نظرپور: مهم‌ترین نیاز شیرجه‌روها حضور در مسابقات بین‌المللی است/ برای بازی‌های آسیایی جاکارتا از امروز باید تلاش کرد


نظرپور: مهم‌ترین نیاز شیرجه‌روها حضور در مسابقات بین‌المللی است/ برای بازی‌های آسیایی جاکارتا از امروز باید تلاش کرد

شیرجه‌روی ملی‌پوش کشورمان معتقد است مهم‌ترین نیاز اصلی شیرجه در شرایط کنونی، حضور در مسابقات متعدد بین‌المللی است.

شهنام نظرپور پیش از آغاز رقابت‌های رده‌های سنی ازبکستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: رقابت‌های ازبکستان در رده‌های سنی برگزار می‌شود و این فرصت بسیار خوبی است برای شیرجه‌روهای جوان تا خود را محک بزنند و اعتمادبه‌نفس‌شان برای حضور در مسابقات مهم‌تر افزایش یابد.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات شرکت می‌کنم، اما همه تمرکز و هدف اصلی‌ام ثبت رکورد بسیار خوب در بازی‌های جاکارتاست. در واقع این رقابت‌ها را فرصتی برای آماده‌سازی و تدارکات جهت حضور در بازی‌های آسیایی می‌بینم.

شیرجه‌روی ملی‌پوش کشورمان همچنین اظهار داشت: امتیازدهی در رشته شیرجه سلیقه‌ای است و هر چقدر حضور شیرجه‌رو در میادین بین‌المللی بالاتر برود، داوران با اجرای ورزشکاران بیشتر آشنا می‌شوند و این موضوع تأثیر زیادی روی امتیازگیری شیرجه‌رو دارد. برهمین اساس ورزشکاران ما نیز به حضور در مسابقات بین‌المللی و شناخته شدن نیاز دارند.

نظرپور ادامه داد: کمتر از یک سال تا شروع بازی‌های آسیایی فاصله داریم. اگر به دنبال نتیجه در این رقابت‌ها هستیم از امروز باید کارمان را شروع کنیم. ما پتانسیل بسیار خوبی در شیرجه داریم. تیم ما در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه گرفت و در رقابت‌های سال گذشته به میزبانی ژاپن رقابت بسیار خوبی با بزرگان دنیا داشت. این تیم می‌تواند در جاکارتا نیز موفق باشد به شرطی که تعداد مسابقات بین‌المللی‌مان بالاتر برود.

وی همچنین تصریح کرد: اگر در این فاصله زمانی باقیمانده تعداد رقابت‌های بین‌المللی ما بالاتر برود قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی اندونزی رکورد فوق‌العاده‌ای را به ثبت برسانم.

شیرجه‌روی ملی‌پوش کشورمان در خاتمه یادآور شد: حضور در چند رویداد بین‌المللی اعتمادبه‌نفسم را بالا برده است. با توجه به نتایجی هم که گرفته‌ایم اعتماد فدراسیون و کمیته ملی المپیک به تیم ملی شیرجه بیشتر شده است. امیدوارم در سایه این اعتماد تعداد مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی ما نیز بالاتر برود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شنا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی