رییس کمیته رویینگ: استعفا نداده‌ام/ می‌خواهند موفقیت رویینگ را کم ارزش کنند


رسول محمد صادقی رییس کمیته رویینگ و دبیر فدراسیون قایقرانی با تکذیب خبر استعفایش گفت: این اخبار برای کوچک نشان دادن موفقیت ملی پوشان در قهرمانی آسیا است.

به گزارش ایسنا، در حالی که ملی پوشان رویینگ ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌درخشند و مدال‌های خوشرنگی کسب کرده‌اند شایعه‌ای مبنی بر استعفای رییس کمیته رویینگ منتشر شده که او در گفت‌وگو با ایسنا این خبر را تکذیب کرد.
رسول محمدصادقی درباره این موضوع بیان کرد: نمی‌دانم این خبر از کجا آمده است، من استعفا نداده‌ام. من آنقدر حرفه‌ای و باتجربه هستم که در جریان مسابقات به این مهمی پشت تیم و ملی‌پوشان را خالی نکنم. ورزشکاران تیم ملی روئینگ با همه کمبودها، ناملایمات، نامهربانی‌ها و مشکلاتی که وجود داشته با درایت مربی کار بلد تیم ملی آقای جیو گانیک، با قدرت و غیرت مثال زدنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا شرکت کرده و موفق به کسب مدال‌های خوبی شده‌اند.
او ادامه داد: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا که با درخشش بی نظیر ورزشکاران و مربی صاحب نامشان همراه خواهد بود، مسائل و مشکلات موجود را مطرح خواهم کرد. امیدوارم که گوش شنوایی در فدراسیون برای شنیدن آنها باشد و مشکلات حل شده و اجازه دهند که روئینگ با آقای جیو گانیک و جوانان غیور ایران اسلامی بر قله‌های افتخار آسیا و جهان بدرخشد. قطعا اگر سرمربی تیم ملی روئینگ زمان بیشتر و البته امکانات بهتری داشته باشد و برایش مزاحمت ایجاد نکنند، در بازی‌های آسیایی جاکارتا ٢٠١٨ کار بزرگتری انجام خواهد داد.
رئیس کمیته روئینگ فدراسیون همچنین گفت: شاید برخی دوستان علاقه ندارند موفقیت روئینگ را به عنوان یک رشته پر مدال ببینند و با انتشار این اخبار می‌خواهند موفقیت روئینگ ایران در آسیا را کوچک نشان دهند اما موفق نخواهند بود.
دبیر فدراسیون قایقرانی همچنین بیان کرد: اکنون وقت استعفا دادن نیست. فعلا بهتر است از درخشش قایقران‌های کشورمان در آسیا خوشحال باشیم و برای بهتر شدن تلاش کنیم. طبیعتا اگر بعد از قهرمانی آسیا با مذاکره مشکلات حل نشود تصمیم لازم را در همان زمان خواهم گرفت.
محمدصادقی در پایان به عملکرد جیو گانیک اشاره کرد و گفت: به نظر من این مربی رومانیایی دوباره توانایی‌هایش را ثابت کرده و گل کاشته است. دیگر از یک مربی که چند ماه است به ایران آمده چه انتظاری می‌توان داشت؟ به نظرم کارش فوق العاده بوده و نتایج خوبی کسب کرده است. قطعا با زمان و آرامش بیشتر می‌تواند نتایج بهتری به دست بیاورد. هدف روئینگ موفقیت در مسابقات آسیایی و المپیک است که این مربی می‌تواند در این راه بیشترین کمک را بکند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قایقرانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان