اولین بار در روسیه و در شبکه اجتماعی محلی وی کی (VKontakte) معادل فیسبوک روسیه به راه افتاد.

سایت اینترنتی روزنامه هندوستان تایمز به نقل از یکی از اقوام وایبهاو گزارش کرده که وی در روزهای قبل از اقدام به «خودکشی» به دوستانش می‌گفته که بزودی پرواز خواهد کرد. از آنجایی که این دانشجوی هندی علاقه بسیاری به چالش‌های فضای مجازی داشته، پلیس احتمال ارتباط وی با چالش نهنگ آبی را منتفی نمی‌ داند. در حالی که وایبهاو از خودکشی، جان سالم به در برده و با دست و پای شکسته در بیمارستان بستری است، به گزارش برخی رسانه‌های محلی، یک دانشجوی دیگر هندی هم در همین روز در شهر پودوچری خود را از درخت حلق‌آویز کرد.

خودکشی یک نوجوان هندی در ماه گذشته میلادی، زنگ خطر چالش نهنگ آبی را برای مقام‌ های این کشور به صدا درآورد. پدر و مادر آنکان ۱۴ ساله جسد فرزندشان را در حمام خانه پیدا کردند. تحقیقات پلیس ارتباط این خودکشی با «نهنگ آبی» را اثبات کرد. شیوع این بازی مرگبار در هند، آنچنان بالا است که دادگاه عالی دهلی‌ نو هفته گذشته از فیسبوک و گوگل خواست تا امکان دسترسی کاربران به چالش نهنگ آبی را مسدود کنند. در روزهای گذشته، «نهنگ آبی» پرجستجوترین واژه موتور های جستجوگر اینترنتی در ۳۰ شهر هند بوده است. با این حال شهروندان این کشور تنها قربانی این مرگبار نیست.

(۸۲۹)

دسته بندی : حوادث
برچسب ها : بازی نهنگ آبی, بازی نهنگ ابی, چالش نهنگ آبی, خودکشی, خودکشی بازی نهنگ آبی, سازنده بازی نهنگ آبی, مراحل بازی نهنگ آبی, نهنگ آبی, نهنگ آبی بازی, نهنگ آبی خودکشی

829
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه