تیم ٤ نفره مردان و بانوان ایران طلایی شد


تیم ٤ نفره مردان و بانوان ایران طلایی شد

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا امروز در پاتایا تایلند دنبال می‌شود و نمایندگان ایران در 4 ماده چهارنفره به مصاف حریفان می‌روند.

تیم ٤ نفره مردان و بانوان ایران طلایی شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین رقابت تیم روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفتند و با زمان ۶:۴۳.۷۷ دقیقه و با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماندند.

در ادامه تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن مردان با ترکیب سیاوش سعیدی، سیدمسعود محمدی، سیدمجتبی شجاعی و بهمن نصیری در رقابت فینال به مصاف حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، اندونزی، تایلند و چین رفتند و با زمان ۵:۴۶.۱۴ دقیقه بر قله آسیا ایستادند و صاحب مدال طلا شدند.

در این رقابت نمایندگان اندونزی و تایلند دوم و سوم شدند.

همچنین تیم روئینگ چهارنفره جفت پاروی سنگین وزن بانوان نازنین رحمانی، مهسا جاور، پریسا احمدی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال با حریفانی مالزی، چین تایپه، قزاقستان، تایلند و چین رو به رو شدند و در نهایت ۶:۲۰.۰۷ دقیقه بر سکوی نخست ایستادند و موفق به کسب مدال طلا شدند.

در این رقابت تیم‌های قزاقستان و تایلند دوم و سوم شدند.

تیم چهارنفره تک پاروی سبک وزن بانوان نقره گرفت

تیم چهارنفره تک پاروی سبک وزن بانوان با ترکیب حمیرا برزگر، فرشته رومی، شکیبا وقوفی و مریم امیدی پارسا در رقابت فینال موفق به کسب مدال نقره شدند.

در این ماده چین طلا و تایلند نقره بدست آوردند.

تیم روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال باز ماند

در اولین رقابت تیم روئینگ چهارنفره تک پاروی سنگین وزن بانوان با ترکیب مریم کرمی، رویا عباسی، فرحناز عشقی و الیکا افشاری به مصاف رقبایی از هند، اندونزی، چین، چین تایپه و ویتنام رفتند و با زمان ۶:۴۳.۷۷ دقیقه و با اختلاف ۶۰ صدم ثانیه از کسب مدال بازماندند.

در این رقابت نمایندگان اندونزی، چین و ویتنام روی سکو رفتند

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قایقرانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403