آزادکاران پنج وزن نخست رقبای خود را شناختند


آزادکاران پنج وزن نخست رقبای خود را شناختند

رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از صبح امروز جمعه با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در شهر آتن آغاز می شود.

به گزارش تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان عصر دیروز به وقت محلی در شهر آتن پایتخت یونان برگزار شد که طی آن نمایندگان پنج وزن نخست ایران رقبای خود را شاختند. البته طبق قانونی جدید، این مدعیان باید صبح امروز جمعه پیش از آغاز مسابقات به روی باسکول وزن کشی بروند.

در وزن 42 کیلوگرم مهدی ویسی در دور نخست به مصاف خوان کورتز از مکزیک می رود و در صورت برتری باید با برنده کشتی ازبکستان و مغولستان مبارزه کند.

در وزن 50 کیلوگرم محمد خدابخشی پس از استراحت در دور نخست به مصاف نارمانداخ از مغولستان می رود که در صورت برتری باید در یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران مجارستان و ازبکستان به میدان برود.

در وزن 58 کیلوگرم مرتضی پورمرتضوی در دور نخست به مصاف خوان کوئیزا از کلمبیا می رود و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه مدعیان آذربایجان و قزاقستان قرار می گیرد.

در وزن 69 کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل میرانبیک سلیمانوف از قزاقستان به میدان می رود. وی در صورت برتری مقابل برنده کشتی گیران ارمنستان و گرجستان قرار می گیرد.

در وزن 85 کیلوگرم عباس فروتن در دور نخست به مصاف برایان والدرما از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران مجارستان و آمریکا مبارزه خواهد کرد.

پیکارهای پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 12 امروز جمعه (به وقت ایران) در شهر آتن یونان برگزار می شود.

انتهای پیام/.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی